Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na: Budowa boiska sportowego z bieżnią lekkoatletyczną przy ZSP Nr 1 w Chojnie
Rozstrzygnięcie:
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. "Budowa boiska sportowego z bieżnią lekkoatletyczną przy ZSP Nr 1w Chojnie"
Na podstawie art. 91 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) zawiadamiamy, że w ww. postępowaniu Zamawiający podjął następujące rozstrzygnięcie:
Zamawiający wybiera ofertę oznaczoną nr 2 Wykonawcy: Zakład Usług Budowlanych - Janusz Nazimek, 74 - 500 Chojna, ul. Zielona 15 - z oferowaną ceną 1.100.324,68 zł brutto (90,00 pkt.) oraz doświadczeniem w zakresie wykonania 2 boisk (1,67 pkt), która zdobyła łącznie 91,67 pkt.
Kryterium oceny i uzasadnienie: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się kryterium "cena" - 90%, "doświadczenie" - 10 %. Ww. wykonawca spełnił wszystkie wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uzyskał najwyższą liczbę punktów.
Wykonawcy , którzy złożyli oferty:
Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy
Cena w zł brutto/ pkt
Doświadczenie (liczba prac)/ pkt
Punktacja razem
1.
konsorcjum firm: Firma Kaszub Dariusz Kaszuba, 83-307 Kiełpino - Leszno, ul. Rzemieślnicza 3 (lider)
+ Akada-Sport Sp. z o.o., Leszno, ul. Rzemieślnicza 3, 83-307 Kiełpino
1.619.961,83 / 61,13
2 / 1,67
62,80
2.
Zakład Usług Budowlanych - Janusz Nazimek, 74 - 500 Chojna, ul. Zielona 15
1.100.324,68 / 90,00
2 / 1,67
91,67
3.
Nova Sport Sp. z o.o., al. Wojska Polskiego 31/5, 70 - 475 Szczecin
1.567.902,45 / 63,16
7 / 5,83
68,99
4.
"Dankom" - Daniel Błażkiewicz, Lisie Pole 52, 74-506 Nawodna
1.350.900,09 / 73,31
12 / 10,00
83,31
5.
AB Marek Andrych, ul. 9 Maja 21/4, 74-100 Gryfino
1.259,280,35 / 78,64
5 / 4,17
82,81
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na: Budowa boiska sportowego z bieżnią lekkoatletyczną
przy ZSP Nr 1 w Chojnie
ZAMAWIAJĄCY
NAZWA I ADRES: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfino.powiat.pl
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: administracja samorządowa
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska sportowego z bieżnią lekkoatletyczną przy ZSP Nr 1w Chojnie
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska sportowego o nawierzchni poliuretanowej z bieżnią lekkoatletyczną wraz z wyposażeniem i infrastrukturą przy Zespole szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Chojnie.
Zakres prac:
roboty pomiarowe
roboty ziemne
podbudowa
nawierzchnie
wyposażenie boisk
zieleń
odwodnienie boiska i bieżni wg projektu zamiennego
wykonanie oświetlenia boiska
wykonanie placu apelowego przed budynkiem szkoły przy boisku
Planowana inwestycja obejmuje swoim zakresem wykonanie boiska. Stanowi I etap całości zaplanowanej inwestycji polegającej na zagospodarowaniu terenu wokół ZSP nr 1 w Chojnie. W zakresie I etapu zostaną wykonane 2 części zadania (postępowanie przetargowe nie jest częściowe):
I część - przygotowanie uzbrojenia terenu pod wykonanie boiska oraz bieżni wraz z robotami ziemnymi, instalacyjnymi oraz rozbudowa sieci kanalizacji deszczowej wokół boiska, oświetlenie
II część - wykonanie nawierzchni poliuretanowej wraz z wyposażeniem boiska w sprzęt stały typu urządzenia sportowe.
Szczegóły robót sanitarnych: Zakres kanalizacji deszczowej odprowadzający wody deszczowe z terenu boiska i bieżni na podstawie:
projektu zamiennego firmy EKO-INSTAL
mapka - fragment planu zagospodarowania z zakresem kanalizacji objętym inwestycją
W projektowanych miejscach lamp rezygnuje się z montażu słupów, wykonać należy pętle 4 m do zasilania (docelowego) projektowanych słupów na odcinku do pkt 26a, pozostałe lampy wzdłuż bieżni i boiska wykonać zgodnie z projektem (14 lamp).
Uwzględniając słupy w miejscach 22, 23, 24, 36, 25, A, B, G, F, E, D, C, 20, 21.
Z pierwszego etapu wyłączony jest odcinek od lampy 20 w kierunku zachodnim.
Rezygnuje się z wykonania odcinka od 37 w kierunku wschodnim.
Rezygnuje się z wykonania odcinka 35a w kierunku zachodnim
Rezygnuje się z wykonania odcinka 32 w kierunku zachodnim
Rezygnuje się z wykonania odcinka 29 w kierunku przepompowni.
Należy wykonać sterowanie oświetlenia boiska.
Informacje dodatkowe:
Zakres zamówienia nie obejmuje nawierzchni zaprojektowanych ciągów komunikacyjnych na pozostałym terenie.
Zakres dotyczy jedynie boiska, bieżni oraz kanalizacji i ilości mas ziemnych należy obliczyć tylko dla tego zakresu: Wykonawca musi skalkulować składowanie we własnym zakresie
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi jedynie zasilanie oświetlenie boiska.
Bieżnię należy wykonać i wycenić zgodnie z projektem
Należy wykonać chodnik omijający boisko.
Należy wykonać wjazd na posesję od ul. Dworcowej wraz bramą wjazdową zgodnie z projektem.
Należy wykonać wymianę nawierzchni placu apelowego przed budynkiem szkoły przy ul. Żółkiewskiego.
Wszelkie przedmiary zamieszczone przez Zamawiającego są jedynie pomocnicze.
Użyte materiały muszą posiadać Atesty Techniczne ITB lub Certyfikaty Zgodności z Aprobatą Techniczną oraz Atest Higieniczny PZH oraz przed wbudowaniem uzyskać zgodę na wbudowanie od Zamawiającego. Wykonawca jest wytwarzającym odpady w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz.U. 2001 nr 62 poz. 628 z późń. zm.). Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania odpadami jako warunek dokonania odbioru realizowanego zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony za pomocą specyfikacji technicznej robót stanowiącej zał. nr 7, projektu stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ oraz za pomocą pomocniczego przedmiaru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ
Przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się ze specyfiką organizacji pracy jednostki i możliwościami etapowania prac w porozumieniu z dyrektorem jednostki.
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 30 kwietnia 2013 r. (II część zamówienia - wykonanie w roku 2013)
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WADIUM Informacja na temat wadium: Zgodnie z SIWZ, 15 000 PLN
ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Analiza dokumentów potwierdzających wykonanie co najmniej 1 roboty budowlanej stanowiących przedmiot zamówienia (budowa boiska sportowego o nawierzchni poliuretanowej) na co najmniej 500.000 zł brutto w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
Potencjał techniczny
Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Analiza dokumentów potwierdzających dysponowanie osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi (kierownik budowy - branża ogólnobudowlana, kierownik robót - branża sanitarna, kierownik robot - branża elektryczna)
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Analiza dokumentów potwierdzających posiadanie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 500 000 zł
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert)
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert)
Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt 4) albo w pkt 5) Wykonawca składa wraz z ofertą, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów oraz dowód wpłaty wadium i szczegółowy kosztorys ofertowy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych na podstawie przepisów ustawy PZP w tym zakresie, wg formuły spełnia, nie spełnia
PROCEDURA
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA : przetarg nieograniczony.
KRYTERIA OCENY OFERT: cena - 90 %, doświadczenie 10 %
CZY PRZEPROWADZONA BĘDZIE AUKCJA ELEKTRONICZNA: nie.
ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: W umowie może ulec zmianie przedmiot oraz termin wykonania zamówienia lub zmniejszyć się cena:
z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron
z powodu wystąpienia zamiennych robot, niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego wykonawcę bądź wystąpienia trudności organizacyjnych,
z powodu warunków atmosferycznych
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:bip.gryfino.powiat.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Gryfinie ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 102, pocztą na pisemny wniosek lub pobrać ze strony internetowej
Termin składania ofert:. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 14 września 2012 r. do godz. 13.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 20 sierpnia 2012 r.
MODYFIKACJA
Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2010 r., Nr 113. poz. 759 z późn. zm.) Zamawiający dokonuje następujących zmian w SIWZ:
1. Zamawiający dokonuje modyfikacji w Cześci III SIWZ Opis przedmiotu zamówienia w następujący sposób:
a) pkt 1.1 otrzymuje brzmienie: "1.1 Zakres prac:
- roboty pomiarowe
- roboty ziemne
- podbudowa
- nawierzchnie
- wyposażenie boisk
- zieleń
- odwodnienie boiska i bieżni wg projektu zamiennego
- wykonanie oświetlenia boiska
- wykonanie placu apelowego przed budynkiem szkoły przy boisku
- wykonanie parkingu z drogami dojazdowymi wraz z odwodnieniem od strony ul. Bogusława, w przekroju H-H (technologia wykonania parkingu oparta na dokumentacji projektowej wraz z sst)"
b) pkt. 1.3 otrzymuje brzmienie: a) Zakres zamówienia nie obejmuje nawierzchni zaprojektowanych ciągów komunikacyjnych na pozostałym terenie.
b) Zakres dotyczy jedynie boiska, bieżni oraz kanalizacji i ilości mas ziemnych należy obliczyć tylko dla tego zakresu: Wykonawca musi skalkulować składowanie we własnym zakresie.
c) W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi jedynie zasilanie oświetlenie boiska.
d) Bieżnię należy wykonać i wycenić zgodnie z projektem.
e) Należy wykonać chodnik omijający boisko.
f) Należy wykonać bramę wjazdową zgodnie z projektem od ul. Dworcowej. g) Należy wykonać wymianę nawierzchni placu apelowego przed budynkiem szkoły przy ul. Żółkiewskiego.
h) Wszelkie przedmiary zamieszczone przez Zamawiającego są jedynie pomocnicze.
i) w ramach wykonania parkingu: przełożenie istniejącej kanalizacji sanitarnej Ø300 Wipro na Ø315 PVC oraz rozebranie krawężników.
2. Zamawiający przedłuża termin składania ofert w następujący sposób: Część XVI SIWZ "Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert" otrzymuje brzmienie:
"1. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 24 września 2012 r. do godz. 14.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24 września 2012 r. o godz. 14.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro)"
3) do załącznika nr 8 do SIWZ - "projekt" dodaje się dokumenty: a) projekt parkingu b) rzut wysokościowo-sytuacyjny parkingu
Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2010 r., Nr 113. poz. 759 z późn. zm.) Zamawiający dokonuje następujących zmian w SIWZ:
Zamawiający przedłuża termin składania ofert w następujący sposób: Część XVI SIWZ "Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert" otrzymuje brzmienie: "1. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 5 października 2012 r. do godz. 14.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 5 października 2012 r. o godz. 14.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro)"
MODYFIKACJA
Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2010 r., Nr 113. poz. 759 z późn. zm.) Zamawiający dokonuje następujących zmian w SIWZ:
Zamawiający przedłuża termin składania ofert w następujący sposób: Część XVI SIWZ "Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert" otrzymuje brzmienie: "1. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 11 października 2012 r. do godz. 14.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11 2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11 października 2012 r. o godz. 14.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro)"
Zamawiający dodaje w Części XXI SIWZ pkt 4 w brzmieniu: "2. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w Części X SIWZ polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 1.3 - 1.5 Części XI SIWZ"
Zamawiający modyfikuje Część III Opis przedmiotu zamówienia pkt 1.2 lit. b) w następujący sposób: "b) Szczegóły robót elektrycznych. Obwody zasilania słupów z oprawami oświetleniowymi kablem YKY 5x16mm2: 1. A-26-25-24 2. A-A1-A2-G-G1-F-E-E1-D 3. G-A2-A3-B-C 4. 25-23a-23-22a-22-21b-21a-21-20a-20 Lokalizacja 14 słupów z oprawami oświetleniowymi: A, B, C, D, E, F, G, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26. Opis zasilania szafki sterowania oświetleniem boiska: Zasilanie proj. szafki sterowania oświetleniem boiska wykonać kablem YKY 5x16mm2 z proj. ZKP przy północnym narożniku budynku warsztatowego~ (l~60m). Na odcinku A-e2 kable YKY 5x16mm2 układać we wspólnym wykopie. ZKP wykonać w obudowie termoutwardzalnej o klasie ochronności II i min. IP44 (np. prod. EMITER). ZKP wyposażyć w zabezpieczenia nadprądowe, podlicznik, wziernik, zamek oraz uszy dla kłódki. ZKP zasilić z istn. rozdzielnicy na korytarzu wewnątrz budynku warsztatowego kablem YKY 4x16mm2 w natynkowym korycie kablowym z PCW (l~90m). Rozdzielnicę rozbudować o rozłącznik bezpiecznikowy R303 35A. W ZKP dokonać podziału PEN na PE i N (Ru<10Ohm)."
Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2010 r., Nr 113. poz. 759 z późn. zm.) Zamawiający dokonuje następujących zmian w SIWZ:
4. Zamawiający dokonuje modyfikacji załącznika nr 1 - formularz ofertowy:
Pkt. 2 formularza otrzymuje brzmienie zgodnie z zapisem w SIWZ tj:
"2.Termin realizacji zamówienia: 30 kwietnia 2013 r. (II część zamówienia - wykonanie w roku 2013)"
- wzór w załączeniu.
Jednocześnie informujemy, iż zgodnie z ze złożonym oświadczeniem Wykonawców w formularzu ofertowym tj.
"Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami przetargu określonymi w ogłoszeniu oraz, że zapoznaliśmy się z treścią Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i nie wnosimy do niej żadnych zastrzeżeń oraz uzyskaliśmy niezbędne informacje do przygotowania oferty, zobowiązujemy się spełnić wszystkie wymienione w SIWZ wymagania i żądania Zamawiającego"
Zamawiający uzna inne zapisy w pkt. 2 formularzy ofertowych Wykonawców składających oferty jako oczywiste omyłki pisarskie.
data opublikowania: 2012-08-20 15:23:37 data ostatniej aktualizacji: 2012-11-08 14:03:30
Strona odwiedzona 2307 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Stojan Diakowski
Informacja wprowadzona przez:
Marcin Konopnicki