Koszenie traw w pasie drogowym na sieci dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego
Rozstrzygnięcie:
Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163 z późn. zm.) zawiadamiamy, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego pn. "Koszenie traw w pasie drogowym na sieci dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego z podziałem na 4 zadania" Zamawiający podjął następujące rozstrzygnięcia:
W części obejmującej zadanie I - gminy: Gryfino i Stare Czarnowo, wybrał ofertę Wykonawcy Przedsiębiorstwo-Handlowe WALDIX Grażyna Haręża, 71-073 Szczecin, ul. Ku Słońcu 22c/1 z oferowaną ceną w wysokości: Część I: 16 575,07 zł brutto
W częściach obejmujących: zadanie II - gminy: Banie i Widuchowa, zadanie III - gminy: Chojna i Trzcińsko Zdrój, zadanie IV - gminy: Cedynia, Mieszkowice i Moryń - postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ww. ustawy tj. Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Przetarg nieograniczony na: "Koszenie traw w pasie drogowym na sieci dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego z podziałem na 4 zadania: zadanie I - gminy: Gryfino i Stare Czarnowo, zadanie II - gminy: Banie i Widuchowa, zadanie III - gminy: Chojna i Trzcińsko Zdrój, zadanie IV - gminy: Cedynia, Mieszkowice i Moryń"
Zamawiający: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino.
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
Przedmiot zamówienia: (kod CPV - 77314100-5 Usługi w zakresie trawników) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z koszeniem traw w pasie drogowym na sieci dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego z podziałem na 4 zadania: zadanie I - gminy: Gryfino i Stare Czarnowo, zadanie II - gminy: Banie i Widuchowa, zadanie III - gminy: Chojna i Trzcińsko Zdrój, zadanie IV - gminy: Cedynia, Mieszkowice i Moryń.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 15 września 2009 r. Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. 11 Listopada 16 D, 74-100 Gryfino, lub pocztą na pisemny wniosek.
Warunki udziału: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a w szczególności:
dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym:
min. 2 osoby posiadajÄ…ce uprawnienia do kierowania ciÄ…gnikiem.
dysponują potencjałem technicznym w postaci minimum:
kosiarka rotacyjna lub bijakowa doczepna do ciÄ…gnika (2 szt.),
ciÄ…gnik (2 szt.),
wykaszarka spalinowa (3 szt.).
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. Nr 2 do SIWZ),
Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. Nr 3 do SIWZ),
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert),
Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne (zgodnie z zał. Nr 4 do SIWZ),
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów,
Wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ). w tym: min. 2 osoby posiadające uprawnienia do kierowania ciągnikiem
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia tych osób,
Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu, narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca (zgodnie z zał. Nr 6 do SIWZ), w postaci minimum:
kosiarka rotacyjna lub bijakowa doczepna do ciÄ…gnika (2 szt.),
ciÄ…gnik (2 szt.),
wykaszarka spalinowa (3 szt.).
Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
ZamawiajÄ…cy nie wymaga wniesienia wadium.
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest: Specjalista Wydziału Zarządzania Drogami - Pan Zdzisław Skrycki - tel. (091) 4045000 wew. 216.
Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 11 czerwca 2007 r. do godz. 11.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11 czerwca 2007 r. o godz. 12.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro).
Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: Cena - 100 %
data opublikowania: 2007-05-31 13:00:32 data ostatniej aktualizacji: 2007-06-28 14:43:24
Strona odwiedzona 2089 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Arkadiusz Durma
Informacja wprowadzona przez:
Marcin Konopnicki