Ogłoszenia
Archiwum - przetargi inne
Świadczenie usług z zakresu całodobowego przechowywania na parking strzeżonym pojazdów usuniętych z dróg na terenie powiatu gryfińskiego
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) zawiadamiamy, że w ww. postępowaniu Zamawiający podjął następujące rozstrzygnięcie:
- Zamawiający wybiera ofertę oznaczoną nr 3 Wykonawcy P.P.U.H. CHROBRY Kabat Stanisław, Nawodna 39, 74-506 Nawodna z oferowaną ceną w wysokości: 80.610,00 zł brutto
- Kryterium oceny i uzasadnienie: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się kryterium "cena" - 100%. Przy czym kryterium przedstawiało się w następujący sposób:
Lp. | Nazwa kryterium | Waga |
1. | Cena za dobę przechowywania w pierwszych 3 miesiącach (cena za dobę przechowywania powyżej 3 miesięcy) roweru lub motoroweru | 5% |
2. | Cena za dobę przechowywania w pierwszych 3 miesiącach (cena za dobę przechowywania powyżej 3 miesięcy) motocyklu | 5% |
3. | Cena za dobę przechowywania w pierwszych 3 miesiącach (cena za dobę przechowywania powyżej 3 miesięcy) pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t | 75% |
4. | Cena za dobę przechowywania w pierwszych 3 miesiącach (cena za dobę przechowywania powyżej 3 miesięcy) pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5t do 7,5t | 5% |
5. | Cena za dobę przechowywania w pierwszych 3 miesiącach (cena za dobę przechowywania powyżej 3 miesięcy) pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5t do 16t | 5% |
6. | Cena za dobę przechowywania w pierwszych 3 miesiącach (cena za dobę przechowywania powyżej 3 miesięcy) pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16t | 5% |
Ww. wykonawca spełnił wszystkie wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uzyskał najwyższą liczbę punktów.
- Wykonawcy, którzy złożyli oferty:
Numer oferty | Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy | Cena ogólna w zł brutto | Punktacja |
1. | WPUH PROGRES Sp. z o.o. ul. Szczecińska 1, 74-500 Chojna | 115.610,00 | 142,38 |
2. | EL_PRO Tomasz Solski, ul. Jana Pawła II 41/1, 74-505 Mieszkowice | 185.720,00 | 85,41 |
3. | PPUH CHROBRY Kabat Stanisław, Nawodna 39, 74-506 Nawodna | 80.610,00 | 198,33 |
4. | BAGRAS Sp. J. Grażyna Pawłowska, 71-635 Szczecin, ul. E. Plater 89 | 147.370,00 | 106,77 |
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na: Świadczenie usług z zakresu całodobowego przechowywania na parking strzeżonym pojazdów usuniętych z dróg na terenie powiatu gryfińskiego
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
- NAZWA I ADRES: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfino.powiat.pl
- RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
- OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług z zakresu całodobowego przechowywania na parking strzeżonym pojazdów usuniętych z dróg na terenie powiatu gryfińskiego.
- Rodzaj zamówienia: usługi
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczona całodobowo przez 7 dni w tygodniu, polegająca na przechowywaniu na parkingu strzeżonym pojazdów usuniętych z dróg znajdujących się na terenie Powiatu Gryfińskiego na podstawie dyspozycji usunięcia pojazdu wydanej przez uprawnioną osobę, o której mowa w art. 130a ust. 4 ustawy Prawo o ruchu drogowym - zwanej dalej ustawą.
Usunięcia pojazdu z drogi dokonuje się w trybie art. 130a ust. 1-2 ustawy.
UWAGA! Za dobę przechowywania uważa się każdą rozpoczęta dobę.
Opis standardu wyposażenia parkingu strzeżonego oraz czynności jakie musi wykonać Wykonawca w trakcie przechowywania pojazdu:
- Wykonawca powinien dysponować na terenie Powiatu Gryfińskiego parkingiem spełniającym poniższe kryteria (akt własności, umowa najmu, dzierżawy, użyczenia itp.):
- całodobowo strzeżony przez osoby fizyczne,
- utwardzony,
- ogrodzony,
- zamykany w sposób uniemożliwiający wjazd i wyjazd pojazdu bez zezwolenia osoby dozorującej,
- oświetlony w stopniu zapewniającym widoczność każdego pojazdu,
- minimum 15 miejsc parkingowych do parkowania wszystkich pojazdów, w tym 2 miejsca parkingowe dla pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 ton oraz 3 miejsca parkingowe w zadaszonym garażu dla pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 16 ton - ( w pierwszej kolejności pojazdy będą umieszczane w zadaszonym garażu ).
- W zakres usługi całodobowego przechowywania pojazdu oraz jego elementów składowych na parkingu strzeżonym wchodzi:
- zabezpieczenie pojazdu przez kradzieżą, dostępem osób nieupoważnionych, uszkodzeniem,
- przechowywanie w zamkniętym i zabezpieczonym pomieszczeniu wyposażenia pojazdu, części składowych oraz innych elementów zabezpieczonego pojazdu, które zostały oddzielone od pojazdu i mogłyby ulec zniszczeniu lub zaginięciu,
- przechowywanie pojazdu w taki sposób, by warunki atmosferyczne nie miały na niego negatywnego wpływu. Stan techniczny pojazdu nie może ulec pogorszeniu poprzez parkowanie, ponad stan wynikający z normalnego przechowywania (w pierwszej kolejności pojazdy powinny być umieszczone w zadaszonym garażu),
- zabezpieczenie pojazdu przez przedostaniem się opadów atmosferycznych do wnętrza pojazdu, w szczególności komory silnika, kabiny kierowcy i pasażera oraz bagażnika,
- zabezpieczenie przez kradzieżą, dostępem osób nieupoważnionych, uszkodzeniem, przedostaniem się opadów atmosferycznych do elementów składowych pojazdu,
- uzupełnianie ciśnienia w ogumieniu, a w okresie jesienno-zimowym zabezpieczanie silnika przez skutkami oddziaływania niskich temperatur,
- w przypadku ujawnienia wody w układzie chłodzenia spuszczenie jej przed okresem zimowym, umieszczenie informacji w widocznym miejscu od wewnętrznej strony podszybia pojazdu oraz powiadomienie o tym fakcie właściciela pojazdu w momencie jego odbioru, pod rygorem odpowiedzialności za wynikłą stąd szkodę,
- w dniu przyjęcia pojazdu na parking wykonanie dokumentacji fotograficznej z naniesioną datą, pozwalającej na określenie stanu technicznego pojazdu w chwili jego przyjęcia oraz formularza opisującego wyposażenie pojazdu,
- zapewnienie dostępu do pojazdu lub jego elementów składowych osobom legitymującym się upoważnieniem wydanym przez Zamawiającego w celu dokonania oględzin lub ekspertyz,
- należyte zabezpieczenie pojazdu, w sposób niezagrażający środowisku, a jednocześnie tak, by jego stan nie uległ pogorszeniu poprzez parkowanie, ponad stan wynikający z normalnego przechowywania,
- ponoszenie pełnej odpowiedzialności finansowej za powierzony pojazd od momentu przejęcia go od holującego i umieszczenia na parkingu strzeżonym do dnia wydania,
- wydanie pojazdu po dostarczeniu dowodu wpłaty należnej opłaty za przechowanie pojazdu na parkingu strzeżonym, dokonanej na konto Zamawiającego oraz zezwolenia na odbiór pojazdu z parkingu strzeżonego (jeżeli jest wymagane) osobie uprawnionej, całodobowo przez 7 dni w tygodniu,
- prowadzenie ewidencji przechowywanych pojazdów w postaci rejestru zawierającego w szczególności dane: liczbę porządkową, numer rejestracyjny, a w przypadku jego braku numer VIN, markę i model pojazdu, numer dyspozycji oraz datę jej wydania, datę i czas przyjęcia pojazdu na parking, datę i czas wydania pojazdu, imię nazwisko i adres obierającego pojazd, wysokość uiszczonej opłaty oraz numer zezwolenia na odbiór pojazdu (jeżeli jest wymagane).
Przy składaniu ofert należy proponować ceny nie większe niż uchwalone Uchwałą Nr XII/91/2012 Rady Powiatu w Gryfinie z dnia 16 lutego 2012 r. przy czym:
- za parkowanie pojazdu usuniętego z drogi z przyczyn określonych w art. 130a, ust. 1-2 ustawy Prawo o ruchu drogowym:
- Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98351000-8
- Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
- Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
- CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
36 miesięcy
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
- WADIUM
Informacja na temat wadium: nie
- ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
- Wiedza i doświadczenie
- Potencjał techniczny
- Osoby zdolne do wykonania zamówienia
- Sytuacja ekonomiczna i finansowa
- Analiza dokumentów potwierdzających posiadanie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 200.000 zł
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych na podstawie przepisów ustawy PZP w tym zakresie, wg formuły spełnia, nie spełnia.
- INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- opłaconą polise, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
- Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
- INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt 4) albo w pkt 5)
Wykonawca składa wraz z ofertą, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
- TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA : przetarg nieograniczony.
- KRYTERIA OCENY OFERT: najniższa cena.
- CZY PRZEPROWADZONA BĘDZIE AUKCJA ELEKTRONICZNA: nie.
- ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
W umowie może ulec zmianie przedmiot oraz termin wykonania zamówienia lub zmniejszyć się cena:
- z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
- z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.
- INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Gryfinie ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 102, pocztą na pisemny wniosek lub pobrać ze strony internetowej
- Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 7 sierpnia 2012 r. do godz. 13.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11
- Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
- Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
- Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 27.07.2012 r.
data opublikowania: 2012-07-27 15:03:27
data ostatniej aktualizacji: 2012-08-16 15:11:48
Strona odwiedzona 1050 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Andrzej Krzemiński
Informacja wprowadzona przez:
Marcin Konopnicki