Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum - przetargi inne

Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego, poprzez przebudowę chodników oraz zjazdów położonych w ciągu dróg powiatowych na terenie gminy Mieszkowice

Rozstrzygnięcie:

OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA

ZAMAWIAJĄCY:
Powiat Gryfiński
ul. Sprzymierzonych 4
74-100 Gryfino

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. "Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego, poprzez przebudowę chodników oraz zjazdów położonych w ciągu dróg powiatowych na terenie gminy Mieszkowice"

CENA OFERTY:
cena oferty najtańszej: 170.065,95 zł;
cena oferty najdroższej: 320.349,78 zł;

DANE O OFERTACH:
liczba złożonych ofert: - 6
liczba odrzuconych ofert: - 4

KWOTA PRZEZNACZONA NA REALIZACJĘ ZADANIA (brutto): 200.000,00 złotych.

Działając zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz.759 ze zmianami) informuje się, że Zarząd Powiatu w Gryfinie w dniu 02.08.2012r. zatwierdził przetarg na "Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego, poprzez przebudowę chodników oraz zjazdów położonych w ciągu dróg powiatowych na terenie gminy Mieszkowice"", jako najkorzystniejszą przyjął ofertę Pana Daniela Błaszkiewicza prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą DANKOM zamieszkałego w Lisim Polu nr 52, 74-500 Chojna, za kwotę brutto 170.065,95 zł (słownie: sto siedemdziesiąt tysięcy sześćdziesiąt pięć 95/100 zł);

Jednocześnie informuje się, że w w/w postępowaniu na podstawie art. 89 ust.1 pkt 5 w związku z art. 24 ust.2 pkt. ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, zostały odrzucone oferty: nr 2 - Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe DROGBUD s.c. J.Dzitko, H.Błaszyk, ul. Al. 100-go Listopada 91k, 66-400 Gorzów Wlkp.; nr 3 - Przedsiębiorstwo Budowlane INWEST-BUDOWA Adam Kisiel ul.Duńska 64/2; 71-795 Szczecin; nr 4 - Przedsiębiorstwo Wielobranżowe AB M. Andrych, ul. 9 Maja 21/4,74-101 Gryfino oraz nr 5 - Spółdzielnia Usług Rolnych ROL-BUD, ul. Ceglana 8, 74-510 Trzcińsko-Zdrój, ponieważ Wykonawcy nie wnieśli wymaganego wadium. Zamawiający żądał wniesienia wadium w wysokości 2.500,00 zł na każde zadanie odrębnie, przy złożeniu oferty łącznej na dwa zadania wadium winno wynosić 5.000,00 zł. Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ofertę wykluczoną uznaje się za odrzuconą.

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się kryterium "cena" - 100%.
Zestawienie oceny ofert przedstawia tabela poniżej:

Nr ofertyNazwa oferentaCena ofertowaIlość punktów
1.Przedsiębiorstwo Budowlano-Inżynieryjne "KORIMEX", ul. Orla 6, 74-400 Dębno 320.349,7853,1
2.Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe DROGBUD s.c. J.Dzitko, H.Błaszyk, ul. Al. 100-go Listopada 91k, 66-400 Gorzów Wlkp.225.949,29wyklucz.
3.Przedsiębiorstwo Budowlane INWEST-BUDOWA Adam Kisiel ul.Duńska 64/2; 71-795 Szczecin203.673,44wyklucz
4.Przedsiębiorstwo Wielobranżowe AB M. Andrych, ul. 9 Maja 21/4,74-101 Gryfino229.848,87wyklucz.
5.Spółdzielnia Usług Rolnych ROL-BUD, ul. Ceglana 8, 74-510 Trzcińsko-Zdrój205.682,45wyklucz.
6DANKOM Daniel Błażkiewicz, Lisie Pole 52, 74-506 Nawodna170.065,95100

*czcionką wytłuszczoną zaznaczono ofertę najkorzystniejszą

Zgodnie z art. 179 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz.759 ze zmianami) wykonawcom i uczestnikom postępowania przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI cytowanej wyżej ustawy, na zasadach w niej określonych.

Ponadto zgodnie z art. 94 ust.1 pkt 2 Zamawiający informuje, że umowa z wykonawcą na wykonanie zadania pod nazwą "Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego, poprzez przebudowę chodników oraz zjazdów położonych w ciągu dróg powiatowych na terenie gminy Mieszkowice", zostanie zawarta po 07 sierpnia 2012r.

Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego, poprzez przebudowę chodników oraz zjazdów położonych w ciągu dróg powiatowych na terenie gminy Mieszkowice

  1. Zamawiający:
    Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino.
  2. Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
    Przedmiot zamówienia:
    Roboty budowlane - CPV: 45.23.32.22-1
    - przedmiotem zamówienia jest przebudowa chodników oraz zjazdów położonych w ciągu dróg powiatowych na terenie gminy Mieszkowice w podziale na 2 zadania:
    Zadanie I - przebudowa chodnika w miejscowości Goszków o pow. 602 m2 (chodnik + zjazdy)
    Zadanie II - przebudowa chodnika w miejscowości Troszyn, Czelin i ulica Odrzańska w Mieszkowicach o łącznej powierzchni 758 m2 (chodniki + zjazdy)
    zakresem robót obejmuje:
    1. Ułożenie chodnika z kostki betonowej brukowej typu "Polbruk" (w kolorze szarym) gr.6 cm, na podsypce cementowo-piaskowej;
    2. Ułożenie zjazdów z kostki betonowej brukowej typu "Polbruk" (w kolorze grafitowym) gr 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej oraz z kostki kamiennej;
    3. Ułożenie krawężników betonowych 15x30 na podbudowie betonowej B-15 z oporem;
    4. Ułożenie krawężników betonowych 15x30 na "płask" na ławie betowej B-10 (zjazdy);
    5. Ułożenie obrzeży betonowych 8x30 na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin;
    6. Ręczne plantowanie i humusowanie skarp z obsianiem;
    7. Regulacja pozioma i pionowa urządzeń infrastruktury technicznej znajdującej się w chodnikach;
    8. Ręczne plantowanie i humusowanie skarp i poboczy z obsianiem trawą;
    9. Uzupełnienie masą na gorąco ubytków pomiędzy krawężnikiem a istniejącą nawierzchnią bitumiczną;
    10. Roboty ziemne, przygotowawcze i transportowe związane z ułożeniem chodnika.
  4. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych z podziałem na 2 zadania.
  5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  6. Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 31 października 2012 r. 2. W czasie trwania umowy nie przewiduje się możliwości zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty.
  7. Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni licząc od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
  8. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. 11 Listopada 16 D, 74-100 Gryfino, lub pocztą na pisemny wniosek.
  9. Warunki udziału:
    1. spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
    2. nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1, 1a i 2 ustawy,
    3. spełniają warunki SIWZ a w szczególności są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie niższą niż wartość zamówienia.
    4. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków poprzez sprawdzenie czy Wykonawca złożył oświadczenia z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1, 1a i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz dokumenty potwierdzające uprawnienia kierownika robót i posiadanie polisy ubezpieczeniowej.
  10. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
    1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. Nr 2 do SIWZ),
    2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 3 do SIWZ),
    3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert),
    4. Zaświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków w Urzędzie Skarbowym
    5. Zaświadczenie o nie zaleganiu z opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne w ZUS.
    6. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów,
    7. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (ze wskazaniem kierownika robót), wraz z informacjami na temat wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z zał. Nr 4 do SIWZ).
    8. Wykaz wykonanych w okresie pięciu lat robót budowlanych o charakterze tożsamym lub zbliżonym do przedmiotu przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 roboty o wartości nie mniej niż 150 000 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca robót - zał. nr 5; W przypadku oceny wykonawców wspólnie ubiegających o zamówienie (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą sumowane.
    9. wypełniony i załączony przedmiar robót - zał. Nr 7 oraz oświadczenie o przeprowadzeniu wizji w terenie.
    10. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpo-wiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 150.000 złotych.
  11. Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń, zaświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz wypełnione załączniki od nr 1-5 oraz załącznik nr 7.
  12. Wykonawca wniesie wadium w wysokości: Oferent wniesie wadium w wysokości po 2.500,00 zł. na każde zadanie odrębnie (słownie: dwa tysiące pięćset złotych), w pieniądzu na konto Starostwa Powiatowego w Gryfinie Nr 27 2030 0045 1110 0000 0194 1850 lub w innej formie dopuszczonej ustawą tj.:
    1. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej,
    2. gwarancjach ubezpieczeniowych ,
    3. gwarancjach bankowych,
    4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 245, ze zm.). Termin wniesienia wadium do dnia 27 lipca 2012 r. do godziny 10,00.
  13. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
  14. Informację w sprawie przetargu można uzyskać w Starostwie Powiatowym w Gryfinie, Wydział Zarządzania Drogami - tel. 91 40 45 000 wewn. 218; fax. wewn. 247 .
  15. Zabezpieczoną ofertę wraz z wypełnionym przedmiarem robót (zał.nr 7) należy złożyć w terminie do dnia 27 lipca 2012 r. do godz. 10,00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.
  16. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27 lipca 2012r. o godz. 10,30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro).
  17. Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: Cena - 100 % - oferta z najniższą ceną.
  18. Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień publicznych w dniu 12. 07.2012r. pod pozycją Nr 248462 - 2012.

data opublikowania: 2012-07-12 15:10:50
data ostatniej aktualizacji: 2012-08-02 14:09:39

Strona odwiedzona 934 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Maria Ilińczyk
Informacja wprowadzona przez: Marcin Konopnicki

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zgo zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.