Dostarczanie całodziennego wyżywienia dla mieszkańców DPS w Nowym Czarnowie
Rozstrzygnięcie:
Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655) zawiadamiamy, że w ww. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w którym wpłynęła 1 oferta Zamawiający podjął następujące rozstrzygnięcie:
Zamawiający wybiera ofertę nr 1 Wykonawcy Usługi Gastronomiczne, Pralnicze, Stanisław Kasjan ul. Parkowej 5, 74-100 Gryfino. Oferowana w niej cena wynosiła 9,50 zł brutto za jedno całodzienne wyżywienie, w tym 7,49 zł brutto cena wsadu do kotła.
Kryterium oceny ofert: 90 % - cena oferty 10 % - cena wsadu do kotła
Wykonawcy , którzy złożyli oferty:
Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy
Cena za jedno całodobowe wyżywienie
Punkty
1.
Usługi Gastronomiczne, Pralnicze, Stanisław Kasjan, ul. Parkowej 5, 74-100 Gryfino
9,50 zł brutto
100 pkt
Przetarg nieograniczony na: Sporządzanie i dostarczanie całodziennego wyżywienia dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
Zamawiający: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych
Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
Przedmiot zamówienia (kod CPV: 55321000-6, 55520000-1) Sporządzanie i dostarczanie całodziennego wyżywienia dla 123 mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie, gmina Gryfino,
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Wymagany termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy.
Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku przy ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 102 lub pocztą na wniosek.
Warunki udziału: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,
dysponujÄ… osobÄ… z dyplomem (lub innym dokumentem) dietetyka,
wykażą się doświadczeniem w tej dziedzinie usług będących przedmiotem zamówienia tj. w okresie trzech lat od dnia wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonali minimum 1 usługę o profilu podobnym do przedmiotu zamówienia. Za usługi podobne Zamawiający uzna takie, których wartość wynosiła co najmniej 100.000 zł oraz dotyczyły sukcesywnego sporządzania i dostarczania posiłków.
posiadają zgodę (w formie decyzji, pozwolenia) na podjęcie działalności kuchni udzieloną przez właściwego Inspektora Sanitarnego,
dysponują środkiem transportu oraz termosami i pojemnikami spełniającymi właściwe wymogi sanitarne (potwierdzone przez właściwego Inspektora Sanitarnego),
posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 300 000 zł
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ)
Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ)
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert)
Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne (zgodnie z zał. nr 7 do SIWZ)
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów.
Zgoda (w formie decyzji, pozwolenia) na podjęcie działalności kuchni udzielona przez właściwego Inspektora Sanitarnego
Dokumenty potwierdzające że Wykonawca dysponuje środkiem transportu oraz termosami i pojemnikami spełniającymi właściwe wymogi sanitarne.
Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia usług, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Należy podać minimum 1 usługę wykonaną w ww. okresie na kwotę 100.000 zł każda, dotyczącą sukcesywnego sporządzania i dostarczania posiłków (zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ).
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające wartość usług, oraz że usługi te zostały wykonane należycie i terminowo oraz dotyczyły sukcesywnego sporządzania i dostarczania posiłków.
Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ).
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia tych osób (dietetyk - dyplom lub inne dokumenty)
Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 300 000 zł.
Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu
ZamawiajÄ…cy nie wymaga wniesienia wadium.
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest: Inspektor Wydziału Remontów, Inwestycji i Zamówień Publicznych - Pan Stojan Diakowski- tel. (091) 4045000 wew. 217
Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 5 sierpnia 2008 r. do godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 5 sierpnia 2008 r. o godz. 12.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro)
Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: Cena - 90% Cena wsadu do kotła - 10%
data opublikowania: 2008-07-23 15:21:23 data ostatniej aktualizacji: 2008-08-29 18:41:48
Strona odwiedzona 1308 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Stojan Diakowski
Informacja wprowadzona przez:
Marcin Konopnicki