Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2008/2009 na terenie powiatu gryfińskiego
Rozstrzygnięcie:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. "zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2008/2009 na terenie powiatu gryfińskiego z podziałem na zadania"
CENA OFERTY:
cena oferty - na zadanie I (Stare Czarnowo) - brak ofert
cena oferty - na zadanie II (Gryfino) - brak ofert
cena oferty - na zadanie III (Banie i Widuchowa - cena brutto 73.243,85 zł. (odrzucona)
cena oferty - na zadanie IV (Chojna) - cena brutto 93.844,03 zł. (unieważnione)
cena oferty - na zadanie V (Trzcińsko Zdrój) - cena brutto 83.492,10 zł.
cena oferty - na zadanie VI (Moryń i Cedynia) - cena brutto 98.649,72 zł. (odrzucona)
cena oferty - na zadanie VII (Mieszkowice) - cena brutto 100.578,86zł. (odrzucona)
DANE O OFERTACH:
liczba złożonych ofert: - 4
liczba odrzuconych zadań: - 3
Działając zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655) informuje się, że Zarząd Powiatu w Gryfinie w dniu 16.10.2008r. zatwierdził przetarg na zadaniu Nr V - gmina Trzcińsko Zdrój, jako najkorzystniejszą przyjął ofertę nr 4, Spółdzielni Usług Rolnych w Trzcińsko-Zdrój, ul.Ceglana 8, 74-510 Trzcińsko-Zdrój za kwotę brutto 83.492,10 zł(słownie: osiemdziesiąt trzy tysiące czterysta dziewięćdziesiąt dwa 10/100 złotych).
Jednocześnie informuję, że postępowanie przetargowe na pozostałe zadania tj. Nr I - gmina Stare Czarnowo; zadanie Nr II - gmina Gryfino; na zadanie Nr III - gminy Banie i Widuchowa; zadanie Nr IV - gmina Chojna; zadanie Nr VI - gminy Moryń i Cedynia oraz zadanie Nr VII - gmina Mieszkowice, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i 4 zostało unieważnione
Na podstawie z art. 180 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.1655) od powyższego rozstrzygnięcia, oferentom służy prawo wniesienia pisemnego umotywowanego protestu na czynności zamawiającego, w terminie zgodnym z art. 180 ust.2, cytowanej ustawy.
Zarząd Powiatu w Gryfinie ogłasza przetarg nieograniczony na: "Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2008/2009 na terenie powiatu gryfińskiego"
Zamawiający: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino.
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2008/2009 z podziałem na zadania: zadanie Nr I - gmina Stare Czarnowo, zadanie Nr II- gmina Gryfino, zadanie Nr III - gminy: Banie i Widuchowa, zadanie Nr IV - gmina Chojna, zadanie Nr V - gmina Trzcińsko-Zdrój, zadanie Nr VI - gmina Cedynia i Moryń oraz zadanie Nr VII - gmina Mieszkowice".
Materiał do zimowego utrzymania dróg (piasek, sól) zapewnia Zamawiający.
Zakres prac obejmuje:
Likwidację śliskości poprzez:
posypywanie jezdni mieszanką piasek-sól 5:1 lub solą nawilżoną, z wydatkiem jednostkowym umożliwiającym jak najszybsze złagodzenie śliskości,
posypywanie będzie się odbywać przy użyciu mieszanki lub soli nawilżonej w obrębie skrzyżowań, na zatokach autobusowych, na łukach poziomych i pionowych, w miejscach szczególnie niebezpiecznych
Odśnieżanie dróg za pomocą pługów odśnieżających lub sprzętu ciężkiego
Utrzymanie stałej przejezdności powierzonych do utrzymania zimowego dróg.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 30 kwietnia 2009 r. Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. 11 Listopada 16 D, 74-100 Gryfino, lub pocztą na pisemny wniosek.
Warunki udziału:O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,
spełniają warunki SIWZ.
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. Nr 2 do SIWZ),
Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. Nr 3 do SIWZ),
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert),
Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków w Urzędzie Skarbowym. (zał. 4a do SIWZ)
Oświadczenie o nie zaleganiu z opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, (zał. 4b do SIWZ).
Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (ze wskazaniem kierownika robót), wraz z informacjami na temat wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ).
Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu, narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca (zgodnie z zał. Nr 6 do SIWZ).
Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 50 000 złotych.
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów,
Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
ZamawiajÄ…cy nie wymaga wniesienia wadium.
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest: Naczelnik Wydziału Zarządzania Drogami - Pan Arkadiusz Durma - tel. (091) 4045000 wew. 218.
Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 13 października 2008 r. do godz. 10.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 13 października 2008r. o godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala audiowizualna (I piętro).
Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: Cena - 100% - oferta z najniższą ceną.
data opublikowania: 2008-10-03 14:42:02 data ostatniej aktualizacji: 2008-10-16 15:15:49
Strona odwiedzona 1280 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Maria Ilińczyk
Informacja wprowadzona przez:
Marcin Konopnicki