Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum - przetargi inne

Przygotowanie i dostarczanie całodziennego wyżywienia dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie

Rozstrzygnięcie:

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. "Przygotowanie i

dostarczanie całodziennego wyżywienia dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie"

Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) zawiadamiamy, że w ww. postępowaniu Zamawiający podjął następujące rozstrzygnięcie:

  1. Zamawiający wybiera ofertę oznaczoną nr 1: COMPANY CATERING Arkadiusz Andrejczyk, 74-120 Widuchowa Oferowana w niej cena wynosiła 8,40 zł brutto za jedno całodzienne wyżywienie.
  2. Kryterium oceny i uzasadnienie: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się kryterium "cena" - 70%, 30% - ocena proponowanego jadłospisu dekadowego dla diety normalnej według skali Starzyńskiej. Ww. wykonawca spełnił wszystkie wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uzyskał najwyższą liczbę punktów.
  3. Wykonawcy, którzy złożyli oferty:
Numer ofertyFirma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcyPunktacja
Cena za jedno całodzienne wyżywienieOcena jadłospisu dekadowego dla diety normalnejPunktacja
70%30%
1.COMPANY CATERING Arkadiusz Andrejczyk, 74-100 WIDUCHOWA, UL. GRUNWALDZKA 358,40 zł
= 70 pkt.
30
= 30 pkt.
100 pkt.
2.USŁUGI GASTRONOMICZNO - PRALNICZE STANISŁAW KASJAN, 74-100 GRYFINO, UL. PARKOWA 59,70 ZŁ
=60,62pkt.
30
= 30 pkt.
90,62 pkt.
3.IMPEL CATERING "COMPANY" SP. Z.O.O. SP K 53-11 WROCŁAW, ŚLĘZNA 1188,59
=68,45 pkt.
30
= 30 pkt.
98,45 pkt.
4.NIRO SP. Z.O.O, 59-300 LUBIN, UL. ŚCINAWSKA 3712,72
=46,23 pkt.
30
= 30 pkt.
76,23 pkt.

Nowe Czarnowo: Przygotowanie i dostarczanie całodziennego wyżywienia dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
Numer ogłoszenia: 244168 - 2015; data zamieszczenia: 17.09.2015

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

  1. NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, Nowe Czarnowo 66, 74-105 Nowe Czarnowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 316 59 21, faks 91 316 59 21.
    • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfino.powiat.pl
  2. RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

  1. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
    1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i dostarczanie całodziennego wyżywienia dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie.
    2. Rodzaj zamówienia: dostawy.
    3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przediotem zamówienia jest świadczenie usług, polegających na przygotowaniu i dostarczaniu całodziennego wyżywienia dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie,Gmina Gryfino.Szacunkowa liczba mieszkańców objętych żywieniem 120.W razie potrzeby, Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia wyżywienia dla 10 dodatkowych mieszkańców, przyjętych z interwencji.Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia mniejszej ilości posiłków. W takim przypadku,Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.Wykonawca ma obowiązek przygotowywać całodzienne posiłki, zgodnie z najnowszymi zalecanymi normami oraz zalecanymi składnikami pokarmowymi i produktami spożywczymi dla pensjonariuszy w zakładach służby zdrowia, opracowanymi przez Instytut Żywności i Żywienia im. prof. dra.med. Aleksandra Szczygła w Warszawie.Wykonawca będzie przygotowywał posiłki, zgodnie z warunkami określonymi w Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. Nr 171, poz. 1225 z późn.zm.) oraz z obowiązującymi normami HACCP i GHP. Wykonawca będzie przygotowywał posiłki,z zachowaniem wymogów sanitarno-epidemiologicznych, w zakresie personelu i warunków produkcji oraz odpowiedzialności za ich przestrzeganie, zgodnie z Rozporządzeniem 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z 29.04.2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych wraz z przepisami wykonawczymi. Wykonawca będzie przygotowywał posiłki, zgodnie z normami racji pokarmowych w całodziennym wyżywieniu dla wymienionych grup wiekowych, zalecanymi przez Instytut Żywności i Żywienia. Normy racji pokarmowych są zamieszczone m.in. w publikacji Jarosz Mirosław, Bułhak Jachymczyk Barbara Normy Żywienia Człowieka, wyd. PZWL.Grupy wiekowe mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie (wg stanu na dzień 07.08.2015)od 7 - 9 lat-2 1 osoba dieta normalna, zbilansowana,1 osoba - lekkostrawna od 10- 12 lat-1 osoba dieta w chorobie refluksowej lekkostrawna, od 13 -15 lat-1 osoba bezglutenowa, od 16-20 lat-76 osób dieta normalna,zbilansowana 1 osoba wysokokaloryczna, lekkostrawna powyżej 20 lat 107,74 osób dieta normalna,7 osób wątrobowa; 4 osoby żołądkowa,4 osoby niskokaloryczna,2 osoby cukrzycowa B,6 osoby lekkostrawna,2 osoby bogatoresztkowa,1 osoba trzustkowa,1 osoba wysokokaloryczna,1 osoba fenyloketonuria,3 osoby wysokobiałkowa,1 osoba bogatoresztkowa, bogato błonnikowa,1 osoba dieta mleczna wielowarzywna, kolacje mleczne Pozostałe,2 osoby-żywienie przemysłowe.Wykonawca będzie dostarczał Zamawiającemu posiłki, w uzgodnionym terminie, zgodnie z wymaganiami jakościowymi i wartościowymi, wg zaleceń Instytutu Żywności i Żywienia w Warszawie.Dla każdego Domu Rodzinnego, Wykonawca ma obowiązek zapewnić dodatkowo pieczywo wraz z dodatkiem do smarowania oraz napoje, zgodnie z §6 pkt. 1 ppk.6 Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 23 sierpnia 2012 w sprawie domów pomocy społecznej (Dz. U. nr 162 poz. 964) należy je wpisywać do jadłospisu przy każdym dniu, z dopiskiem dodatek.Wymagane jest dostarczenie jadłospisów (dieta normalna pozostałe diety) do wcześniejszego zatwierdzenia upoważnionym przedstawicielom Zamawiającego. Wszelkie zmiany w jadłospisie sugerowane przez Dyrektora DPS, będą wiążące dla Wykonawcy.Przy ocenie ofert, jadłospis (dla diety normalnej) oceniony poniżej 30 pkt, wg skali Starzyńskiej (np. Roszkowski W. Red: Wybrane działy z nauki o żywieniu człowieka. Zbiór ćwiczeń, wyd. SGGW Warszawa 1992) - nie będzie zatwierdzony (druk - załącznik nr 8 do SIWZ). Niedostarczenie jadłospisów do zatwierdzenia przez Zamawiającego, spowoduje naliczenie kar umownych Wykonawcy, z tytułu nienależytego wykonania usługi.Podstawa wykonania przedmiotu zamówienia-Posiłki sporządzane będą na podstawie zapotrzebowania żywnościowego tzw.relewów, które Wykonawca odbierać będzie w siedzibie. Zamawiającego, z co najmniej czterodniowy wyprzedzeniem. Za kaloryczność i właściwe zróżnicowanie posiłków, zgodnie z indywidualnym zapotrzebowaniem mieszkańców, odpowiada dietetyk, zatrudniony przez Wykonawcę.Przewidywana ilość całodobowych posiłków dziennie wynosi: 120 Na całodzienne wyżywienie składają się 4 posiłki ( śniadanie , obiad II dania zupa, danie drugie kompot, podwieczorek, kolacja) dostarczone przez Wykonawcę, do siedziby Domu Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie.Harmonogram dostaw posiłków kształtuje się następująco: śniadanie od 7.45 do 8.00,obiad od 12.30 do 13.00 podwieczorek i kolacja od 16.00 do 17.00 Zamawiający może zmienić godziny dostarczania posiłków. Możliwe jest ustalenie dostarczania posiłków- 2 razy dziennie, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym.Zamawiający nie dopuszcza, aby w ciągu 1 dekady (10 dni) wystąpiła powtarzalność tego samego rodzaju posiłku jak również Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania zaleceń lekarskich.Wykonawca zobowiązuje się uwzględnić w jadłospisie sezonowość produktów.Wykonawca przygotuje co najmniej dwa razy ciepłą kolację.Owoce surowe na podwieczorek wystąpią co najmniej 5 razy.Dwa razy wystąpi ryba przynajmniej raz w formie obiadu w kawałku.Wykonawca uwzględni w jadłospisie wędliny w kawałku np. polędwica, szynki.Wykonawca we wcześniejszym terminie (15 dni) i z należytą starannością i tradycją polską przygotuje jadłospis na Święta Bożego Narodzenia i Wielkanoc , uwzględniając uwagi Dyrektora.Do przygotowywania posiłków Wykonawca zobowiązuje się używać wyłącznie produktów o wysokiej jakości, świeżych, posiadających aktualne terminy przydatności do spożycia, nabytychw źródłach działających zgodnie z obowiązującymi przepisami higieniczno-sanitarnymi.Do obowiązków Wykonawcy będzie należał odpowiedni podział posiłków, na 7 Domów Rodzinnych - do naczyń i opakowań Wykonawcy. Posiłki przygotowywane będą pod nadzorem dietetyka Wykonawcy. Wykonawca będzie dostarczał posiłki własnym środkiem transportu, do siedzibyZamawiającego. Zastosowane środki transportu muszą spełniać właściwe wymogi sanitarne, potwierdzone decyzją Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, w zakresie środka transportu, a w zakresie termosów i pojemnikó odpowiednimi atestami.Wykonawca odpowiada za higienę naczyń i opakowań, w których będą przechowywane i przewożone posiłki,Wykonawca udostępni pojemniki na odpady kuchenne szt.7 oraz codziennie będzie je odbierał od zamawiającego i utylizował zgodnie z obowiązującymi procedurami.
    4. przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
      • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
    5. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.
    6. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
    7. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
  2. CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

  1. WADIUM
    Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  2. ZALICZKI
  3. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
    1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
      • Analiza dokumentów potwierdzających posiadanie zgody (w formie decyzji, pozwolenia) na podjęcie działalności kuchni udzieloną przez właściwego Inspektora Sanitarnego.
    2. Wiedza i doświadczenie
      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
      • Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Analiza dokumentów potwierdzających wykonanie minimum 2 usług o profilu podobnym do przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Za usługi podobne Zamawiający uzna takie, których wartość wynosiła co najmniej 120.000 zł każda oraz dotyczyły sukcesywnego sporządzania i dostarczania posiłków.
    3. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
      1. Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Analiza dokumentów potwierdzających: - dysponowanie osobą z dyplomem (lub innym dokumentem) dietetyka, - dysponowanie środkiem transportu oraz termosami i pojemnikami spełniającymi właściwe wymogi sanitarne
    4. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
      • Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Analiza dokumentów potwierdzających posiadanie opłaconej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 400 000 zł.
  4. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
    1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
      • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
      • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
      • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
      • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
    2. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
      • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
      • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
      • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
      • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    3. Dokumenty podmiotów zagranicznych
      Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
    4. dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
      • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
      • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    5. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
      • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
  5. INNE DOKUMENTY
    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
    Wykonawca składa wraz z ofertą, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych na podstawie przepisów ustawy PZP w tym zakresie, wg formuły spełnia, nie spełnia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

  1. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
    1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
  2. KRYTERIA OCENY OFERT
    1. Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
      1. Cena - 70
      2. ocena proponowanego jadłospisu dekadowego /dieta normalna/ wg skali Starzyńskiej. - 30
    2. przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
  3. ZMIANA UMOWY
    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
    1. Na podstawie i w granicach art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy o zamówienie zawartej w stosunku do treści ofert, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiana nastąpi wyłącznie w drodze aneksu do umowy, którego przedmiot stanowić mogą następujące okoliczności (warunki zmiany umowy): a) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, b) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. c) inne niż wskazane w ust. a-b okoliczności, jeżeli w stosunku do zawartej umowy będą korzystne dla zamawiającego, np. zastosowanie innych sposobów wykonania zamówienia bez zmiany wysokości wynagrodzenia, d) aktualizacja rozwiązań z uwagi na zmiany obowiązujących przepisów odnoszących się do tego zamówienia, e) zmiany tekstu umowy, jeżeli nie będą miały wpływu na treść ustalonych w umowie zobowiązań stron, f) zmiana stawki podatku VAT. 2. Postanowienia ust. 1 nie będą stanowiły dla żadnej ze stron zawartej umowy zobowiązania do zawarcia aneksu (obie strony muszą zgodzić się na zawarcie aneksu).
  4. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
    1. Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
      Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej, 74-105 Nowe Czarnowo 66 pocztą na pisemny wniosek lub pobrać ze strony internetowej.
    2. Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2015 godzina 09:00, miejsce: Domu Pomocy Społecznej,74-105 Nowe Czarnowo gmina Gryfino pok. nr 2.
    3. Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
    4. Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
    5. Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

MODYFIKACJA SIWZ

Modyfikacja SIWZ poprzez zamianę treści załącznika nr 10 do SIWZ - wzór umowy.

Do pobrania:


Do pobrania:

data opublikowania: 2015-09-17 15:30:36
data ostatniej aktualizacji: 2015-10-09 13:52:54

Strona odwiedzona 2886 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Agata Miłek
Informacja wprowadzona przez: Wojciech Sztanga

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zgo zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.