Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum - przetargi inne

Opracowanie projektu architektonicznego przebudowy, nadbudowy i rozbudowy budynków wraz ze zmianą funkcji części obiektu przy ZSS w Gryfinie

Rozstrzygnięcie:

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. "Opracowanie projektu architektonicznego przebudowy, nadbudowy i rozbudowy budynków wraz ze zmianą funkcji części obiektu przy Zespole Szkół Specjalnych w Gryfinie"

Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) zawiadamiamy, że w ww. postępowaniu Zamawiający podjął następujące rozstrzygnięcie:

  1. Zamawiający wybiera:
    ofertę nr 1 Wykonawcy Piotr Fiuk Pracownia Architektoniczna 71-533 Szczecin, ul. Bronisławy 17/8 z oferowaną ceną w wysokości 140.300,00 zł brutto
  2. Kryterium oceny i uzasadnienie: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się kryterium "cena" – 100%. Ww. wykonawca spełnił wszystkie wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uzyskał najwyższą liczbę punktów.
  3. Wykonawcy, którzy złożyli oferty:
Numer ofertyFirma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcyCena zł bruttoPunktacja
1.Piotr Fiuk Pracownia Architektoniczna 71-533 szczecin, ul. Bronisławy 17/8140.300,00100,00
2.Wandachowicz-Kashyna Architekci Sp.p. Ul. Rubież 46 C5/p 114, 61-612 Poznań237.900,0058,90

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na opracowanie projektu architektonicznego przebudowy, nadbudowy i rozbudowy budynków wraz ze zmianą funkcji części obiektu przy Zespole Szkół Specjalnych w Gryfinie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

  1. NAZWA I ADRES: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
    Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfino.powiat.pl
  2. RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

  1. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
    1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
      Opracowanie projektu architektonicznego przebudowy, nadbudowy i rozbudowy budynków wraz ze zmianą funkcji części obiektu Zespołu Szkół Specjalnych w Gryfinie
    2. Rodzaj zamówienia: usługi
    3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
      • Opracowanie projektu architektonicznego przebudowy, nadbudowy i rozbudowy budynków wraz ze zmianą funkcji części obiektu Zespołu Szkół Specjalnych w Gryfinie w rozbiciu na etapy w taki sposób by kolejny etap był realizowany dopiero po odbiorze poprzedniego etapu wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę:
        Etap I: Koncepcja architektoniczno-budowlana
        Etap II: Projekt budowlany wielobranżowy przebudowy, nadbudowy i rozbudowy budynków wraz ze zmianą funkcji części obiektu
        Etap III:
        • Projekt wykonawczy przebudowy, nadbudowy i rozbudowy budynków wraz ze zmianą funkcji części obiektu
        • Projekt zagospodarowania terenów, segregacji układu komunikacji kołowej i pieszej

      • Etap IV:
        • Opracowanie szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych do wszystkich wymienionych projektów budowlanych.
        • Wykonanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich. (z uwzględnieniem w karcie tytułowej oraz w działach przedmiaru robót, podziału na grupy zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień oraz wskazaniem w każdej pozycji przedmiaru numeru specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót).
      • nadzór autorski nad realizacją inwestycji: Zamawiający wymaga minimum jednego pobytu nadzoru autorskiego tygodniowo /we wszystkich prowadzonych w danej chwili branżach/ na budowie
    4. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
    5. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74222000-1, 74262000-3,
    6. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
    7. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
  2. CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
    1. wykonanie dokumentacji projektowej z podziałem na etapy: 90 dni od daty zawarcia umowy
      etap I : do 20 dni od daty zawarcia umowy
      etap II: do 50 dni od daty zawarcia umowy
      etap III: do 80 dni od daty zawarcia umowy
      etap IV: do 90 dni od daty zawarcia umowy
    2. nadzór autorski: do czasu całkowitego zakończenia robót budowlanych związanych z realizacją inwestycji potwierdzonych protokołem odbioru końcowego robót bez usterek.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

  1. WADIUM
    Informacja na temat wadium: Zgodnie z SIWZ, 4 000 PLN
  2. ZALICZKI
    • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
  3. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
    1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
    2. Wiedza i doświadczenie
      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
      • Analiza dokumentów potwierdzających wykonanie co najmniej 3 usług projektowania stanowiących przedmiot zamówienia (dot. projektowania obiektu użyteczności publicznej) dla budynków o pow. użytkowej min. 1000 m2
    3. Potencjał techniczny
    4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
      • Analiza dokumentów potwierdzających dysponowanie:
    1. co najmniej 1 projektantem posiadającym uprawnienia projektowe bez ograniczeń do projektowania w specjalności architektonicznej, który zaprojektował lub uczestniczył jako członek zespołu autorskiego w zaprojektowaniu, min. jednego obiektu zbliżonego do przedmiotu zamówienia tj. obiektu użyteczności publicznej
    2. co najmniej 1 projektantem posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, który zaprojektował lub uczestniczył jako członek zespołu autorskiego w zaprojektowaniu, min. jednego obiektu zbliżonego do przedmiotu zamówienia tj. obiektu użyteczności publicznej,
    3. co najmniej 1 kosztorysantem który uczestniczył jako członek zespołu autorskiego przy sporządzaniu kosztorysów dla min. jednego obiektu zbliżonego do przedmiotu zamówienia tj. obiektu użyteczności publicznej,
    4. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
  4. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
    1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
      • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
      • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
    2. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
      • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
      • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    3. Dokumenty podmiotów zagranicznych
      Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
      dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
      • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
      • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  5. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
  6. INNE DOKUMENTY
    Inne dokumenty niewymienione w pkt 4) albo w pkt 5)
    Wykonawca składa wraz z ofertą, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów oraz dowód wpłaty wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

  1. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA : przetarg nieograniczony.
  2. KRYTERIA OCENY OFERT: najniższa cena.
  3. CZY PRZEPROWADZONA BĘDZIE AUKCJA ELEKTRONICZNA: nie.
  4. ZMIANA UMOWY
    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
    1. z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany SA korzystne dla zamawiającego,
    2. z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron
  5. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
    1. Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:bip.gryfino.powiat.pl
      Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Gryfinie ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 102, pocztą na pisemny wniosek lub pobrać ze strony internetowej
    2. Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 7 kwietnia 2010 r. do godz. 13.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11
    3. Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
    4. Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
    5. Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
      Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu Urzędu
      Zamówień Publicznych w dniu 26 marca 2010 r.

mgr inż. Wojciech Konarski


data opublikowania: 2010-03-26 13:50:35
data ostatniej aktualizacji: 2010-04-23 14:38:45

Strona odwiedzona 1647 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Stojan Diakowski
Informacja wprowadzona przez: Marcin Konopnicki

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zgo zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.