Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum - przetargi inne

Adaptacja dawnych osnów poligonowych IV klasy (ciągi I rzędu) na osnowę pomiarową oraz przeliczenie osnów szczegółowych i pomiarowych z układu "65" na układ "2000"

Rozstrzygnięcie:

Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655) zawiadamiamy, że w ww. postępowaniu Zamawiający podjął następujące rozstrzygnięcie:

  1. Zamawiający wybiera ofertę oznaczoną numerem 2 firmy GEOMAR S.A. z siedzibą przy ul. Monte Cassino 18a, 70-467 Szczecin z oferowaną ceną w wysokości 169.214,00 zł brutto
  2. Kryterium oceny ofert: 100% - cena
  3. Wykonawcy , którzy złożyli oferty:
Numer oferty Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy Cena w zł brutto Punktacja
1. Okręgowe Przedsiębiorstwo Geodezyjno Kartograficzne OPEGIEKA Sp. z o.o. 82-300 Elbląg, Al. Tysiąclecia 11 193.980,00 87,23 pkt
2. GEOMAR S.A. ul. Monte Cassino 18a, 78-467 Szczecin 169.214,00 100 pkt.
3. Konsorcjum: Geodezja s.c. H.M. Kaznocha ul. Sprzymierzonych 2, 74-100 Gryfino (lider), GEOSIT S.C. Usługi Geodezyjno-Informatyczne Warzymice 62/8, 72-005 Przecław, 190.320,00 88,91 pkt

Przetarg nieograniczony na: "Adaptacja dawnych osnów poligonowych IV klasy (ciągi I rzędu) na osnowę pomiarową oraz przeliczenie osnów szczegółowych i pomiarowych z układu "65" na układ "2000""

  1. ZamawiajÄ…cy:
    Starosta Gryfiński
    ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
  2. Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych
  3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
  4. Przedmiot zamówienia (kod CPV: 74274300-3)
    Przedmiotem zamówienia jest: Adaptacja dawnych osnów poligonowych IV klasy (ciągi I rzędu) na osnowę pomiarową oraz przeliczenie osnów szczegółowych i pomiarowych z układu "65" na układ "2000" (KOD CPV 74 22 50 00-2)
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1do SIWZ
  5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  7. Wymagany termin realizacji zamówienia:
    Wymagany termin wykonania zamówienia:
    1. ETAP I - termin realizacji 15 grudnia 2008 roku
    2. ETAP II - termin realizacji 1 czerwca 2009 roku
  8. Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
  9. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku przy ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 102 lub pocztą na wniosek.
  10. Warunki udziału:
    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
    1. spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
    2. nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,
    3. wykażą się doświadczeniem w tej dziedzinie usług będących przedmiotem zamówienia tj. w okresie trzech lat od dnia wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonali minimum 1 usługę o profilu podobnym do przedmiotu zamówienia. Za usługi podobne Zamawiający uzna takie, które dotyczyły usług o porównywalnym zakresie rzeczowym do niniejszego zamówienia.
    4. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
  11. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
    1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ)
    2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ)
    3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert)
    4. Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne (zgodnie z zał. nr 6 do SIWZ)
    5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów.
    6. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia usług, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Należy podać minimum 1 usługę wykonaną w ww. okresie, która dotyczyła usług o porównywalnym zakresie rzeczowym do niniejszego zamówienia (zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ).
    7. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie i terminowo oraz dotyczyły usług o porównywalnym zakresie rzeczowym do niniejszego zamówienia.
    8. Wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ)
    9. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia tych osób - uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 1, 2, 3 (poświadczone kserokopie uprawnień zawodowych)
  12. Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu
  13. ZamawiajÄ…cy nie wymaga wniesienia wadium.
  14. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest:
    Inspektor Wydziału Remontów, Inwestycji i Zamówień Publicznych - Pan Stojan Diakowski- tel. (091) 4045000 wew. 217
  15. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 15 października 2008 r. do godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11
  16. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15 października 2008 r. o godz. 12.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro)
  17. Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie:
    Cena - 100 %

data opublikowania: 2008-10-02 11:32:19
data ostatniej aktualizacji: 2008-10-22 14:49:07

Strona odwiedzona 1234 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Stojan Diakowski
Informacja wprowadzona przez: Marcin Konopnicki

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zg³oœ zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.