Ogłoszenia
Archiwum - przetargi inne
Termomodernizacja stropodachu w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Chojnie
Przetarg nieograniczony na: Termomodernizacja stropodachu w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Chojnie
- Zamawiający: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
- Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych
- Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
- Przedmiot zamówienia (kod CPV: kod CPV 45433000-7, 45260000-7)
Termomodernizacja stropodachu w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Chojnie.
Opis rodzaju robót objętych przedmiotem zamówienia:
- roboty rozbiórkowe obróbek blacharskich i kominów
- roboty murowe: kominy
- roboty dekarskie- wykonanie pokrycia z papy zg z projektem
- docieplenie stropodachu płytami ze styropianu EPS 100
- wykonanie instalacji odgromowej
- wywóz odpadów po budowie
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony za pomocą specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej zał. nr 6 oraz przedmiaru robót stanowiącej zał. Nr 7
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
- Wymagany termin realizacji zamówienia: Termin wykonania zamówienia - 60 dni od dnia podpisania umowy.
- Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
- Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku przy ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 102 lub pocztą na wniosek.
- Warunki udziału:
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
- Wykonawcy muszą wykazać się posiadaniem doświadczenia w dziedzinie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia, wykażą, że w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania wykonali min. 1 robotę o profilu podobnym do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne Zamawiający uzna takie, których wartość wynosiła, co najmniej 100 000 zł za każdą oraz dotyczyła wykonania termomodernizacji budynku oraz obejmowała roboty dekarskie
- Wykonawcy muszą wykazać się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia poprzez wskazanie osoby , której Wykonawca powierzy funkcję kierownika budowy.
- Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
- Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ)
- Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ)
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert)
- Oświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu podatków i opłacaniu opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (zgodnie z zał. nr 8 do SIWZ)
- Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów.
- Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie 5 lat przed dniem ogłoszenia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Należy podać minimum 1 robotę wykonaną w ww. okresie na kwotę 100.000 zł każda, za roboty podobne Zamawiający uzna takie, których wartość wynosiła, co najmniej 100 000 zł za każdą oraz dotyczyła wykonania termomodernizacji budynku oraz obejmowała roboty dekarskie (zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ).
- Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie i terminowo oraz dotyczyły wykonania termomodernizacji budynku oraz obejmowała roboty dekarskie
- Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (której Wykonawca powierzy funkcję kierownika budowy oraz kierowników robót) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ).
- Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia tych osób (w formie decyzji, aktualnego zaświadczenia o wpisie do właściwej Izby Inżynierów i Techników Budownictwa)
- Szczegółowy kosztorys ofertowy.
- Harmonogram rzeczowo-finansowy.
- Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu
- ZamawiajÄ…cy nie wymaga wniesienia wadium.
- Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest: Naczelnik Wydziału Remontów, Inwestycji i Zamówień Publicznych - Pani Agnieszka Madejak-Saków - tel. (091) 4045000 wew. 217
- Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 16 października 2006 r. do godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16 października 2006 r. o godz. 12.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro)
- Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: Cena - 100%
Na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163) w załączeniu przekazujemy odpowiedzi na pytania, jakie wpłynęły do Zamawiającego w związku z ww. postępowaniem:
Pytanie nr 1
Proszę o wyjaśnienie kwestii wywietrzaków dachowych posadowionych w istniejącej płaszczyźnie dachu, czy należy przyjąć ich wymianę do oceny?
Odpowiedź:
Nie należy przyjmować wymiany wywietrzaków dachowych. Do wyceny należy jedynie przyjąć ich uszczelnienie.
Pytanie nr 2:
Czy należy przyjąć do wyceny demontaż i ponowny montaż masztów antenowych?
Odpowiedź:
Do wyceny należy przyjąć demontaż i ponowny montaż masztów i instalacji antenowych.
Jednocześnie na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dokonuje modyfikacji Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w następujący sposób:
Termin składania ofert wyznacza się na dzień 23 października 2006 r. do godz. 11.00.
Termin otwarcia ofert wyznacza się na dzień 23 października 2006 r. na godz. 12.00.
data opublikowania: 2006-10-05 15:19:33
data ostatniej aktualizacji: 2006-10-13 12:51:19
Strona odwiedzona 1238 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Informacja wprowadzona przez:
Marcin Konopnicki