Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum - przetargi inne

Świadczenie usług z zakresu całodobowego przechowywania na parking strzeżonym pojazdów usuniętych z dróg na terenie powiatu gryfińskiego

Rozstrzygnięcie:

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) zawiadamiamy, że w ww. postępowaniu Zamawiający podjął następujące rozstrzygnięcie:

  1. Zamawiający wybiera ofertę oznaczoną nr 3 Wykonawcy P.P.U.H. CHROBRY Kabat Stanisław, Nawodna 39, 74-506 Nawodna z oferowaną ceną w wysokości: 80.610,00 zł brutto
  2. Kryterium oceny i uzasadnienie: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się kryterium "cena" - 100%. Przy czym kryterium przedstawiało się w następujący sposób:
Lp.Nazwa kryteriumWaga
1.Cena za dobę przechowywania w pierwszych 3 miesiącach (cena za dobę przechowywania powyżej 3 miesięcy) roweru lub motoroweru 5%
2.Cena za dobę przechowywania w pierwszych 3 miesiącach (cena za dobę przechowywania powyżej 3 miesięcy) motocyklu5%
3.Cena za dobę przechowywania w pierwszych 3 miesiącach (cena za dobę przechowywania powyżej 3 miesięcy) pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t75%
4.Cena za dobę przechowywania w pierwszych 3 miesiącach (cena za dobę przechowywania powyżej 3 miesięcy) pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5t do 7,5t5%
5.Cena za dobę przechowywania w pierwszych 3 miesiącach (cena za dobę przechowywania powyżej 3 miesięcy) pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5t do 16t5%
6.Cena za dobę przechowywania w pierwszych 3 miesiącach (cena za dobę przechowywania powyżej 3 miesięcy) pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16t5%

Ww. wykonawca spełnił wszystkie wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uzyskał najwyższą liczbę punktów.

  1. Wykonawcy, którzy złożyli oferty:
Numer ofertyFirma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcyCena ogólna w zł bruttoPunktacja
1.WPUH PROGRES Sp. z o.o. ul. Szczecińska 1, 74-500 Chojna115.610,00142,38
2.EL_PRO Tomasz Solski, ul. Jana Pawła II 41/1, 74-505 Mieszkowice185.720,0085,41
3.PPUH CHROBRY Kabat Stanisław, Nawodna 39, 74-506 Nawodna80.610,00198,33
4.BAGRAS Sp. J. Grażyna Pawłowska, 71-635 Szczecin, ul. E. Plater 89147.370,00106,77

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na: Świadczenie usług z zakresu całodobowego przechowywania na parking strzeżonym pojazdów usuniętych z dróg na terenie powiatu gryfińskiego

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

  1. NAZWA I ADRES: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
    Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfino.powiat.pl
  2. RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

  1. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
    1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
      Świadczenie usług z zakresu całodobowego przechowywania na parking strzeżonym pojazdów usuniętych z dróg na terenie powiatu gryfińskiego.
    2. Rodzaj zamówienia: usługi
    3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
      Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczona całodobowo przez 7 dni w tygodniu, polegająca na przechowywaniu na parkingu strzeżonym pojazdów usuniętych z dróg znajdujących się na terenie Powiatu Gryfińskiego na podstawie dyspozycji usunięcia pojazdu wydanej przez uprawnioną osobę, o której mowa w art. 130a ust. 4 ustawy Prawo o ruchu drogowym - zwanej dalej ustawą.
      Usunięcia pojazdu z drogi dokonuje się w trybie art. 130a ust. 1-2 ustawy.
      UWAGA! Za dobę przechowywania uważa się każdą rozpoczęta dobę.

Opis standardu wyposażenia parkingu strzeżonego oraz czynności jakie musi wykonać Wykonawca w trakcie przechowywania pojazdu:

  1. Wykonawca powinien dysponować na terenie Powiatu Gryfińskiego parkingiem spełniającym poniższe kryteria (akt własności, umowa najmu, dzierżawy, użyczenia itp.):
    • całodobowo strzeżony przez osoby fizyczne,
    • utwardzony,
    • ogrodzony,
    • zamykany w sposób uniemożliwiający wjazd i wyjazd pojazdu bez zezwolenia osoby dozorującej,
    • oświetlony w stopniu zapewniającym widoczność każdego pojazdu,
    • minimum 15 miejsc parkingowych do parkowania wszystkich pojazdów, w tym 2 miejsca parkingowe dla pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 ton oraz 3 miejsca parkingowe w zadaszonym garażu dla pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 16 ton - ( w pierwszej kolejności pojazdy będą umieszczane w zadaszonym garażu ).
  2. W zakres usługi całodobowego przechowywania pojazdu oraz jego elementów składowych na parkingu strzeżonym wchodzi:
    • zabezpieczenie pojazdu przez kradzieżą, dostępem osób nieupoważnionych, uszkodzeniem,
    • przechowywanie w zamkniętym i zabezpieczonym pomieszczeniu wyposażenia pojazdu, części składowych oraz innych elementów zabezpieczonego pojazdu, które zostały oddzielone od pojazdu i mogłyby ulec zniszczeniu lub zaginięciu,
    • przechowywanie pojazdu w taki sposób, by warunki atmosferyczne nie miały na niego negatywnego wpływu. Stan techniczny pojazdu nie może ulec pogorszeniu poprzez parkowanie, ponad stan wynikający z normalnego przechowywania (w pierwszej kolejności pojazdy powinny być umieszczone w zadaszonym garażu),
    • zabezpieczenie pojazdu przez przedostaniem się opadów atmosferycznych do wnętrza pojazdu, w szczególności komory silnika, kabiny kierowcy i pasażera oraz bagażnika,
    • zabezpieczenie przez kradzieżą, dostępem osób nieupoważnionych, uszkodzeniem, przedostaniem się opadów atmosferycznych do elementów składowych pojazdu,
    • uzupełnianie ciśnienia w ogumieniu, a w okresie jesienno-zimowym zabezpieczanie silnika przez skutkami oddziaływania niskich temperatur,
    • w przypadku ujawnienia wody w układzie chłodzenia spuszczenie jej przed okresem zimowym, umieszczenie informacji w widocznym miejscu od wewnętrznej strony podszybia pojazdu oraz powiadomienie o tym fakcie właściciela pojazdu w momencie jego odbioru, pod rygorem odpowiedzialności za wynikłą stąd szkodę,
    • w dniu przyjęcia pojazdu na parking wykonanie dokumentacji fotograficznej z naniesioną datą, pozwalającej na określenie stanu technicznego pojazdu w chwili jego przyjęcia oraz formularza opisującego wyposażenie pojazdu,
    • zapewnienie dostępu do pojazdu lub jego elementów składowych osobom legitymującym się upoważnieniem wydanym przez Zamawiającego w celu dokonania oględzin lub ekspertyz,
    • należyte zabezpieczenie pojazdu, w sposób niezagrażający środowisku, a jednocześnie tak, by jego stan nie uległ pogorszeniu poprzez parkowanie, ponad stan wynikający z normalnego przechowywania,
    • ponoszenie pełnej odpowiedzialności finansowej za powierzony pojazd od momentu przejęcia go od holującego i umieszczenia na parkingu strzeżonym do dnia wydania,
    • wydanie pojazdu po dostarczeniu dowodu wpłaty należnej opłaty za przechowanie pojazdu na parkingu strzeżonym, dokonanej na konto Zamawiającego oraz zezwolenia na odbiór pojazdu z parkingu strzeżonego (jeżeli jest wymagane) osobie uprawnionej, całodobowo przez 7 dni w tygodniu,
    • prowadzenie ewidencji przechowywanych pojazdów w postaci rejestru zawierającego w szczególności dane: liczbę porządkową, numer rejestracyjny, a w przypadku jego braku numer VIN, markę i model pojazdu, numer dyspozycji oraz datę jej wydania, datę i czas przyjęcia pojazdu na parking, datę i czas wydania pojazdu, imię nazwisko i adres obierającego pojazd, wysokość uiszczonej opłaty oraz numer zezwolenia na odbiór pojazdu (jeżeli jest wymagane).

Przy składaniu ofert należy proponować ceny nie większe niż uchwalone Uchwałą Nr XII/91/2012 Rady Powiatu w Gryfinie z dnia 16 lutego 2012 r. przy czym:

  1. za parkowanie pojazdu usuniętego z drogi z przyczyn określonych w art. 130a, ust. 1-2 ustawy Prawo o ruchu drogowym:
    • rower lub motorower - 15 zł
    • motocykl - 22 zł
    • pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t - 33 zł
    • pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5t do 7,5t - 45 zł
    • pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5t do 16t - 65 zł
    • pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16t - 120 zł

      podane ceny są cenami brutto.

    1. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
    2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98351000-8
    3. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
    4. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
  2. CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
    36 miesięcy

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

  1. WADIUM
    Informacja na temat wadium: nie
  2. ZALICZKI
    • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
  3. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
    1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
    2. Wiedza i doświadczenie
    3. Potencjał techniczny
    4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
    5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
      • Analiza dokumentów potwierdzających posiadanie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 200.000 zł
        Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych na podstawie przepisów ustawy PZP w tym zakresie, wg formuły spełnia, nie spełnia.
  4. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
    1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    2. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
      • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
      • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
      • opłaconą polise, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
    3. Dokumenty podmiotów zagranicznych
      Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
      dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
      • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  5. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
  6. INNE DOKUMENTY
    Inne dokumenty niewymienione w pkt 4) albo w pkt 5)
    Wykonawca składa wraz z ofertą, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

  1. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA : przetarg nieograniczony.
  2. KRYTERIA OCENY OFERT: najniższa cena.
  3. CZY PRZEPROWADZONA BĘDZIE AUKCJA ELEKTRONICZNA: nie.
  4. ZMIANA UMOWY
    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
    W umowie może ulec zmianie przedmiot oraz termin wykonania zamówienia lub zmniejszyć się cena:
    1. z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
    2. z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.
  5. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
    1. Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
      Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Gryfinie ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 102, pocztą na pisemny wniosek lub pobrać ze strony internetowej
    2. Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 7 sierpnia 2012 r. do godz. 13.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11
    3. Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
    4. Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
    5. Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 27.07.2012 r.


data opublikowania: 2012-07-27 15:03:27
data ostatniej aktualizacji: 2012-08-16 15:11:48

Strona odwiedzona 1050 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Andrzej Krzemiński
Informacja wprowadzona przez: Marcin Konopnicki

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zgo zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.