Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum

Przebudowa nawierzchni odcinka drogi powiatowej Nr 1350Z Szczecin-Żelisławiec na odcinku od 4+180 km do 4+630 km

Rozstrzygnięcie:

OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA

ZAMAWIAJĄCY:
Powiat Gryfiński
ul. Sprzymierzonych 4
74-100 Gryfino

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. "Przebudowa drogi powiatowej Nr 1350Z Szczecin - Żelisławiec na odcinku od 4+180 km do 4+630 km", ogłoszonego BZP pod nr 38521 - 2015.

CENA OFERTY:
cena oferty najtańszej: 524.820,30 zł;
cena oferty najdroższej: 602.156,71 zł;

DANE O OFERTACH:
liczba złożonych ofert: - 4
liczba odrzuconych ofert: - 0

KWOTA PRZEZNACZONA NA REALIZACJĘ ZADANIA (brutto): 595.150,00 złotych.

Działając zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013, poz.907) informuje się, że Zarząd Powiatu w Gryfinie w dniu 22.04.2015r. zatwierdził przetarg na "Przebudowę drogi powiatowej Nr 1350Z Szczecin - Żelisławiec na odcinku o długości 450 mb, tj. od 4+180 km do 4+630 km", jako najkorzystniejszą przyjął ofertę firmy MALDROBUD Spółka z o.o., Spółka Komandytowa, ul.Królewiecka 43, 74-300 Myślibórz za kwotę brutto 524.820,30 zł (słownie: pięćset dwadzieścia cztery osiemset dwadzieścia 30/100 zł), oraz okresem gwarancji i rękojmi wynoszącym 60 miesięcy, licząc od bezusterkowego końcowego protokołu odbioru robót.

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się kryterium "cena" - 95% i okres gwarancji 5%.
Nw. Wykonawcy spełnili wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Nw. Wykonawcy spełnili wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Nie odrzucono żadnej oferty i nie zastosowano w stosunku do żadnej z ofert art. 87 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.

Zestawienie ofert przedstawia tabela poniżej:

Nr ofertyNazwa oferentaCena oferty
w zł
Gwarancja
Ilość m-cy
Ilość punktów
1.EUROVIA Polska S.A.Bielany Wrocławskie, ul.Szwedzka 5, 55-040 Kobierzyce602 156,716287,80
2.STRABAG Spółka z o.o. ul.Parzniewska 10, 05-800 Pruszków557 449,786094,28
3.MALDROBUD Sp. z o.o. Sp. Komandytowa, ul.Królewiecka 43, 74-300 Myślibórz524 820,306099,84
4PRD NOWOGARD S.A.ul. Górna 2/1, 72-200 Nowogard550 241,093693,51

*czcionką wytłuszczoną zaznaczono ofertę najkorzystniejszą

Zgodnie z art. 179 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013r., poz.907 ze zmianami) wykonawcom i uczestnikom postępowania przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI cytowanej wyżej ustawy, na zasadach w niej określonych.

Ponadto zgodnie z art. 94 ust.1 pkt 2 Zamawiający informuje, że umowa z wykonawcą na wykonanie zadania pod nazwą "Przebudowa drogi powiatowej Nr 1350Z Szczecin - Żelisławiec na odcinku o długości 450 mb. tj.od 4+180 km do 4+630 km", zostanie zawarta po 28 kwietnia 2015r.

ZARZĄD POWIATU W GRYFINIE OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA: "Przebudowa nawierzchni odcinka drogi powiatowej Nr 1350Z Szczecin-Żelisławiec na odcinku od 4+180 km do 4+630 km"

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

  1. NAZWA I ADRES: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
    Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfino.powiat.pl
  2. RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

  1. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
    1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
      "Przebudowa nawierzchni bitumicznej na odcinku od 4+180 km do 4+630 km drogi powiatowej Nr 1350Z Szczecin - Żelisławiec".
    2. Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego.
    3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
      przebudowa nawierzchni bitumicznej na odcinku od 4+180 km do 4-630 km drogi powiatowej Nr 1350Z Szczecin - Żelisławiec. Zakres robót obejmuje:
      1. Pomiary geodezyjne.
      2. Frezowanie nawierzchni mineralno-bitumicznej śr. gr. 3 cm - 1.575 m2;
      3. Wykonanie koryta gł. 40 cm na poszerzenie drogi na pow. 1.202,68 m2;
      4. Wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem RM=2,5 MPa, grubości 15 cm - 1.202,68 m2;
      5. Podbudowa z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm, gr. w-wy 20 cm. - 1.124 m2;
      6. Wyrównanie podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową AC16W, KR 3-4 w ilości 125 kg/m2 tj. ok.194 tony.
      7. Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej AC16W, KR 3-4 - warstwa wiążąca gr. 5 cm po zagęszczeniu - o powierzchni ok. 1.759 m2;
      8. Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej AC16W, KR 3-4 - warstwa ścieralna asfaltowa gr. 5 cm po zagęszczeniu - o powierzchni ok. 209 m2;
      9. Nawierzchnia z brukowca na podsypce cem.-piaskowej gr. 5 cm ograniczona kostką kamienną h=18/20 na ławie betonowej z oporem - o pow. 925 m2;
      10. Wykonanie cieków odprowadzających wodę z brukowca szer. 0,65m - pow. 316 m2;
      11. Wykonanie poboczy szer. 0,75m poprzez umocnieniekruszywem łamanym - na długości 625 mb.

        Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony za pomocą przedmiarów robót stanowiących załącznik nr 7, Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych stanowiących załącznik nr 8, oraz dokumentacji technicznych stanowiących załącznik nr 9 i 9a do SIWZ.
    4. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
      Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
    5. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9
    6. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
    7. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
  2. CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do 31 sierpnia 2015r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

  1. WADIUM
    Informacja na temat wadium: Wykonawca wniesie wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych), w pieniądzu na konto Starostwa Powiatowego w Gryfinie Nr 27 2030 0045 1110 0000 0194 1850 lub w innej formie dopuszczonej ustawą tj. w:
    • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej,
    • gwarancjach ubezpieczeniowych,
    • gwarancjach bankowych,
    • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275).
      Wadium zostanie uznane za wniesione jeżeli wpłynie na rachunek Zamawiającego przed terminem składania ofert.
  2. ZALICZKI
    Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
  3. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
    1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
    2. Wiedza i doświadczenie
      Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
      analiza dowodów dotyczących wykonanie robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia:
      - minimum 3 roboty polegające na budowie lub przebudowie dróg publicznych o wartości nie mniejszej niż 1 mln. złotych brutto każda, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonanych w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
    3. Potencjał techniczny
    4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
      analiza dokumentów potwierdzających dysponowanie osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi.
    5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
      Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych na podstawie przepisów ustawy PZP w tym zakresie, wg formuły spełnia, nie spełnia.
  4. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
    1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
      wykaz wykonanych i również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
      wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
    2. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
      oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
      aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    3. Dokumenty podmiotów zagranicznych:
      Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada:
      Dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający że:
      nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
      nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    4. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
      lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
  5. INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
  6. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
  7. INNE DOKUMENTY
    Inne dokumenty niewymienione w pkt 4) albo w pkt 5).
    Wykonawca składa wraz z ofertą, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów.

    Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych na podstawie przepisów ustawy PZP w tym zakresie, wg formuły spełnia, nie spełnia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

  1. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA : przetarg nieograniczony.
  2. KRYTERIA OCENY OFERT: cena - 95% i gwarancja 5%;
  3. CZY PRZEPROWADZONA BĘDZIE AUKCJA ELEKTRONICZNA: nie.
  4. ZMIANA UMOWY
    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
    1. Na podstawie i w granicach art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy o zamówienie zawartej w stosunku do treści ofert, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiana nastąpi wyłącznie w drodze aneksu do umowy, którego przedmiot stanowić mogą następujące okoliczności (warunki zmiany umowy):
      1. obniżenie podanej w umowie ceny (np. roboty zaniechane, różnica w robotach zamiennych),
      2. zmiany polegającej na dopuszczeniu do wykonywania zamówienia podwykonawcy nie wymienionego w wykazie robót proponowanych do wykonania przez podwykonawców, po wcześniejszej akceptacji przez Zamawiającego i spełnieniu wymagań specyfikacji dotyczących wykonywania wskazanego zakresu robót przez podwykonawców,
      3. wprowadzenia rozliczeń częściowych,
      4. ww. zmiany muszą być korzystne dla Zamawiającego i nie mogą zwiększać wysokości wynagrodzenia,
      5. ww. zmiany winny zostać zaakceptowane przez inspektora nadzoru inwestorskiego oraz wykonawcę dokumentacji projektowej,
      6. aktualizacja rozwiązań z uwagi na zmiany obowiązujących przepisów odnoszących się do tego zamówienia,
      7. zmiany tekstu umowy, jeżeli nie będą miały wpływu na treść ustalonych w umowie zobowiązań stron,
      8. zmiana stawki podatku VAT.
    2. Postanowienia ust. 1 nie będą stanowiły dla żadnej ze stron zawartej umowy zobowiązania do zawarcia aneksu (obie strony muszą zgodzić się na zawarcie aneksu).
  5. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
    1.  Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
      Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Gryfinie ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 103, pocztą na pisemny wniosek lub pobrać ze strony internetowej.
    2. Termin składania ofert:. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 7 kwietnia 2015r. do godz. 10,00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.
    3. Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
    4. Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
    5. Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
      Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 38521 - 2015 oraz na portalu Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 19 marca 2015 r.
TREŚĆ MODYFIKACJI

Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) Zamawiający dokonuje następujących zmian w SIWZ:

  1. Zmienia się brzmienie wzoru gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ - nowy wzór w załączeniu.
  2. CZĘŚĆ XIX SIWZ: OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY otrzymuje brzmienie:
  3. "1. Zamawiający przewiduje wynagrodzenie ryczałtowe. Podstawą wyliczenia ceny ofertowej powinna być dla wykonawcy jego własna ekonomiczna kalkulacja zaś przedmiar stanowiący załącznik do SIWZ Wykonawca powinien traktować jako element pomocniczy.
    2. Cena ofertowa musi obejmować wszystkie prace wynikające z zakresu SIWZ i Programu funkcjonalno użytkowego oraz wszystkie roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotowego zamówienia.
    3. Cena ofertowa musi zawierać również:
    - koszt robót przygotowawczych w tym roboty rozbiórkowe, porządkowe
    - koszty związane z zagospodarowanie placu budowy, utrzymaniem zaplecza budowy oraz wszelkie prace porządkowe związane z ukończeniem przedmiotu zamówienia i przywróceniem terenu do stanu przed rozpoczęciem prac budowlanych.
    - koszty związane z zagospodarowaniem odpadów
    - inne koszty niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia
    4. Zastosowanie przez Wykonawcę stawki podatku VAT od towarów i usług niezgodnej z obowiązującymi przepisami na dzień składania ofert spowoduje odrzucenie oferty.
    5. Jeżeli złożona oferta powodować będzie powstanie obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrz wspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do oferowanej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.
    6. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia robót zamiennych, których wartość nie zwiększa wynagrodzenia umownego. Podstawą wprowadzenia robót zamiennych jest protokół zatwierdzony przez inspektora nadzoru i Wykonawcę."

  4. Wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ w §9 otrzymuje brzmienie:
  5. "§ 9
    1. Wynagrodzenie ryczałtowe za roboty budowlane będące przedmiotem niniejszej umowy wynosi netto ............................ zł. (słownie: .......................... złotych) plus podatek VAT w wysokości 23 %, co stanowi kwotę ............................ zł. (słownie: .......................... złotych). Wartość robót brutto wynosi ............................ zł. (słownie: ......................... złotych).
    1. Wynagrodzenie obejmuje wszelkie koszty bezpośrednie i pośrednie związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym:
    - ubezpieczenie budowy od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone osobom trzecim,
    - koszty organizacji placu i zaplecza budowy łącznie z kosztami doprowadzenia i użytkowania mediów w okresie realizacji umowy (energia elektryczna, woda itp.) oraz kosztami dozoru mienia,
    - koszty wszelkich robót przygotowawczych, demontażowych, wyburzeniowych, odtworzeniowych (w tym terenów zielonych) porządkowych, zagospodarowania, zabezpieczających i ochrony placu budowy i utrzymania zaplecza budowy.
    2. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych i przy użyciu własnych urządzeń.
    3. Materiały i urządzenia, o których mowa w ust. 3, powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dnia 07 lipca1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 ze zm.)
    4. Wykonawca pokryje koszty korzystania z wody i energii zużytej w trakcie realizacji zadania na podstawie odczytu z podliczników, które na własny koszt zamontuje w trakcie realizacji zadania niezwłocznie po przekazaniu placu budowy oraz przed przystąpieniem do robót bądź na podstawie odczytu z liczników przed rozpoczęciem robót oraz po ich zakończeniu dokonanego w obecności inspektora nadzoru."
    5. Strony ustalają, że termin płatności wynosi do 21 dni, licząc od daty dostarczenia Zamawiającemu faktury z podpisanym protokołem odbioru robót. Po wykonaniu co najmniej 50 % przedmiotu umowy dopuszcza się wystawienie przez Wykonawcę 1 faktury częściowej obejmującej prace, które zostały już wykonane.
    6. Wynagrodzenie należne Wykonawcy przekazane będzie na wskazane przez niego rachunek bankowy.
    7. Fakturę należy wystawiać na:
    Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino, NIP 858-15-63-280.
    Za datę zapłaty strony uważają dzień obciążenia konta bankowego Zamawiającego."

  6. Wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ w §11 ust.2 otrzymuje brzmienie:
  7. "2.Wykonawca, przed podpisaniem umowy, przekazał Zamawiającemu pełną kwotę zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie ....."

  8. Nowy wzór załącznika nr 4 do SIWZ - wzór umowy - w załączeniu.


data opublikowania: 2015-03-19 13:04:30
data ostatniej aktualizacji: 2015-04-22 11:20:51

Strona odwiedzona 1693 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Maria Ilińczyk
Informacja wprowadzona przez: Marcin Konopnicki

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zgo zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.