Modernizacja SPZOZ Zakładu Psychiatrycznego Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Nowym Czarnowie
Rozstrzygnięcie:
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. "Modernizacja Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej - Zakładu Psychiatrycznego Pielęgnacyjno - Opiekuńczego w Nowym Czarnowie"
Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) zawiadamiamy, że w ww. postępowaniu Zamawiający podjął następujące rozstrzygnięcie:
Zamawiający wybiera ofertę nr 2 firmy ARTSON S.C. Krzysztof Kwietniowski i sk-a z siedzibą przy ul. Struga 15, 70-777 Szczecin z oferowaną ceną w wysokości 456.426,84 zł brutto
Zamawiający odrzuca ofertę nr 4 Wykonawcy (lider konsorcjum) Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "AB" Marek Andrych ul. Łużycka 87, 74-100 Gryfino + ZETKA Sp. z o.o. ul. Żwirowa 132, 134, 66-400 Gorzów Wlkp. na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) tj.: Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada treści SIWZ a Zamawiający nie jest w stanie dokonać samodzielnie czynności ich poprawy (w szczegółowym kosztorysie ofertowym w części dot. wentylacji Wykonawca nie ujął poz. nr 71 przedmiaru oraz przyjął błędną podstawę wyceny w poz. 13, 38, 66)
Kryterium oceny ofert: 100 % - cena
Wykonawcy , którzy złożyli oferty:
Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy
Cena zł brutto
Punktacja
1.
Firma Handlowo-Usługowa GEKO 74-200 Pyrzyce, ul. 2-go Marca
501.820,61
90,10
2.
ARTSON S.C. Krzysztof Kwietniowski i sk-a ul. Struga 15, 70-777 Szczecin
456.426,84
100,00
3.
Spółdzielnia Rzemieślnicza Budownictwa ogólnego i Usług Różnych UNIWERSAL, ul. Droga Zielona 7a, 74-400 Dębno
546.800,94
83,47
4.
(lider konsorcjum) Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "AB" Marek Andrych ul. Łużycka 87, 74-100 Gryfino + ZETKA S.C. Zenon Klincewicz, Marcin Kasprzyk, ul. Marcinkowskiego 14, 66-400 Gorzów Wlkp.
499.936,52
Oferta odrzucona
Przetarg nieograniczony na:
"Modernizacja Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej - Zakładu Psychiatrycznego Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Nowym Czarnowie"
Zamawiający: Powiat Gryfiński ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych
Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
Przedmiot zamówienia: (kod CPV - 45331000-6, 45421100-5, 45215100-8) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej - Zakładu Psychiatrycznego Pielęgnacyjno - Opiekuńczego w Nowym Czarnowie. Zakres robót obejmuje m.in.:
roboty w zakresie wymiany stolarki budowlanej
roboty termoizolacyjne stropodachu
roboty budowlano-montażowe
roboty w zakresie budowy systemu wentylacji i rekuperacji.
wykonanie dokumentacji powykonawczej w branży sanitarnej
wykonanie aktualnych protokołów odbioru i sprawdzeń modernizowanych i nowo projektowanych instalacji
Użyte materiały muszą posiadać Atesty Techniczne ITB lub Certyfikaty Zgodności z Aprobatą Techniczną oraz Atest Higieniczny PZH. Wykonawca jest wytwarzającym odpady w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz.U. 2001 nr 62 poz. 628 z późń. zm.). Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania odpadami jako warunek dokonania odbioru realizowanego zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony za pomocą projektu stanowiącego zał. nr 9 specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej zał. nr 6, przedmiaru robót stanowiącego zał. Nr 7. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, iż ze względu na sposób funkcjonowania jednostki, w której odbywają się roboty, prace mogą być wykonywane kolejno w poszczególnych etapach (np. pomieszczeniach) w ustaleniu z kierującym placówką. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie przygotowanie pomieszczeń do prac budowlanych (np. wyniesienie mebli, zabezpieczenie wyposażenia). Przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się ze specyfiką organizacji pracy jednostki i możliwościami etapowania prac w porozumieniu z dyrektorem jednostki.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Termin realizacji zamówienia: 7.1. Wymagany termin wykonania zamówienia: 90 dni od daty przekazania placu budowy 7.2. W trakcie trwania umowy istnieje możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia z powodu trudności organizacyjnych związanych z prowadzeniem robót na terenie budynku lub ze względu na roboty dodatkowe.
Informacja o zamówieniach uzupełniających: Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających .
Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku przy ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 102, pocztą na pisemny wniosek lub pobrać ze strony internetowej.
Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. a w szczególności:
Wykonawcy muszą wykazać się posiadaniem doświadczenia w dziedzinie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia, wykażą, że w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania wykonali min. 2 roboty o profilu podobnym do przedmiotu zamówienia, tj. 2 roboty dotyczące wykonania instalacji wentylacyjnej wraz z robotami towarzyszącymi (na kwotę co najmniej 300.000,00 zł).
Wykonawcy muszą wykazać się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia poprzez wskazanie osoby , której Wykonawca powierzy funkcję kierownika budowy oraz kierowników robót w branżach konstrukcyjnej, sanitarnej, elektrycznej.
Dokumenty wymagane w ofercie.
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
1.1 Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ)
1.2 Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ)
1.3 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert)
1.4 Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne (zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ)
1.5 Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów.
1.6 Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie 5 lat przed dniem ogłoszenia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (zgodnie z zał. nr 11 do SIWZ). Należy podać minimum 2 roboty o profilu podobnym do przedmiotu zamówienia, tj. 2 roboty dotyczące wykonania instalacji wentylacyjnej wraz z robotami towarzyszącymi (na kwotę co najmniej 300.000,00 zł). Należy udokumentować wykonanie dwóch robót wentylacyjnych.
1.6.1 Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie oraz dotyczyły wykonania robót o profilu podobnym do przedmiotu zamówienia wraz z podaniem daty i wartości zamówienia oraz danych tele-adresowych inwestorów.
1.7 Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (której Wykonawca powierzy funkcję kierownika budowy) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z zał. nr 10 do SIWZ).
1.7.1 Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia tych osób (w formie decyzji, aktualnego zaświadczenia o wpisie do właściwej Izby Inżynierów i Techników Budownictwa)
1.8 Polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na minimum 500.000 zł od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
1.9 Szczegółowy kosztorys ofertowy.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w Części XI: 1) ppkt 1.3 - 1.5, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości,
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
2.1 dokumenty o których mowa w pkt 2 ppkt 1) lit a) i c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w pkt. 2 ppkt 1) lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2.2 Jeżeli w kraju pochodzenia lub w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wymienionych w pkt. 2 dokumentów zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy o których mowa w pkt 2.1 stosuje się odpowiednio.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy.
3.1 Oferty wspólne składane przez dwie lub więcej firm występujących jako partnerzy powinny spełniać następujące wymagania (Uwaga! Dotyczy to również spółek cywilnych):
oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SIWZ oraz zawierać wszystkie wymagane oświadczenia i dokumenty wszystkich partnerów (ppkt. 1.2-1.5) (oraz w celu potwierdzenia reprezentacji o ile to nie wynika z innych dokumentów; umowę konsorcjum lub spółki cywilnej)
oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentacji Wykonawców,
warunki i dokumenty wymagane przez Zamawiającego w SIWZ muszą być spełnione łącznie, (dokumenty wymienione w ppkt. 1.1 oraz 1.6-1.8) partnerzy podpisują razem lub podpisuje je upoważniony pełnomocnik),
pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania, on zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informację, korespondencję itp.
3.2 Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań.
Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu
Zamawiający wymaga wniesienia wadium wysokości 5.000 zł. Warunki dotyczące wniesienia wadium opisane są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest: Naczelnik Wydziału Remontów, Inwestycji i Zamówień Publicznych - Pani Agnieszka Madejak-Saków - tel. (091) 4045000 wew. 217
Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 19 października 2009 r. do godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19 października 2009 r. o godz. 12.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro)
Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: Cena - 100 %
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie zamierza wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 29 września 2009 r.
TREŚĆ MODYFIKACJI
Działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (t. jedn. z 2007 r. Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z poźn. zm.), Zamawiający w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na "Modernizację Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej - Zakładu Psychiatrycznego Pielęgnacyjno - Opiekuńczego w Nowym Czarnowie", dokonuje poniższych modyfikacji:
Do załącznika nr 9 - projekt - dodaje się rysunki dotyczące robót ogólnobudowlanych:
Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający dokonuje następujących zmian w SIWZ:
Do załącznika nr 9 - projekt dodaje się nowe elementy:
schemat ideowy zasilania
zał. nr 2 do projektu - 2 karty katalogowe producenta wymienników.
data opublikowania: 2009-09-29 15:24:43 data ostatniej aktualizacji: 2009-10-30 14:05:36
Strona odwiedzona 1190 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Andrzej Krzemiński
Informacja wprowadzona przez:
Marcin Konopnicki