Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego na modernizację obiektów w DPS Nowe Czarnowo oraz SPZOZ Zakład Psychiatryczny Pielęgnacyjno-Opiekuńczy w Nowym Czarnowie
Rozstrzygnięcie:
Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655) zawiadamiamy, że w ww. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w którym wpłynęła 1 oferta, Zamawiający podjął następujące rozstrzygnięcie:
W części I postępowania wybrano ofertę nr 1: Biuro projektów i Nadzoru Budowlanego mgr inż. Mirosław Strugarek, ul. 11 Listopada 64/5, 74-101 Gryfino z oferowaną ceną w wysokości 92.720,00 zł brutto
W części II postępowanie unieważniono na podstawie art. 93. ust. 1 pkt. 1 tj. Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Kryterium oceny ofert: 100% cena
Wykonawcy, którzy złożyli oferty:
Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy
Cena / pkt
Łącznie pkt.
1.
Biuro projektów i Nadzoru Budowlanego mgr inż. Mirosław Strugarek, ul. 11 Listopada 64/5, 74-101 Gryfino
92.720,00 zł brutto / 100 pkt.
100 pkt.
Przetarg nieograniczony na: "Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego na modernizację obiektów w DPS Nowe Czarnowo oraz SPZOZ Zakład Psychiatryczny Pielęgnacyjno-Opiekuńczy w Nowym Czarnowie"
Zamawiający: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych
Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
wykonanie projektu budowlano wykonawczego na modernizację obiektów w celu spełniania wymogów norm akustycznych w DPS Nowe Czarnowo oraz SPZOZ Zakład Psychiatryczny Pielęgnacyjno-Opiekuńczy w Nowym Czarnowie (w związku z utworzeniem obszaru ograniczonego użytkowania i przystosowaniem budynku do wymogów Rozporządzenia Nr 121/2006 Wojewody Zachodniopomorskiego z dnia 16.10.2006 r. - zał. nr 9 do zapytania) wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę
nadzór autorski nad realizacją inwestycji obejmującego swoim zakresem dwie części:
Część I
Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego DPS Nowe Czarnowo
projekt wentylacji kanałowej nawiewno - wywiewnej z odzyskiem ciepła
wymianę stolarki okiennej i drzwiowej
izolacje przegród zewnętrznych/ ściany, dach, posadzki/ w tym akustyczna, cieplna, przeciwwilgociowa
termomodernizacja i kolorystyka elewacji
sieci zewnętrzne: kanalizacja sanitarna
instalacje wewnętrzne: oświetlenie
Część II
Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego SPZOZ Zakład Psychiatryczny Pielęgnacyjno-Opiekuńczy w Nowym Czarnowie
projekt wentylacji kanałowej nawiewno - wywiewnej z odzyskiem ciepła
wymianę stolarki okiennej i drzwiowej
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Oferty należy złożyć na każdą część zadania osobno. Przed przystąpieniem do prac należy uzgodnić wytyczne do projektowania i kosztorysowania z Zamawiającym oraz kierownikiem jednostki Powiatu Gryfińskiego objętej pracami projektowymi.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Termin realizacji zamówienia: Termin wykonania zamówienia: 75 dni od daty zawarcia umowy.
Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku przy ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 102, pocztą na pisemny wniosek lub pobrać ze strony internetowej.
Warunki udziału: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a w szczególności:
posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia.
wykażą się doświadczeniem w wykonywaniu prac projektowych podobnych do przedmiotu zamówienia tj. wykonali w ciągu ostatnich trzech lat - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 1 zamówienie podobne zakresem do przedmiotu zamówienia. Za prace podobne Zamawiający uzna, dla części:
I - takie, które dotyczyły projektu modernizacji, przebudowy lub budowy obiektu o kubaturze min. 2000 m3
II - takie, które dotyczyły projektu modernizacji, przebudowy lub budowy obiektu o kubaturze min. 1000 m3
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ)
Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ)
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert)
Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne (zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ)
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów.
Wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ)
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia tych osób (poświadczone kserokopie)
uprawnienia zawodowe w formie decyzji,
aktualne zaświadczenia o wpisie do właściwej Izby Inżynierów i Techników Budowlanych
Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. (zgodnie z zał. nr 6 do SIWZ). Należy podać minimum 1 zamówienie podobne zakresem do przedmiotu zamówienia. Za prace podobne Zamawiający uzna, dla części:
I - takie, które dotyczyły projektu modernizacji, przebudowy lub budowy obiektu o kubaturze min. 2000 m3
II - takie, które dotyczyły projektu modernizacji, przebudowy lub budowy obiektu o kubaturze min. 1000 m3
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że prace te zostały wykonane z należytą starannością.
Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest Naczelnik Wydziału Remontów, Inwestycji i Zamówień Publicznych - Pani Agnieszka Madejak-Saków - tel. (091) 4045000 wew. 217
Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 31 marca 2008 r. do godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 31 marca 2008 r. o godz. 12.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro)
Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: Cena - 100%
data opublikowania: 2008-03-19 17:45:09 data ostatniej aktualizacji: 2008-04-11 14:54:59
Strona odwiedzona 1568 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Stojan Diakowski
Informacja wprowadzona przez:
Marcin Konopnicki