Termomodernizacja jednostek powiatowych: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Gryfinie oraz Dom Dziecka w Trzcińsku-Zdroju
Rozstrzygnięcie:
Informujemy, że na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, ze względu na planowane przeniesienie Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej do budynku internatu ZSP Nr 2 na ul. Łużyckiej, Zarząd Powiatu w Gryfinie postanowił unieważnić postępowanie przetargowe w części I.
Jednocześnie, na podst. art. 92 ust. 2 ustawy z dn. 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2006r. nr 164 poz. 1163) zawiadamiamy, że w postępowaniu w zakresie części II została wybrana i zaakceptowana przez Zarząd oferta firmy Pracownia Audytorska, inż. Jacek Stępień, 27-400 Ostrowiec Św., ul. Bławatna 22 - z oferowaną ceną w wysokości 6.344,00 zł brutto.
Informujemy również, że na podst. art. 93 ust. 3 ustawy Pzp w ww. postępowaniu, w związku z nie wyrażeniem zgody przez Biuro Projektów i Nadzoru Budowlanego, mgr inż. Mirosław Strugarek na przedłużenie terminu związania z ofertą, Zamawiający wyklucza ww. Wykonawcę na podst. Art. 24 ust. 2 pkt. 4 tj. "Z postępowania wyklucza się również Wykonawców którzy nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą", tym samym odrzuca ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ww. ustawy tj. "Zamawiający ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia".
Przetarg nieograniczony na "Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na docieplenie przegród zewnętrznych budynku i wykonanie elewacji - termomodernizacja jednostki powiatowej Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Gryfinie oraz na docieplenie ścian zewnętrznych budynków i wykonanie elewacji - termomodernizacja jednostki powiatowej Dom Dziecka w Trzcińsku Zdroju"
Zamawiający: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych
Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
Przedmiot zamówienia (kod CPV 74222000-1)
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na: docieplenie przegród zewnętrznych budynku i wykonanie elewacji - termomodernizacja jednostki powiatowej Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Gryfinie oraz na docieplenie ścian zewnętrznych budynków i wykonanie elewacji - termomodernizacja jednostki powiatowej Dom Dziecka w Trzcińsku Zdroju
Opis przedmiotu zamówienia: Część I Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na: docieplenie przegród zewnętrznych budynku i wykonanie elewacji - termomodernizacja jednostki powiatowej Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Gryfinie. Część II Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na: docieplenie ścian zewnętrznych budynków i wykonanie elewacji - termomodernizacja jednostki powiatowej Dom Dziecka w Trzcińsku Zdroju.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Oferty należy złożyć na każdą część zadania osobno. Przed przystąpieniem do prac należy uzgodnić wytyczne do projektowania i kosztorysowania z Zamawiającym oraz kierownikiem jednostki Powiatu Gryfińskiego objętej pracami projektowymi.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Termin realizacji zamówienia: Termin wykonania zamówienia: 45 dni od daty zawarcia umowy.
Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku przy ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 102, pocztą na pisemny wniosek lub pobrać ze strony internetowej.
Warunki udziału: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,
posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia.
wykażą się doświadczeniem w wykonywaniu prac projektowych podobnych do przedmiotu zamówienia tj. wykonali w ciągu ostatnich trzech lat - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 1 zamówienie podobne zakresem do przedmiotu zamówienia. Za prace podobne Zamawiający uzna takie, które dotyczyły projektu termomodernizacji ścian budynku.
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ)
Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ)
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert)
Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne (zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ)
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów.
Wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ)
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia tych osób (poświadczone kserokopie uprawnień zawodowych)
uprawnienia zawodowe w formie decyzji,
aktualne zaświadczenia o wpisie do właściwej Izby Inżynierów i Techników Budowlanych
Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. (zgodnie z zał. nr 6 do SIWZ). Należy podać minimum 1 zamówienie podobne zakresem do przedmiotu zamówienia tj. dotyczące projektu termomodernizacji ścian budynku
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że prace te zostały wykonane z należytą starannością..
Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest: Naczelnik Wydziału Remontów, Inwestycji i Zamówień Publicznych - Pani Agnieszka Madejak-Saków - tel. (091) 4045000 wew. 217
Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 28 marca 2007 r. do godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28 marca 2007 r. o godz. 12.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro)
Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: Cena - 100%
data opublikowania: 2007-03-16 15:29:31 data ostatniej aktualizacji: 2007-05-15 13:57:12
Strona odwiedzona 3303 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Andrzej Krzemiński
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga