Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum - przetargi inne

Przetarg nieograniczony na "Dostawa sprzętu komputerowego"

Rozstrzygnięcie:

Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655) zawiadamiamy, że w ww. postępowaniu Zamawiający podjął następujące rozstrzygnięcie:

  1. Zamawiający wybiera ofertę oznaczoną numerem 1 UNIZETO TECHNOLOGIES S.A., ul. Królowej Korony Polskiej 21, 70-486 Szczecin o z oferowaną ceną w wysokości: 100.451,14 zł brutto
  2. Kryterium oceny ofert: 100% - cena,
    w tym: waga ceny oprogramowania anty wirusowego:
    60% ceny oprogramowania antywirusowego
    40% ceny aktualizacji oprogramowania antywirusowego, które są przedmiotem zamówień uzupełniających
  3. Wykonawcy, którzy złożyli oferty:
Numer oferty Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy Cena Cena aktualizacji oprogramowania antywirusowego
1. UNIZETO TECHNOLOGIES S.A.
ul. Królowej Korony Polskiej 21, 70-486 Szczecin
100.451,14 zł brutto 3.904,00 zł brutto
2. EL TORO Bobrowski Blatkiewicz Sp. J.
73-110 Stargard Szczeciński, ul. Racławicka 23
Biuro Handlowe ul. Ks. Raciborza 62, 71-631 Szczecin
102.724,00 zł brutto 4.880,00 zł brutto

Przetarg nieograniczony na "Dostawa sprzętu komputerowego"

  1. Zamawiający: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
  2. Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych
  3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
  4. Przedmiot zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego (zestawy komputerowe z oprogramowaniem, serwer, monitory, drukarki laserowe, urządzenia wielofunkcyjne, oprogramowanie systemowe i antywirusowe) do Starostwa Powiatowego w Gryfinie (kod CPV: 30200000-1, 30230000-0, 30232000-4 , 48000000-8, 48820000-2)
    1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
    2. Dostawa, odbiór przedmiotu umowy (wraz z kompletem certyfikatów i innych dokumentów) i spisanie protokołu zdawczo odbiorczego w godz. 9.00-14.00 od poniedziałku do piątku.
    3. Gwarancja i serwis obejmująca przedmiot zamówienia:
      1. Terminy gwarancji są wyszczególnione w załączniku nr 1 do SIWZ
      2. Serwis gwarancyjny jest bezpłatny i wykonywany będzie w siedzibie Zamawiającego z możliwością naprawy w serwisie Wykonawcy, jeżeli naprawa u użytkownika okaże się niemożliwa.
      3. Czas reakcji serwisu gwarancyjnego na miejsce awarii: 48 godzin
  5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  7. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
    1. Zamówienie uzupełniające może polegać na dostarczeniu do 100 stanowisk aktualizacji do oprogramowania antywirusowego po cenie przedstawionej w ofercie złożonej w niniejszym postępowaniu.
    2. Zamówienie uzupełniające będzie zawarte w drodze nowej umowy na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  8. Termin realizacji zamówienia:
    Termin wykonania zamówienia: 21 dni od daty zawarcia umowy
  9. Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
  10. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku przy ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 102, pocztą na pisemny wniosek lub pobrać ze strony internetowej.
  11. Warunki udziału:
    1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
    2. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
    3. wykonali 3 dostawy sprzętu komputerowego o wartości minimum 50.000 zł brutto w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie
  12. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
    1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ)
    2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ)
    3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert)
    4. Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne (zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ)
    5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów.
    6. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Należy podać minimum 3 dostawy o wartości minimum 50.000 zł brutto wykonane w ww. okresie, które dotyczyły dostaw sprzętu komputerowego (zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ).
    7. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie oraz dotyczyły dostaw sprzętu komputerowego
  13. Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu
  14. ZamawiajÄ…cy nie wymaga wniesienia wadium
  15. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest: Inspektor Wydziału Remontów, Inwestycji i Zamówień Publicznych - Pan Stojan Diakowski - tel. (091) 4045000 wew. 217
  16. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 30 października 2008 r. do godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11
  17. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30 października 2008 r. o godz. 12.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro)
  18. Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie:
    Kryterium: 100% - cena
    w tym: waga ceny oprogramowania anty wirusowego będzie obliczana następujący sposób:
    60% cena oprogramowania antywirusowego
    40% cena aktualizacji oprogramowania antywirusowego, które są przedmiotem zamówień uzupełniających

data opublikowania: 2008-10-21 15:10:26
data ostatniej aktualizacji: 2008-11-20 13:38:27

Strona odwiedzona 1377 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Stojan Diakowski
Informacja wprowadzona przez: Marcin Konopnicki

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zg³oœ zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.