Remont cząstkowy grysami i emulsją asfaltową dróg powiatowych w październiku 2011 roku, z podziałem na 4 zadania: zadanie I - gminy: Gryfino i Stare Czarnowo, zadanie II - gminy: Banie i Widuchowa, zadanie III - gminy: Chojna i Trzcińsko-Zdrój, zadanie IV - gminy: Cedynia, Moryń i Mieszkowice
Rozstrzygnięcie:
OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA
ZAMAWIAJĄCY:
Powiat Gryfiński
ul. Sprzymierzonych 4
74-100 Gryfino
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. "remonty cząstkowe grysami i emulsją asfaltową dróg powiatowych w październiku 2011 roku z podziałem na 4 zadania: zadanie I - gminy: Gryfino i Stare Czarnowo, zadanie II - gminy: Banie i Widuchowa, zadanie III - gminy: Chojna i Trzcińsko-Zdrój, zadanie IV - gminy: Cedynia, Moryń i Mieszkowice".
CENA OFERTY:
cena oferty najtańszej:
cena oferty najdroższej:
Zadanie I
56.990,21 zł
56.990,21 zł
Zadanie II
56.014,20 zł
56.014,20 zł
Zadanie III
56.155,65 zł
56.155,65 zł
Zadanie IV
71.217,00 zł
71.217,00 zł
DANE O OFERTACH:
W wymaganym terminie wpłynęły 4 oferty, po jednej na każde zadanie.
Liczba odrzuconych ofert: 0
KWOTA PRZEZNACZONA NA REALIZACJĘ ZADANIA (brutto):
część I w wysokości 50.214,75 zł brutto;
część II w wysokości 50.214,75 zł brutto;
część III w wysokości 50.214,75 zł brutto;
część IV w wysokości 65.497,50 zł brutto;
Działając zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz.759 ze zmianami) informuje się, że Zarząd Powiatu w Gryfinie w dniu 29.09.2011r. zatwierdził przetarg na w/w zadaniach i przyjął oferty niżej wymienionych firm:
zadanie I za kwotę brutto 56 990,21 zł (słownie: pięćdziesiąt sześć tysięcy dziewięćset dziewięćdziesiąt 21/100 zł), EMULEX Kalinowski Sp. z o.o. ul. Cz. Tańskiego 16, 73-102 Stargard
zadanie II za kwotę brutto 56 014,20 zł (słownie: pięćdziesiąt sześć tysięcy czternaście 20/100 zł), TRANS-MASZ Przedsięb. Transportu i Maszyn Drogowych, ul. Na Grobli 4, 73-110 Stargard.
zadanie III za kwotę brutto 56 155,65 zł (słownie: sto pięćdziesiąt cztery tysiące osiemset dziewięćdziesiąt trzy 90100), Przedsiębiorstwo Drogowe EMULEX Ulchurski Sp. z o.o. ul. Tańskiego 16, 73-102 Stargard.
zadanie IV za kwotę brutto 71 217,00 zł (słownie: dwieście trzy tysiące sto trzydzieści cztery 50/100 złotych), DATA-TRANS Usługi Sprzętowo Transportowe Roboty Drogowe, ul. Podgrodzie 11, 74-200 Pyrzyce
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się kryterium "cena" - 100%. Nw. Wykonawcy spełnili wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zgodnie z art. 179 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz.759 ze zmianami) wykonawcom i uczestnikom postępowania przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI cytowanej wyżej ustawy, na zasadach w niej określonych.
Ponadto zgodnie z art. 94 ust.1 pkt 2 Zamawiający informuje, że umowa z wykonawcami realizacji remontów cząstkowych grysami i emulsją asfaltową dróg powiatowych w październiku 2011r., zostanie zawarta po 5 października 2011 r.
Zarząd Powiatu w Gryfinie ogłasza przetarg nieograniczony na: "Remont cząstkowy grysami i emulsją asfaltową dróg powiatowych w październiku 2011 roku, z podziałem na 4 zadania: zadanie I - gminy: Gryfino i Stare Czarnowo, zadanie II - gminy: Banie i Widuchowa, zadanie III - gminy: Chojna i Trzcińsko-Zdrój, zadanie IV - gminy: Cedynia, Moryń i Mieszkowice"
Zamawiający: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino.
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. Nr 113 poz.759 ze zm.).
Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.gryfino.powiat.pl
Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi związane z wykonywaniem remontów cząstkowych grysami i emulsją asfaltową dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego w październiku 2011roku z podziałem na 4 zadania: zadanie I - gminy: Gryfino i Stare Czarnowo, zadanie II - gminy: Banie i Widuchowa, zadanie III - gminy: Chojna i Trzcińsko-Zdrój, zadanie IV - gminy: Cedynia, Moryń i Mieszkowice. CPV - 45233142-6.
Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych z podziałem na 4 zadania.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających
Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 31.10.2011r.
Wykonawca będzie związany ofertą przez 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. 11 Listopada 16 D, 74-100 Gryfino, lub pocztą na pisemny wniosek.
Warunki udziału:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,
spełniają warunki SIWZ a w szczególności dysponują sprzętem do remontów cząstkowych w ilości 1 patcher na 1 gminę.
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert),
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków poprzez sprawdzenie czy Wykonawca złożył oświadczenia z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz dokumenty potwierdzające uprawnienia kierownika robót i posiadanie polisy ubezpieczeniowej.
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 2 do SIWZ),
Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 3 do SIWZ),
Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca (zgodnie z zał. Nr 4 do SIWZ).
Dokumenty potwierdzające uprawnienia Kierownika robót - kserokopia uprawnień i aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów i Techników Budownictwa.
Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 50.000 zł na każde zadanie odrębnie,
Potwierdzenie wniesienia wadium.
Wykonawca wniesie wadium w wysokości: 1.5000,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych), na każde zadanie odrębnie, w pieniądzu na konto Starostwa Powiatowego w Gryfinie Nr 27 2030 0045 1110 0000 0194 1850 lub w innej formie dopuszczonej ustawą.
Zmiana umowy: Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie zmiany przedmiotu oraz terminu wykonania zamówienia lub zmiany ceny:
z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
z powodu działań osób trzecich uniemożliwiają wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,
z powodu warunków atmosferycznych lub wykorzystania środków przeznaczonych na poszczególne zadanie.
Informację w sprawie przetargu można uzyskać w Starostwie Powiatowym w Gryfinie, Wydział Zarządzania Drogami - tel. 91 40 45 000 wewn. 218; fax wewn. 247 .
Zabezpieczoną ofertę należy złożyć: W terminie do dnia 26 września 2011 r. do godz. 11,00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.
Otwarcie ofert nastąpi: W dniu 26 września 2011 r. o godz. 11,15 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro).
Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: Cena 100 %, tj. oferta z najniższą ceną.
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień publicznych w dniu 15.09.2011r. pod pozycją Nr 291154-2011
data opublikowania: 2011-09-15 15:18:56 data ostatniej aktualizacji: 2011-10-04 14:31:08
Strona odwiedzona 1533 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Maria Ilińczyk
Informacja wprowadzona przez:
Marcin Konopnicki