Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum - przetargi inne

Koszenie traw w pasie drogowym na sieci dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego z podziałem na 4 zadania

Rozstrzygnięcie:

OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA

ZAMAWIAJĄCY:
Powiat Gryfiński
ul. Sprzymierzonych 4
74-100 Gryfino

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. "Koszenie traw w pasie drogowym na sieci dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego z podziałem na 4 zadania: zadanie I - gminy: Gryfino i Stare Czarnowo, zadanie II - gminy: Banie i Widuchowa, zadanie III - gminy: Chojna i Trzcińsko Zdrój, zadanie IV - gminy: Cedynia, Mieszkowice i Moryń w latach 2011-2013".

CENA OFERTY:
Zadanie I, cena oferty najdroższej: 181.103,04 zł, cena oferty najtańszej: 61.092,09 zł
Zadanie II, cena oferty najdroższej: 188.062,56 zł, cena oferty najtańszej: 63.439,77 zł
Zadanie III, cena oferty najdroższej: 178.247,52 zł, cena oferty najtańszej: 93.148,70 zł
Zadanie IV, cena oferty najdroższej: 186.483,60 zł, cena oferty najtańszej: 108.280,80 zł

DANE O OFERTACH:
W wymaganym terminie wpłynęło 12 ofert.
Liczba odrzuconych ofert: 1 (zadanie II, III i IV)

Kwota przeznaczona na realizację zadania brutto - 770.704,20 zł (z robotami uzupełniającymi)
ZADANIE I - 176.105,91 zł ZADANIE II - 182.811,03 zł
ZADANIE III - 201.230,87 zł ZADANIE IV - 210.556,39 zł

Działając zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz.759 ze zmianami) informuje się, że Zarząd Powiatu w Gryfinie w dniu 24.03.2011r. zatwierdził przetarg na w/w zadaniach, jako najkorzystniejszą przyjął ofertę firmy - Kompleksowe Utrzymanie Czystości "POSESJA" Szczecin - zadanie I za kwotę brutto 61.092,09 zł (słownie: sześćdziesiąt jeden tysięcy dziewięćdziesiąt dwa 09/100); Kompleksowe Utrzymanie Czystości "POSESJA" Szczecin - zadanie II za kwotę brutto 63.439,77 zł (słownie: sześćdziesiąt trzy tysiące czterysta trzydzieści dziewięć 77/100); FWHU WYSZOMIRSKI,ul.Spokojna 3, Myślibórz - zadanie III za kwotę brutto 93.148,70 zł (słownie: dziewięćdziesiąt trzy tysiące sto czterdzieści osiem 70100) oraz na zadanie IV - Zakład Usługowy "PAJMA", Gorzów Wlkp. za kwotę brutto 108.280,80 zł (słownie: sto osiem tysięcy dwieście osiemdziesiąt 80/100 złotych).

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się kryterium "cena" - 100%. Nw. Wykonawcy spełnili wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia z wyjątkiem oferty nr 3 (IMPEL Cleaning Spółka z o.o. ul.Ślężna 118; 53-111 Wrocław) na zadanie II, III i IV, która została wykluczona na podstawie art. 24 ust.2 pkt 2 ustawy Pzp brak wniesionego wadium na zadanie II, III, i IV. Zestawienie oceny ofert przedstawia tabela poniżej:

Numer oferty Nazwa oferenta Zadanie I
pkt
Zadanie II
pkt
Zadanie III
pkt
Zadanie IV
pkt
1 Zakład Usług Leśnych, Drogowych i Melioracyjnych w Chojnie Dorota Jeziorska - Ziętek, ul.Łużycka 17/2, 74-500 Chojna 33,73 33,73 52,26 58,06
2 Usługi Warsztatowe Tadeusz Łyczakowski, Dolsko ? , 74-503 Moryń - - - 85,71
3 IMPEL Clearing Spółka z o.o. ul.Ślężna 118; 53-111 Wrocław ; 50,6 wykluczona wykluczona wykluczona
4 Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych w Gryfinie, ul.Szczecińska 5, 74-100 Gryfino 62,27 - - -
5 P.P.U.H. WIR ul.Niedziałkowskiego 20, 73-200 Choszczno 57,83 57,83 - -
6 F.U.H. ELWI ul.Fliszacza 35D/6; 74-100 Gryfino ; 76,39 - - -
7 Zakład Usługowy "PAJMA" Łukasz Pajdzik, ul.Kazimierza Wielkiego 79/13, 66-400 Gorzów Wlkp - - - 100
8 Usługi Porządkowe, Eugeniusz Fabiszewski ul.Pocztowa 19/10, 70,361 Szczecin 94,14 - - -
9 Usługi Porządkowe, Eugeniusz Fabiszewski ul.Pocztowa 19/10, 70-361 Szczecin - 80,96 - -
10 FWHU WYSZOMIRSKI ul.Spokojna 3; 74-300 Myślibórz - 63,25 - -
11 FWHU WYSZOMIRSKI ul.Spokojna 3; 74-300 Myślibórz - - 100 -
12 Kompleksowe Utrzymanie Czystości "POSESJA" ul.9-go Maja 11B/2, 70-136 Szczecin 100 100 - -

*czcionką wytłuszczoną zaznaczono oferty najkorzystniejsze na poszczególne zadania.

Zgodnie z art. 179 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych

(Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz.759 ze zmianami) wykonawcom i uczestnikom postępowania przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI cytowanej wyżej ustawy, na zasadach w niej określonych.

Ponadto zgodnie z art. 94 ust.1 pkt 2 Zamawiający informuje, że umowa z wykonawcami koszenia traw w pasie drogowym na sieci dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego z podziałem na 4 zadania w latach 2011-2013, zostanie zawarta po 30 marca 2011r.

Zarząd Powiatu w Gryfinie ogłasza przetarg nieograniczony na: "Koszenie traw w pasie drogowym na sieci dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego z podziałem na 4 zadania: zadanie I - gminy: Gryfino i Stare Czarnowo, zadanie II - gminy: Banie i Widuchowa, zadanie III - gminy: Chojna i Trzcińsko Zdrój, zadanie IV - gminy: Cedynia, Mieszkowice i Moryń"

  1. Zamawiający: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino.
  2. Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
  4. Przedmiot zamówienia: (kod CPV - 77314100-5 Usługi w zakresie trawników)
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z koszeniem traw w pasie drogowym na sieci dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego w latach 2011-2013 z podziałem na 4 zadania: zadanie I - gminy: Gryfino i Stare Czarnowo, zadanie II - gminy: Banie i Widuchowa, zadanie III - gminy: Chojna i Trzcińsko Zdrój, zadanie IV - gminy: Cedynia, Mieszkowice i Moryń.
  5. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na poszczególne zadania.
  6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  7. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego. W przypadku udzielenia zamówienia uzupełniającego Wykonawca zobowiązany jest stosować stawki nie większe niż ujęte w ofercie zamówienia podstawowego na dany rok kalendarzowy.
  8. Termin realizacji zamówienia: do dnia 15 października 2013r..
  9. Wykonawca będzie związany ofertą przez 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
  10. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. 11 Listopada 16 D, 74-100 Gryfino, lub pocztą na pisemny wniosek.
  11. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków:
    1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
      1. Spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
      2. Nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a w szczególności:
      3. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
      4. Dysponują potencjałem technicznym odrębnie na każde zadanie w postaci minimum:
        1. 1 kosiarka bijakowa,
        2. ciągnik,
        3. wykaszarka spalinowa (2 szt.).
      5. Spełniają warunki SIWZ a w szczególności są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 50.000 zł.
      6. Warunki udziału w postępowaniu wskazane w Części X ust. 3 i 4 SIWZ winny być spełnione przez Oferentów na każde zadanie odrębnie.
      7. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych na podstawie przepisów ustawy PZP w tym zakresie, wg formuły spełnia, nie spełnia.
    2. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków:
      1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 2 do SIWZ),
      2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 3 do SIWZ),
      3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert),
      4. Zaświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków w Urzędzie Skarbowym.
      5. Zaświadczenie o nie zaleganiu z opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne w ZUS.
      6. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów,
      7. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 50.000 zł (do przetargu na rok 2011, w latach następnych przedłoży Zamawiającemu do 15 stycznia danego roku).
      8. Potwierdzenie wniesienia wadium
      9. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu, narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca (zgodnie z zał. Nr 4 do SIWZ),
      10. Oferent złoży pisemne oświadczenie, że dokonał lustracji w terenie i znany jest mu stan dróg i poboczy, na których będzie wykonywał usługi koszenia.
  12. Wykonawca wniesie wadium w wysokości:
    1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) na każde zadanie odrębnie, w pieniądzu na konto Starostwa Powiatowego w Gryfinie Nr 27 2030 0045 1110 0000 0194 1850 lub w innej formie dopuszczonej ustawą.
  13. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia.
  14. Zmiana umowy: Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie zmiany przedmiotu oraz terminu wykonania zamówienia lub zmiany ceny:
    1. z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
    2. z powodu działań osób trzecich uniemożliwiają wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,
    3. z powodu wystąpienia dodatkowych robót, niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego Wykonawcę,
    4. z powodu warunków atmosferycznych lub wykorzystania środków przeznaczonych na poszczególne zadanie.
  15. Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest: Arkadiusz Durma - Naczelnik Wydziału Zarządzania Drogami - tel. (091) 4045000 wew. 218.
  16. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć: w terminie do dnia 7 marca 2011 r. do godz. 10.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.
  17. Otwarcie ofert nastąpi:
    dnia 7 marca 2011r. o godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro).
  18. Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie:
    Cena 100%, tj. oferta z najniższą ceną.
  19. Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień publicznych w dniu 25.02.2011r. pod pozycją Nr 29982 - 2011.

data opublikowania: 2011-02-25 14:55:08
data ostatniej aktualizacji: 2011-03-24 14:32:39

Strona odwiedzona 4028 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Maria Ilińczyk
Informacja wprowadzona przez: Marcin Konopnicki

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zgo zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.