Zaproszenie do złożenia oferty na wykonanie dokumentacji modernizacji pracowni szkolnych
Rozstrzygnięcie:
Zawiadamiamy, że w ww. postępowaniu Zamawiający na opracowanie dokumentacji (program funkcjonalno-użytkowy) dla zadania pn. "Remont i modernizacja pracowni dydaktycznych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Chojnie" wybrał ofertę:
- firmy INWEST PROJEKT mgr inż. Habib Hamdaoui ul. Szczecińska 19, 74-100 Gryfino - z oferowaną kwotą w wysokości 12.000,00 zł brutto
Była to jedyna oferta w postępowaniu.
Gryfino, dnia 10 lipca 2017 r.
RI.2721.08.2017.SD
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
na opracowanie dokumentacji dla zadania pn. "Remont i modernizacja pracowni dydaktycznych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Chojnie"
Powiat Gryfiński reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Gryfinie z siedzibą przy ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino zaprasza do złożenia oferty na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz poniższych danych:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji dla zadania pn. "Remont i modernizacja pracowni dydaktycznych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Chojnie" w zależności od wyboru przez Zamawiającego oferty dot. sporządzenia:
Programu funkcjonalno - użytkowego dla ww. zadania realizowanego w formule "zaprojektuj i wybuduj" z podziałem na poszczególne pracownie i oszacowaniem wstępnych kosztów inwestycji, lub
dokumentacji technicznej (projekt, specyfikacje techniczne, przedmiar i kosztorys) dla ww. zadania z podziałem na poszczególne pracownie,
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru oferty na jeden rodzaj dokumentacji.
załącznik nr 2 do zaproszenia do złożenia oferty - opis przedmiotu zamówienia
załącznik nr 3 do zaproszenia do złożenia oferty - materiały pomocnicze - wstępne rzuty rozmieszczenia wyposażenia
załącznik nr 4 do zaproszenia do złożenia oferty - wzór umowy.
Wykonawca zobowiązuje się opracować dokumentacje w 4 egz., (kosztorys inwestorski w 1 egz, przedmiary robót w 1 egz., szczegółowa specyfikacja techniczna w 1 egz.) Wszystkie opracowania po 1 egz. na płycie CD (kosztorysy w formacie PDF i ATH). Program funkcjonalno-użytkowy w 2 egz. i 1 egz.w formie elektronicznej na płycie CD.
Przed przystąpieniem do prac Wykonawca ustali wytyczne do projektowania i kosztorysowania z Zamawiającym (protokół uzgodnień), jako podstawę do rozpoczęcia prac projektowych
Dokumentacja projektowa powinna zostać wykonana zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych na potrzeby dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia tj. art. 29-31 ustawy Pzp (szczególnie z uwzględnieniem art. 29 ust.3 tj.: "Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny")
oraz być zgodna z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1129) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (t.j. Dz.U. z 2012 r. poz. 462 ze zm.) oraz z art. 20 Prawa budowlanego (tj. - Dz.U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.).
Wykonawca przyjmuje do wiadomości, iż dla prawidłowego sporządzenia oferty zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej.
Termin realizacji zamówienia: 31 sierpień 2017
Kryterium oceny ofert: cena 100 %
Do oferty należy załączyć:
odpis z KRS lub CEIDG
wykaz osób przeznaczonych do wykonania zamówienia (branża konstrukcyjna, sanitarna oraz elektryczna)
dokumenty potwierdzające uprawnienia i kwalifikacje osób wymienionych w wykazie.
Płatność: Płatność przelewem w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury za wykonanie zamówienia, do której należy dołączyć kopie protokołu zdawczo-odbiorczego wykonania przedmiotu zamówienia, podpisanego przez przedstawiciela Zamawiającego.
Wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami w przedmiotowej sprawie jest Naczelnik Wydziału Remontów, Inwestycji i Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego w Gryfinie Pan Andrzej Krzemiński tel. 91 40 45 000 wew. 244.
Miejsce i termin składania ofert. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 17 lipca 2017 r. do godz. 13.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino, w Kancelarii Ogólnej, pok. 11.
data opublikowania: 2017-07-10 15:53:27 data ostatniej aktualizacji: 2017-08-25 14:57:13
Strona odwiedzona 1569 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Stojan Diakowski
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga