Przetarg nieograniczony na: "Termomodernizacja budynku internatu przy ZSP nr 2 w Gryfinie"
Rozstrzygnięcie:
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) zawiadamiamy, że w ww. postępowaniu Zamawiający podjął następujące rozstrzygnięcie:
Zamawiający wybiera:
w części I zamówienia: ofertę nr 4 Wykonawcy Firma Handlowo-Usługowa GEKO, 74-200 Pyrzyce, ul. 2-go Marca 4, z oferowaną ceną w wysokości 378.694,69 zł brutto
w części II zamówienia: ofertę nr 3 Wykonawcy Przedsiębiorstwo Wielobranżowe AB Marek Andrych, 74-100 Gryfino, ul. Łużycka 87 z oferowaną ceną w wysokości 73.407,72 zł brutto
Zamawiający odrzuca: w II części zamówienia:
ofertę nr 5 Wykonawcy FBR BRUKPOL-2 Andrzej Szyłow na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 6) (oferta zawiera błąd w obliczeniu ceny) Wykonawca popełnił błąd przy wyliczeniu podatku VAT.
Kryterium oceny ofert: 100% - cena
Wykonawcy, którzy złożyli oferty:
a) część I zamówienia
Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy
Cena zł brutto
Punktacja
1
Przedsiębiorstwo Budowlane HELITEX Sp. z o.o.
70-777 Szczecin, ul. Andrzeja Struga 78
534.670,10
70,83
2
PPHU FEST Robert Szmigiel
71-017 Szczecin, ul. Krakowska 42
414.872,93
91,28
3
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe AB Marek Andrych
74-100 Gryfino, ul. Łużycka 87
388.920,96
97,37
4
Firma Handlowo-Usługowa GEKO
74-200 Pyrzyce, ul. 2-go Marca
378.694,69
100,00
b) część II zamówienia
Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy
Cena zł brutto
Punktacja
1
Przedsiębiorstwo Budowlane HELITEX Sp. z o.o.
70-777 Szczecin, ul. Andrzeja Struga 78
98.033,65
74,88
2
PPHU FEST Robert Szmigiel
71-017 Szczecin, ul. Krakowska 42
86.572,36
84,79
3
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe AB
Marek Andrych
74-100 Gryfino, ul. Łużycka 87
73.407,72
100,00
4
Firma Handlowo-Usługowa GEKO
74-200 Pyrzyce, ul. 2-go Marca
81.142,78
90,47
5
FBR BRUKPOL-2 Andrzej Szyłow,
74-100 Gryfino, Żabnica, ul. Długa 12 A
91.595,28
Oferta odrzucona
Przetarg nieograniczony na: "Termomodernizacja budynku internatu przy ZSP nr 2 w Gryfinie"
Zamawiający: Powiat Gryfiński ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych
Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
Przedmiot zamówienia: (kod CPV - 45210000-2, 45212413-4, 45410000-4, 45442100-8, 45450000-6, 45320000-6, 45312310-3,) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji ścian zewnętrznych wraz z remontem elewacji, wymianą stolarki okiennej i drzwiowej, w budynku internatu (wraz z częścią mieszkalną, stołówką i łącznikiem) przy ZSP Nr 2 w Gryfinie przy ul. Łużyckiej 91 z podziałem na 2 części:
Zakres robót części I zamówienia (docieplenie ścian powyżej cokołu) obejmuje m.in.:
roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej
tynkowanie
roboty malarskie
bezspoinowe systemy ocieplania budynków
roboty w zakresie ochrony odgromowej
roboty demontażowe
roboty budowlano-montażowe
obróbki blacharskie
Zakres robót części II zamówienia (docieplenie przyziemia) obejmuje m.in.:
roboty ociepleniowe
roboty płytkarskie
roboty ziemne
roboty izolacyjne
roboty brukarskie
Użyte materiały muszą posiadać Atesty Techniczne ITB lub Certyfikaty Zgodności z Aprobatą Techniczną oraz Atest Higieniczny PZH. Wykonawca jest wytwarzającym odpady w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz.U. 2001 nr 62 poz. 628 z późń. zm.) Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania odpadami jako warunek dokonania odbioru realizowanego zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony za pomocą projektu stanowiącego zał. nr 9 specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej zał. nr 6, przedmiaru robót stanowiącego zał. Nr 7.
Wykonawca przyjmuje do wiadomości, iż ze względu na funkcjonalność budynku mieszkalnego, w której odbywają się roboty, prace mogą być wykonywane kolejno w poszczególnych etapach w ustaleniu z kierującym placówką. Przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się ze specyfiką organizacji pracy jednostki i możliwościami etapowania prac w porozumieniu z dyrektorem jednostki.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Termin realizacji zamówienia:
Wymagany termin wykonania zamówienia:
część I zamówienia: 90 dni od daty przekazania placu budowy.
część II zamówienia: 30 dni od daty przekazania placu budowy (plac budowy zostanie przekazany po wykonaniu części I zamówienia)
W trakcie trwania umowy istnieje możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia z powodu złych warunków atmosferycznych, trudności organizacyjnych związanych z prowadzeniem robót na terenie budynku internatu lub w przypadku odstąpienia przez Zamawiającego z części robót zmniejszającego wartość zamówienia.
Informacja o zamówieniach uzupełniających: Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających .
Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku przy ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 102, pocztą na pisemny wniosek lub pobrać ze strony internetowej.
Warunki udziału w postępowaniu: (warunki dotyczą obu części postępowania)
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. a w szczególności:
Wykonawcy muszą wykazać się posiadaniem doświadczenia w dziedzinie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia, wykażą, że w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania wykonali min. 2 roboty o profilu podobnym do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne Zamawiający uzna takie, których wartość wynosiła co najmniej 400.000 zł za każdą oraz dotyczyła wykonania termomodernizacji budynku.
Wykonawcy muszą wykazać się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia poprzez wskazanie osoby, której Wykonawca powierzy funkcję kierownika budowy.
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ)
Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ)
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert)
Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne (zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ)
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów.
Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie 5 lat przed dniem ogłoszenia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (zgodnie z zał. nr 11 do SIWZ). Należy podać minimum 2 roboty na kwotę minimum 400.000 zł brutto. Za roboty podobne Zamawiający uzna takie, których wartość wynosiła co najmniej 400.000 zł za każdą oraz dotyczyła wykonania termomodernizacji budynku.
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie oraz dotyczyły wykonania termomodernizacji budynku wraz z podaniem daty i wartości zamówienia oraz danych tele-adresowych inwestorów.
Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (której Wykonawca powierzy funkcję kierownika budowy oraz kierowników robót) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z zał. nr 10 do SIWZ).
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia tych osób (w formie decyzji, aktualnego zaświadczenia o wpisie do właściwej Izby Inżynierów i Techników Budownictwa)
Polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na minimum 500.000 zł od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Szczegółowy kosztorys ofertowy.
Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu
Zamawiający wymaga wniesienia wadium: W przypadku złożenia oferty na:
I część zamówienia należy wnieść wadium wysokości 5.000 zł.
II część zamówienia należy wnieść wadium w wysokości 1.000 zł Warunki dotyczące wniesienia wadium opisane są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest: Naczelnik Wydziału Remontów, Inwestycji i Zamówień Publicznych - Pani Agnieszka Madejak-Saków - tel. (091) 4045000 wew. 217
Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 6 lipca 2009 r. do godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 6 lipca 2009 r. o godz. 12.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro)
Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: Cena - 100 %
TREŚĆ MODYFIKACJI
Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający dokonuje następujących zmian w SIWZ:
Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający dokonuje następujących zmian w SIWZ:
Do załącznika nr 7a - przedmiar dodaje się nowe pozycje:
poz. 62 - - montaż 5 szt. okien stałych, symbol O2 o wym. 1,97x0,74 (w miejscu luksferów)
Zamawiający przedłuża termin składania ofert w następujący sposób: Część XVI SIWZ "Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert" otrzymuje brzmienie: "1. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 10 lipca 2009 r. do godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11 2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10 lipca 2009 r. o godz. 12.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro)"
data opublikowania: 2009-06-16 12:16:10 data ostatniej aktualizacji: 2009-07-16 15:08:21
Strona odwiedzona 1831 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Stojan Diakowski
Informacja wprowadzona przez:
Marcin Konopnicki