Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum - przetargi inne

Zarząd Powiatu w Gryfinie ogłasza przetarg nieograniczony na: "Przebudowa części drogi powiatowej Nr 1384Z Kłodowo - Trzcińsko-Zdrój - Warnice na odcinku Wilcze - Żelechowo"

Rozstrzygnięcie:

OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA

ZAMAWIAJĄCY:
Powiat Gryfiński
ul. Sprzymierzonych 4
74-100 Gryfino

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. "Przebudowa części drogi powiatowej Nr 1384Z Kłodowo - Trzcińsko-Zdrój - Warnice, na odcinku Wilcze - Żelechowo", ogłoszonego w BZP nr 143659 - 2014.

CENA OFERTY:
cena oferty najtańszej: 742.715,80 zł;
cena oferty najdroższej: 831.194,05 zł;

DANE O OFERTACH:
liczba złożonych ofert: - 4
liczba odrzuconych ofert: - 0

KWOTA PRZEZNACZONA NA REALIZACJĘ ZADANIA (brutto): 750.000,00 złotych.

Działając zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz.907 ze zmianami) informuje się, że Zarząd Powiatu w Gryfinie w dniu 24.07.2014r. zatwierdził przetarg na "Przebudowę części drogi powiatowej Nr 1384Z Kłodowo - Trzcińsko-Zdrój - Warnice, na odcinku Wilcze - Żelechowo", jako najkorzystniejszą przyjął ofertę Spółki z o.o. Sp.K. MALDROBUD, ul. Królewiecka 43, 74-300 Myślibórz, za kwotę brutto 742.715,80 zł (słownie: siedemset czterdzieści dwa tysiące siedemset piętnaście 80/100 zł);

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się kryterium "cena" - 100%.
Zestawienie oceny ofert przedstawia tabela poniżej:

Nr ofertyNazwa oferentaCena ofertowa
1.MALDROBUD Spółka z o.o. Sp.K. ul.Królewiecka 43, 74-300 Myślibórz742.715,80
2.Strabag Spółka z o.o. ul.Parzniewska 10, o5-800 Pruszków813.142,11
3.MUSING Spółka z o.o., ul.Sanatoryjna 5, 70-775 Szczecin787.764,05
4FDO Sp. z o.o. Leśno Górne 11; 72-004 Tanowo831.194,05

*czcionką wytłuszczoną zaznaczono ofertę najkorzystniejszą

Zgodnie z art. 179 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r. poz.907 ze zmianami) wykonawcom i uczestnikom postępowania przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI cytowanej wyżej ustawy, na zasadach w niej określonych.

Ponadto zgodnie z art. 94 ust.1 pkt 2 Zamawiający informuje, że umowa z wykonawcą na wykonanie zadania pod nazwą "Przebudowa części drogi powiatowej Nr 1384Z Kłodowo - Trzcińsko-Zdrój - Warnice, na odcinku Wilcze - Żelechowo", zostanie zawarta po 30 lipca 2014r.

Zarząd Powiatu w Gryfinie ogłasza przetarg nieograniczony na: "Przebudowa części drogi powiatowej Nr 1384Z Kłodowo - Trzcińsko-Zdrój - Warnice na odcinku Wilcze - Żelechowo"

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

  1. NAZWA I ADRES: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
    Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfino.powiat.pl
  2. RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

  1. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
    1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
      "Przebudowa części drogi powiatowej Nr 1384Z Kłodowo - Trzcińsko-Zdrój - Warnice na odcinku Wilcze - Żelechowo".
    2. Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego.
    3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
      Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej Nr 1384Z Kłodowo - Trzcińsko-Zdrój - Warnice, na odcinku Wilcze - Żelechowo o długości 910 mb, tj.od 2+070 km ÷ 2+980km.
      Zakres robót obejmuje:
      1. Oczyszczenie istniejącego zakrzaczenia poboczy i rowów w granicach pasa drogowego;
      2. Wykonanie wzmocnienia istniejącej konstrukcji jezdni poprzez wykonanie jej poszerzenia - założono 0,5 m obustronnie.
      3. Wykonanie nowej konstrukcji jezdni w miejscach przełomów (200 m2);
      4. Konstrukcja jezdni w miejscu poszerzeń oraz przełomów:
        • warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 4 cm po zagęszczeniu,
        • warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11Wgr. 4 cm po zagęszczeniu,
        • podbudowa z kruszywa łamanego gr. 0/31,5 mm, gr.20 cm,
        • warstwa kruszywa stabilizowanego cementem RM= 2,5 MPa gr. 15 cm,
        • w miejscu wyznaczonych przełomów należy wykonać warstwę kruszywa stabilizowanego cementem RM = 2,5 MPa grubości 25 cm.
      5. Konstrukcja podbudowy na istniejącej jezdni:
        • warstwa ścieralna AC11S gr. 4 cm po zagęszczeniu,
        • warstwa wiążąco - wyrównawcza z betonu asfaltowego AC11W gr. 4 cm po zagęszczeniu, przyjęto 125 kg/m2 -> 2985 m2 -> 373,13 ton,
        • warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 4 cm po zagęszczeniu po całości - 4.550 m2;
        • warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W gr. 4 cm po zagęszczeniu po całości - 1.643,25 m2;
      6. Konstrukcja zjazdów do pół uprawnych:
        • warstwa górna z kruszywa łamanego 0/5mm - zamiałowanie miałem kamiennym gr. 5cm. Zastosować przekrusz z litej skały, niedopuszcza się przekruszu z otoczaków,
        • podbudowa z kruszywa łamanego o/31,5 mm gr. 20cm.
        • warstwa kruszywa stabilizowanego cementem RM= 2,5 MPa gr. 15 cm,
      7. Wykonanie rowów drogowych z wyprofilowaniem dna oraz skarp rowu.
      8. Obustronne wykonanie poboczy szer. 1m z kruszywa łamanego gr. 10 cm- przekrusz z litej skały.
      9. Wykonanie przepustów pod zjazdem O 300mm z rur karbowanych o dł. 55 mb, wraz z umocnieniem wylotu kamieniem na betonie klasy C16/20.
      10. Wykonanie przepustów pod zjazdem O 500mm z rur karbowanych o dł. 10 mb, wraz z umocnieniem elementami prefabrykowanymi z kratą.
      11. Wdrożenie i utrzymanie tymczasowej organizacji ruchu.
      12. Demontaż i ponowny montaż istniejącego oznakowania pionowego drogi.

        Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony za pomocą przedmiarów robót stanowiących załącznik nr 7, Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych stanowiących załącznik nr 8 oraz dokumentacja techniczna załącznik nr 9.
        1. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
          Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
        2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9
        3. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
        4. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
  2. CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do 15 października 2014r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

  1. WADIUM
    Informacja na temat wadium: Wykonawca wniesie wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych), w pieniądzu na konto Starostwa Powiatowego w Gryfinie Nr 27 2030 0045 1110 0000 0194 1850 lub w innej formie dopuszczonej ustawą tj. w:
    • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej,
    • gwarancjach ubezpieczeniowych,
    • gwarancjach bankowych,
    • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275).

      Wadium zostanie uznane za wniesione jeżeli wpłynie na rachunek Zamawiającego przed terminem składania ofert.
  2. ZALICZKI
    • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
  3. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
    1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
    2. Wiedza i doświadczenie
      Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
      analiza dowodów dotyczących wykonanie robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia:
      - minimum 3 roboty polegające na budowie lub przebudowie dróg publicznych o wartości nie mniejszej niż 1 mln. złotych brutto każda, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonanych w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
    3. Potencjał techniczny
    4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
      analiza dokumentów potwierdzających dysponowanie osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi.
    5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
      Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych na podstawie przepisów ustawy PZP w tym zakresie, wg formuły spełnia, nie spełnia.
  4. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
    1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
      • wykaz wykonanych i również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
      • wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
    2. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
      • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
      • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
      • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
      • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    3. Dokumenty podmiotów zagranicznych:
      Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada:
      Dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający że:
      • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
      • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    4. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
      • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
  5. INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
  6. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
  7. INNE DOKUMENTY
    Inne dokumenty niewymienione w pkt 4) albo w pkt 5).
    Wykonawca składa wraz z ofertą:
  8. a) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów,
  9. b) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż przedmiot zamówienia.
    Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych na podstawie przepisów ustawy PZP w tym zakresie, wg formuły spełnia, nie spełnia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

  1. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA : przetarg nieograniczony.
  2. KRYTERIA OCENY OFERT: cena - 100%.
  3. CZY PRZEPROWADZONA BĘDZIE AUKCJA ELEKTRONICZNA: nie.
  4. ZMIANA UMOWY
    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
    1. Na podstawie i w granicach art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy o zamówienie zawartej w stosunku do treści ofert, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiana nastąpi wyłącznie w drodze aneksu do umowy, którego przedmiot stanowić mogą następujące okoliczności (warunki zmiany umowy):
      1. obniżenie podanej w umowie ceny (np. roboty zaniechane, różnica w robotach zamiennych),
      2. zmiany polegającej na dopuszczeniu do wykonywania zamówienia podwykonawcy nie wymienionego w wykazie robót proponowanych do wykonania przez podwykonawców, po wcześniejszej akceptacji przez Zamawiającego i spełnieniu wymagań specyfikacji dotyczących wykonywania wskazanego zakresu robót przez podwykonawców,
      3. wprowadzenia rozliczeń częściowych,
      4. ww. zmiany muszą być korzystne dla Zamawiającego i nie mogą zwiększać wysokości wynagrodzenia,
      5. ww. zmiany winny zostać zaakceptowane przez inspektora nadzoru inwestorskiego oraz wykonawcę dokumentacji projektowej,
      6. aktualizacja rozwiązań z uwagi na zmiany obowiązujących przepisów odnoszących się do tego zamówienia,
      7. zmiany tekstu umowy, jeżeli nie będą miały wpływu na treść ustalonych w umowie zobowiązań stron,
      8. zmiana stawki podatku VAT.
    2. Postanowienia ust. 1 nie będą stanowiły dla żadnej ze stron zawartej umowy zobowiązania do zawarcia aneksu (obie strony muszą zgodzić się na zawarcie aneksu).
  5. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
    1. Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
      Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
      Starostwo Powiatowe w Gryfinie ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 103, pocztą na pisemny wniosek lub pobrać ze strony internetowej.
    2. Termin składania ofert:. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 18 lipca 2014r. do godz. 10,00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.
    3. Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
    4. Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
    5. Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
      Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 143659 - 2014 oraz na portalu Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 3 lipca 2014 r.

data opublikowania: 2014-07-03 15:51:45
data ostatniej aktualizacji: 2014-07-24 12:14:41

Strona odwiedzona 1364 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Maria Ilińczyk
Informacja wprowadzona przez: Marcin Konopnicki

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zgo zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.