Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum - przetargi inne

Remont cząstkowy grysami i emulsją asfaltową dróg powiatowych w 2013r. z podziałem na 3 zadania

Rozstrzygnięcie:

OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA

ZAMAWIAJĄCY:
Powiat Gryfiński
ul. Sprzymierzonych 4
74-100 Gryfino

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. "remonty cząstkowe grysami i emulsją asfaltową dróg powiatowych w 2013 roku z podziałem na 3 zadania: Nr I - gminy: Gryfino, Stare Czarnowo i Widuchowa, Nr II - gminy: Banie, Chojna i Trzcińsko-Zdrój, Nr III - gminy: Cedynia, Moryń i Mieszkowice".

DANE O OFERTACH:
liczba złożonych ofert: - 11
liczba odrzuconych zadań: - 3

Działając zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz.759 ze zmianami) informuje się, że Zarząd Powiatu w Gryfinie w dniu 11.04.2013r. zatwierdził przetarg i wyłonił Wykonawców na poszczególne zadania:

  • Nr I - gminy: Stare Czarnowo, Gryfino i Widuchowa, jako najkorzystniejszą przyjął ofertę nr 1, Konsorcjum Wytwórnie Materiałów Bitumicznych EMULEX Irena Kalinowska, ul.Gombrowicza 4, 73-110 Stargard Szczeciński i EMULEX Kalinowski Sp. z o.o. ul. Czesława Tańskiego 16, 73-102 Stargard Szczeciński za kwotę brutto 120.707,90 zł (słownie: sto dwadzieścia tysięcy siedemset siedem 90/100 zł).
  • Nr II - gminy: Banie, Chojna i Trzcińsko Zdrój, jako najkorzystniejszą przyjął ofertę nr 2, Konsorcjum Wytwórnie Materiałów Bitumicznych EMULEX Irena Kalinowska, ul.Gombrowicza 4, 73-110 Stargard Szczeciński i EMULEX Kalinowski Sp. z o.o. ul. Czesława Tańskiego 16, 73-102 Stargard Szczeciński za kwotę brutto 194.386,74 zł. (słownie: sto dziewięćdziesiąt cztery tysiące trzysta osiemdziesiąt sześć 74/100 zł.)
  • Nr III - gminy: Mieszkowice, Moryń i Cedynia, jako najkorzystniejsza przyjął ofertę nr 7, TRANS-MASZ Przedsiębiorstwa Transportu i Maszyn Drogowych S.A. ul.Na Grobli 4, 73-110 Stargard Szczeciński - za kwotę brutto 178.697,48 zł. (słownie: sto siedemdziesiąt osiem tysięcy sześćset dziewięćdziesiąt siedem 48/100 zł.)

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się kryterium "cena" - 100%. Zestawienie złożonych ofert przedstawia tabela poniżej:

Nr ofertyNazwa WykonawcyZadanie IZadanie IIZadanie III
1Konsorcjum EMULEX, Stargard Szczeciński120.707,90  
2Konsorcjum EMULEX, Stargard Szczeciński 194.386,74 
3S-PROBUD Sp. z.o.o. Stargard Szczeciński141.023,19  
4S-PROBUD Sp. z.o.o. Stargard Szczeciński  195.562,62
5TRANS-MASZ S.A. Stargard Szczeciński131.883,68  
6TRANS-MASZ S.A. Stargard Szczeciński 218.484,90 
7TRANS-MASZ S.A. Stargard Szczeciński  178.697,48
8Zakład Drogowy Marta Dębowska, Czerwonakodrzucona  
9Zakład Drogowy Marta Dębowska, Czerwonak odrzucona 
10Zakład Drogowy Marta Dębowska, Czerwonak  odrzucona
11DATA-TRANS Usługi Sprzętowo-Transportowe, Roboty Drogowe, Pyrzyce  178.819,25

*czcionką wytłuszczoną zaznaczono oferty najkorzystniejsze na poszczególne zadania.

Ponadto na podstawie art. 89 ust.1 pkt. 2 odrzucono ofertę nr 8, 9 i 10 Zakład Drogowy Marta Dębowska, ul.Konwaliowa 15, 62-004 Czerwonak, ponieważ nie spełniały warunków SIWZ, gdyż oferent pomimo wezwania nie dostarczył ważnego na dzień składania ofert zaświadczenia z Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków. Nie zastosowano do żadnej z ofert art. 87 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.

Zgodnie z art. 179 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759 ze zm.) wykonawcom i uczestnikom postępowania przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI cytowanej wyżej ustawy, na zasadach w niej określonych.

Ponadto zgodnie z art. 94 ust.1 pkt 2 Zamawiający informuje, że umowa z wykonawcami realizacji remontów cząstkowych dróg powiatowych zostanie zawarta po 16 kwietnia 2013r.

Remont cząstkowy grysami i emulsją asfaltową dróg powiatowych w 2013r. z podziałem na 3 zadania

ZARZĄD POWIATU W GRYFINIE
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:
"Remont cząstkowy grysami i emulsją asfaltową dróg powiatowych w 2013r. z podziałem na 3 zadania: zadanie I - gminy: Gryfino, Stare Czarnowo i Widuchowa, zadanie II - gminy: Banie, Chojna i Trzcińsko-Zdrój, zadanie III - gminy: Cedynia, Moryń i Mieszkowice"

  1. Zamawiający: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino.
  2. Tryb postępowania:
    przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. Nr 113 poz.759 ze zm.).
  3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.gryfino.powiat.pl
  4. Przedmiot zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi związane z wykonywaniem remontów cząstkowych grysami i emulsją asfaltową dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego w 2013 roku z podziałem na 3 zadania: zadanie I - gminy: Gryfino, Stare Czarnowo i Widuchowa, zadanie II - gminy: Banie, Chojna i Trzcińsko-Zdrój, zadanie III - gminy: Cedynia, Moryń i Mieszkowice.
    CPV - 45233142-6.
  5. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych z podziałem na 3 zadania.
  6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  7. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających
  8. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 30.11.2013r.
  9. Wykonawca będzie związany ofertą przez 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
  10. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. 11 Listopada 16 D, 74-100 Gryfino, lub pocztą na pisemny wniosek.
  11. Warunki udziału:
    1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
      • spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
      • nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1, 1a i 2 ustawy,
      • spełniają warunki SIWZ a w szczególności dysponują sprzętem do remontów cząstkowych w ilości 1 patcher na 1 gminę.
    2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków poprzez sprawdzenie czy Wykonawca złożył oświadczenia z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1, 1a i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz dokumenty potwierdzające wykonanie co najmniej 3 robót o wartości nie mniej niż 200.000 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, zakresu, daty i miejsca robót.
  12. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków:
    1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. Nr 2 do SIWZ),
    2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 3 do SIWZ),
    3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy, wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
    4. Zaświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków w Urzędzie Skarbowym, lub oświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości zaległych decyzji właściwego organu.
    5. Zaświadczenie o nie zaleganiu z opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne w ZUS, lub oświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości zaległych decyzji właściwego organu.
    6. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów,
    7. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. (zał. Nr 4 do SIWZ).
    8. Wykaz wykonanych w okresie pięciu lat robót związanych z przebudową lub remontem masą bitumiczną bądź grysami na drogach publicznych (remonty cząstkowe dróg) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały prawidłowo wykonane. Na potwierdzenie powyższego wykonawca winien zrealizować co najmniej trzy umowy o wartości nie mniej niż 200.000 zł brutto każda, (zał. nr 5); W przypadku oceny wykonawców wspólnie ubiegających o zamówienie (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą sumowane. Na potwierdzenie przedłożonego wykazu Oferent winien załączyć pozytywne referencje lub protokoły końcowego odbioru robót.
    9. Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
    10. Wykaz sprzętu jakim dysponuje oferent - wymagany jest min. 1 patcher na 1 gminę - zał. nr 6;
    11. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100.000 złotych.
    12. Potwierdzenie wniesienia wadium.
    13. W postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczynanych w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie niniejszego rozporządzenia, wykonawca w miejsce poświadczeń o których mowa w § 1 ust. 2 pkt 1 rozporządzenia może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw lub usług oraz wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie, określone w § 1 ust. 1 pkt 2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 226, poz. 1817).
  13. Wykonawca wniesie wadium w wysokości:
    2.5000,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych), na każde zadanie odrębnie, w pieniądzu na konto Starostwa Powiatowego w Gryfinie Nr 27 2030 0045 1110 0000 0194 1850 lub w innej formie dopuszczonej ustawą.
  14. Zmiana umowy: Zamawiający nie przewiduje istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie zmiany przedmiotu oraz terminu wykonania zamówienia lub zmiany ceny.
  15. Informację w sprawie przetargu można uzyskać w Starostwie Powiatowym w Gryfinie, Wydział Zarządzania Drogami - tel. 91 40 45 000 wewn. 218; fax wewn. 247 .
  16. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć:
    W terminie do dnia 22 marca 2013 r. do godz. 11,00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.
  17. Otwarcie ofert nastąpi:
    W dniu 22 marca 2013 r. o godz. 11,15 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro).
  18. Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: Cena 100 %, tj. oferta z najniższą ceną.
  19. Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień publicznych w dniu 07.03.2013r. pod pozycją Nr 93136-2013.

TREŚĆ MODYFIKACJI

Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. nr 113 poz. 759 ze zmianami) w związku z wejściem w życie dnia 20.02.2013 r., nowelizacji ustawy z dnia 12 października 2012 r. o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz ustawy o koncesji na roboty budowlane lub usługi (Dz. U. z 2012 r., poz. 1271) zgodnie z art. 26 ust.2d ustawy "Wykonawca wraz z wnioskiem lub oferta, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. Przepisy ust. 3 i 4 stosuje się."

Proszę wobec powyższego o wypełnienie załącznika nr 9, który w załączeniu się przedkłada lub innego dokumentu spełniającego wymogi art. 26 ust. 2d ustawy.



data opublikowania: 2013-03-07 14:53:44
data ostatniej aktualizacji: 2013-04-11 18:53:30

Strona odwiedzona 1396 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Maria Ilińczyk
Informacja wprowadzona przez: Wojciech Sztanga

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zgo zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.