Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku internatu w ZSP nr 2 w Gryfinie
na pomieszczenia administracyjno-biurowe
Rozstrzygnięcie:
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. "Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku internatu w ZSP Nr 2 w Gryfinie na pomieszczenia administracyjno-biurowe"
Zamawiający informuje iż ww. postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Przetarg nieograniczony na: "Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku internatu w ZSP nr 2 w Gryfinie
na pomieszczenia administracyjno-biurowe"
Zamawiający: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych
Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
Przedmiot zamówienia:
roboty budowlane polegające na przebudowie i zmianie sposobu użytkowania części budynku internatu w ZSP nr 2 w Gryfinie na pomieszczenia administracyjno-biurowe. Kod CPV: 45453000-7, 45310000-3, 45314310-7, 45232460-4, 45343000-3
remont stołówki internatu w ZSP Nr 2 w Gryfinie Kod CPV: 45212410-3, 45453000-7, 45310000-3
Zakres robót objętych przedmiotem zamówienia:
odnośnie części zamówienia wymienionego w pkt. 4.1:
roboty rozbiórkowe dotyczące ścian posadzek, drzwi okien i naświetli
roboty murowe
wykonanie nowych otworów drzwiowych w ścianie zewnętrznej klatki schodowej
powiększenie otworów drzwiowych
wykonanie nowych ścianek działowych
wykonanie bruzd i przebić w ścianach i stropach
wykonanie nowych warstw posadzkowych
montaż stolarki okiennej i drzwiowej
wykonanie okładzin ściennych i podłogowych
roboty tynkarskie
roboty malarskie ścian i sufitów na parterze i na piętrze oraz klatek schodowych na całej wysokości
malowanie poręczy projektowanych i istniejących klatek schodowych na całej wysokości
izolacja zewnętrzna cokołu
wykonanie opaski wokół budynku oraz okładziny schodów zewnętrnych
modernizacja wejścia do budynku
montaż zadaszenia nad wejściem
montaż poręczy przyściennych i balustrad zewnętrznych
roboty elektryczne
roboty instalacji p-poż : system oddymiania
roboty sanitarne
roboty związane z zagospodarowaniem terenu : wykonanie rampy dla wózków inwalidzkich, wykonanie chodnika z kostki brukowej, wydzielenie 6 miejsc postojowych.
odnośnie części zamówienia wymienionego w pkt. 4.2:
wymiana instalacji elektrycznej
wymiana stolarki
okładziny ścienne i podłogowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony za pomocą projektu budowlano-wykonawczego , specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej zał. nr 6 oraz przedmiaru robót stanowiącej zał. Nr 7.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Termin realizacji zamówienia: Termin wykonania zamówienia: 120 dni od daty zawarcia umowy.
Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku przy ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 102, pocztą na pisemny wniosek lub pobrać ze strony internetowej.
Warunki udziału: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. a w szczególności:
Wykonawcy muszą wykazać się posiadaniem doświadczenia w dziedzinie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia; wykażą, że w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania wykonali min. 1 robotę o profilu podobnym do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne Zamawiający uzna takie, których wartość wynosiła, co najmniej 500 000 zł za każdą oraz dotyczyła wykonania remontu, modernizacji budynku oraz obejmowała wszystkie branże objęte przedmiotem zamówienia w tym również: roboty budowlane, sanitarne, elektryczne,
Wykonawcy muszą wykazać się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia poprzez wskazanie osoby, której Wykonawca powierzy funkcję kierownika budowy oraz kierowników robót.
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ)
Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ)
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert)
Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne (zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ)
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów.
Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie 5 lat przed dniem ogłoszenia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Należy podać minimum 1 robotę wykonaną w ww. okresie na kwotę 500.000 zł każda (zgodnie z zał. nr 10 do SIWZ), za roboty podobne Zamawiający uzna takie, których wartość wynosiła, co najmniej 500 000 zł za każdą oraz dotyczyła wykonania remontu, modernizacji budynku oraz obejmowała wszystkie branże objęte przedmiotem zamówienia w tym również: roboty budowlane, sanitarne, elektryczne.
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie i terminowo oraz dotyczyły wykonania remontu, modernizacji budynku oraz obejmowała wszystkie branże objęte przedmiotem zamówienia
Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (której Wykonawca powierzy funkcję kierownika budowy oraz kierowników robót) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z zał. nr 11 do SIWZ).
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia tych osób (w formie decyzji, aktualnego zaświadczenia o wpisie do właściwej Izby Inżynierów i Techników Budownictwa)
Harmonogram rzeczowo-finansowy.
Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł. (dziesięć tysięcy złotych 00/100)
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest: Naczelnik Wydziału Remontów, Inwestycji i Zamówień Publicznych - Pani Agnieszka Madejak-Saków - tel. (091) 4045000 wew. 217
Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 29 kwietnia 2008 r. do godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29 kwietnia 2008 r. o godz. 12.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro)
Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: Cena - 100%
TREŚĆ MODYFIKACJI
Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655) zawiadamiamy, iż Zamawiający zmodyfikował treść SIWZ poprzez usuniecie następujących załączników do SIWZ: 6c , 7a, 7b
oraz dodanie następujących załączników:
7a przedmiar elek,
7b przedmiar p-poz,
7c przedmiar bud,
7d przedmiar host,
7e przedmiar sanit,
7f przedmiar pomc,
7g przedmiar bud-stol,
7h przedmiar elek-stol.
Jednocześnie na podstawie art. 38 ust. 6 i 7 ww. ustawy Zamawiający zawiadamia, iż przedłuża termin składania ofert w następujący sposób:
Termin składania ofert wyznacza się na dzień 30 kwietnia 2008 r. do godz. 11.00.
Termin otwarcia ofert wyznacza się na dzień 30 kwietnia 2008 r. na godz. 12.00.
TREŚĆ MODYFIKACJI
Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655) zawiadamiamy, iż Zamawiający zmodyfikował treść SIWZ poprzez zmianę załącznika nr 7 c przedmiar bud.
data opublikowania: 2008-04-08 14:43:53 data ostatniej aktualizacji: 2008-05-08 14:24:24
Strona odwiedzona 1618 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Stojan Diakowski
Informacja wprowadzona przez:
Marcin Konopnicki