Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum - przetargi inne

Podniesienie jakości kształcenia zawodowego poprzez wyposażenie pracowni szkolnych

Przetarg nieograniczony na dostawę i montaż wyposażenia do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Chojnie w ramach projektu pn. "Podniesienie jakości kształcenia zawodowego poprzez wyposażenie pracowni szkolnych" finansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego, Poddziałanie 7.1.2. Infrastruktura edukacyjna - szkolnictwo ponadgimnazjalne.

  1. Zamawiający: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1, ul. Dworcowa 3, 74-500 Chojna, woj. zachodniopomorskie
  2. Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych
  3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: www.zsp1chojna.pl
  4. Przedmiot zamówienia (kod CPV: 39162100-6):
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia pracowni ZSP Nr 1 w Chojnie z podziałem na 3 części:
    1. Część I zamówienia: wyposażenie pracowni budowlanej
    2. Część II zamówienia: wyposażenie pracowni komputerowej,
    3. Część III zamówienia: wyposażenie pracowni stolarskiej
    4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

  5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
  6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
  8. Wymagany termin realizacji zamówienia: 30 dni od daty zawarcia umowy.
  9. Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
  10. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku ZSP Nr 1 w Chojnie przy ul. Dworcowej 3, 74-500 Chojna, pok. 25 lub pocztą na wniosek.
  11. Warunki udziału:
    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
    (warunki dotyczą każdej części postępowania)
    1. spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
    2. nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,
    3. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 100 000 zł albo informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie niższą niż 100.000,00 zł - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert.
  12. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
    1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ)
    2. Aktualny odpis z właściwego rejestru jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert)
    3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert) lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
    4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat ora składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert).
    5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów.
    6. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 100 000 zł albo informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie niższą niż 100.000,00 zł - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert.
  13. Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu
  14. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  15. Zamawiając wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 5 % zaoferowanego wynagrodzenia brutto. Warunki wniesienia, formy oraz termin zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania umowy określone zostały w SIWZ i umowie.
  16. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest: Pani Iwona Łozińska, Pan Rafał Czubik - tel. 91 414 20 29
  17. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 18 października 2010 r. do godz. 11.00 w budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych, sekretariat pok. nr 18
  18. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18 października 2010 r. o godz. 11.20 w budynku Internatu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1, ul. Żółkiewskiego 1 w Chojnie.
  19. Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: Cena - 100%
  20. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
  21. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
  22. Zamawiający nie zamierza wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  23. Informacje dodatkowe, w tym finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013 w ramach projektu pt. ?Podniesienie jakości kształcenia zawodowego poprzez wyposażenie pracowni szkolnych? dofinansowanego w ramach Działania RPO WZ 7.1.2. Infrastruktura Edukacyjna - szkolnictwo ponadgimnazjalne.
  24. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 4 października 2010 r.

data opublikowania: 2010-10-04 15:11:31
data ostatniej aktualizacji: 2010-10-04 15:11:31

Strona odwiedzona 1682 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Adriana Salamończyk
Informacja wprowadzona przez: Marcin Konopnicki

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zgo zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.