Budowa boiska sportowego z bieżnią lekkoatletyczną przy ZSP Nr 1 w Chojnie
Rozstrzygnięcie:
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. "Budowa boiska sportowego z bieżnią lekkoatletyczną przy ZSP Nr 1w Chojnie"
Na podstawie art. 93 ust. 3 pkt. 2) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2010 r., Nr 113. poz. 759) zawiadamiamy, że w ww. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w którym wpłynęło 5 ofert, Zamawiający podjął następujące rozstrzygnięcie:
Zamawiający unieważnienia ww. postępowanie na podstawie art. 93 ust 1 pkt. 4) tj. jeżeli cena najkorzystniejszej oferty (oferta z najniższą ceną) przewyższa kwotę którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na wykonanie zamówienia kwotę w wysokości 600.000 zł - cena najkorzystniejszej oferty to 1.397.294,34 zł brutto.
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na budowę boiska sportowego z bieżnią lekkoatletyczną przy ZSP Nr 1 w Chojnie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
NAZWA I ADRES: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfino.powiat.pl
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska sportowego z bieżnią lekkoatletyczną przy ZSP Nr 1w Chojnie
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska sportowego o nawierzchni poliuretanowej z bieżnią lekkoatletyczną wraz z wyposażeniem i infrastrukturą przy Zespole szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Chojnie. Zakres prac:
roboty pomiarowe
roboty ziemne
podbudowa
nawierzchnie
wyposażenie boisk
zieleń
odwodnienie boiska i bieżni
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony za pomocą przedmiaru robót stanowiącego zał. nr 7 specyfikacji technicznej robót stanowiącej zał. nr 8 oraz projektu stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ.
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 6 miesięcy od daty przekazania placu budowy
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WADIUM Informacja na temat wadium: Zgodnie z SIWZ, 5 000 PLN
ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Analiza dokumentów potwierdzających wykonanie co najmniej 1 roboty budowlanej stanowiących przedmiot zamówienia (budowa boiska sportowego o nawierzchni poliuretanowej) na co najmniej 500.000 zł brutto w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
Potencjał techniczny
Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Analiza dokumentów potwierdzających dysponowanie osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi (kierownik budowy - branża ogólnobudowlana)
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
posiadanie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 500 000 zł
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert)
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert)
Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt 4) albo w pkt 5) Wykonawca składa wraz z ofertą, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów oraz dowód wpłaty wadium i szczegółowy kosztorys ofertowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA : przetarg nieograniczony.
KRYTERIA OCENY OFERT: najniższa cena.
CZY PRZEPROWADZONA BĘDZIE AUKCJA ELEKTRONICZNA: nie.
ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: W umowie może ulec zmianie przedmiot oraz termin wykonania zamówienia lub zmniejszyć się cena:
z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron
z powodu wystąpienia dodatkowych robot, niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego wykonawcę
z powodu warunków atmosferycznych
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:bip.gryfino.powiat.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Gryfinie ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 102, pocztą na pisemny wniosek lub pobrać ze strony internetowej
Termin składania ofert:. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 15 października 2010 r. do godz. 13.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 1 października 2010 r.
TREŚĆ MODYFIKACJI
Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2010 r., Nr 113. poz. 759) Zamawiający dokonuje następujących zmian w SIWZ:
Zamawiający przedłuża termin składania ofert w następujący sposób:
Część XVI SIWZ "Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert" otrzymuje brzmienie:
"1. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 29 października 2010 r. do godz. 13.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29 października 2010 r. o godz. 14.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro)"
TREŚĆ MODYFIKACJI
Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2010 r., Nr 113. poz. 759) Zamawiający dokonuje następujących zmian w SIWZ:
Zamawiający przedłuża termin składania ofert w następujący sposób: Część XVI SIWZ "Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert" otrzymuje brzmienie: "1. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 10 listopada 2010 r. do godz. 13.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11 2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10 listopada 2010 r. o godz. 14.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro)"
TREŚĆ MODYFIKACJI
Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2010 r., Nr 113. poz. 759) Zamawiający dokonuje następujących zmian w SIWZ:
Zamawiający przedłuża termin składania ofert w następujący sposób: Część XVI SIWZ "Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert" otrzymuje brzmienie: "1. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 26 listopada 2010 r. do godz. 13.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11 2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26 listopada 2010 r. o godz. 14.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro)"
TREŚĆ MODYFIKACJI
Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2010 r., Nr 113. poz. 759) Zamawiający dokonuje następujących zmian w SIWZ:
Część XIX SIWZ "Opis sposobu obliczania ceny" otrzymuje brzmienie: "1. Zamawiający przewiduje wynagrodzenie ryczałtowe. Podstawą wyliczenia ceny ofertowej powinna być dla wykonawcy jego własna ekonomiczna kalkulacja. Przedmiar robót załączony do SIWZ jest jedynie dokumentem pomocniczym. 2. Cena ofertowa musi obejmować wszystkie prace wynikające z projektu budowlanego, projektu wykonawczego, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, oraz wszystkie roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotowego zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu szczegółowe kalkulacje ceny. 4. W przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę rozbieżności w dokumentacji projektowej ma on obowiązek zgłosić je w terminie przewidzianym na zadawanie pytań. 5. Cena ofertowa musi zawierać również:
koszt robót przygotowawczych w tym roboty rozbiórkowe, porządkowe
koszty związane z zagospodarowanie placu budowy, utrzymaniem zaplecza budowy oraz wszelkie prace porządkowe związane z ukończeniem przedmiotu zamówienia i przywróceniem terenu do stanu przed rozpoczęciem prac budowlanych.
koszty związane z zagospodarowaniem odpadów
Inne koszty niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia
6. Zastosowanie przez Wykonawcę stawki podatku VAT od towarów i usług niezgodnej z obowiązującymi przepisami na dzień składania ofert spowoduje odrzucenie oferty."
§ 2 wzoru umowy - otrzymuje brzmienie: "1. Cena ryczałtowa robót, będących przedmiotem niniejszej umowy wynosi: netto ............................zł słownie:................................................ podatek VAT w wysokości ......%, co stanowi kwotę .............. zł, słownie: .......................... Wartość robót brutto wynosi ................... zł, słownie: ............................................................................. 2. Cena umowy obejmuje wszelkie koszty bezpośrednie i pośrednie związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym;
ubezpieczenie budowy od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone osobom trzecim,
koszty organizacji placu i zaplecza budowy łącznie z kosztami doprowadzenia i użytkowania mediów w okresie realizacji umowy (energia elektryczna, woda itp.), kosztami dozoru mienia,
wszelkich robót przygotowawczych, demontażowych, wyburzeniowych, odtworzeniowych, porządkowych, zagospodarowania i ochrony placu budowy i utrzymania zaplecza budowy.
3. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych. 4. Materiały i urządzenia, o których mowa w pkt. 3, powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 Ustawy - Prawo budowlane. 5. Wykonawca pokryje koszty korzystania z wody i energii zużytej w trakcie realizacji zadania na podstawie odczytu z podliczników, które na własny koszt zamontuje w trakcie realizacji zadania niezwłocznie po przekazaniu placu budowy oraz przed przystąpieniem do robót, bądź na podstawie odczytu z liczników przed rozpoczęciem robót oraz po ich zakończeniu, dokonanego w obecności inspektora nadzoru."
do załącznika nr 9 do SIWZ - dokumentacja projektowa dodaje się dokumenty:
tom 1 - projekt zagospodarowania terenu
tom 4 - projekt kanalizacji deszczowej
tom 15 - projekt oświetlenia terenu i zasilania przepompowni wod opadowych
tom 16 - projekt dróg wewnętrznych i boisk
tom 6 - badanie geotechniczne
tomy 17 i 18 - STWiOR
tom 21p, 28p, 30p, 31p - przedmiary jako dokumenty pomocnicze
Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2010 r., Nr 113. poz. 759) Zamawiający dokonuje następujących zmian w SIWZ:
1. Zamawiający przedłuża termin składania ofert w następujący sposób:
Część XVI SIWZ "Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert" otrzymuje brzmienie:
"1. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 15 grudnia 2010 r. do godz. 13.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15 grudnia 2010 r. o godz. 14.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 ? sala obrad (I piętro)"
data opublikowania: 2010-10-01 15:06:52 data ostatniej aktualizacji: 2011-02-01 12:19:34
Strona odwiedzona 5590 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Stojan Diakowski
Informacja wprowadzona przez:
Marcin Konopnicki