Wycinka i pielęgnacja drzew oraz wycinka krzaków w pasach drogowych dróg powiatowych
Rozstrzygnięcie:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. "Wycinka i pielęgnacja drzew oraz wycinka krzaków w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego, z podziałem na 2 zadania: zadanie I - gminy: Banie, Gryfino, Stare Czarnowo i Widuchowa, zadanie II - gminy: Cedynia, Chojna, Mieszkowice, Moryń i Trzcińsko-Zdrój"
Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163 z późn. zm.) zawiadamiamy iż ww. postępowaniu Zamawiający podjął następujące rozstrzygnięcia:
w części I zamówienia: wybiera ofertę Wykonawcy Zakład Usług Leśnych Drogowych i Melioracyjnych w Chojnie ul. Różana 17/2, 74-500 Chojna z oferowaną ceną w wysokości 269.705,50 zł brutto
w części II zamówienia: wybiera ofertę Wykonawcy Zakład Usług Leśnych Drogowych i Melioracyjnych w Chojnie ul. Różana 17/2, 74-500 Chojna z oferowaną ceną w wysokości 258.736,00 zł brutto
Kryterium wyboru ofert: najniższa cena - 100 %
Przetarg nieograniczony na "Wycinka i pielęgnacja drzew oraz wycinka krzaków w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego, z podziałem na 2 zadania: zadanie I - gminy: Banie, Gryfino, Stare Czarnowo i Widuchowa, zadanie II - gminy: Cedynia, Chojna, Mieszkowice, Moryń i Trzcińsko-Zdrój"
Zamawiający: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino.
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
Przedmiot zamówienia: (kod CPV - 77211400-6 Usługi wycinania drzew , CPV - 77211500-7 Usługi pielęgnacji drzew, CPV - 77312100-1 Usługi odchwaszczania) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z wycinką i pielęgnacją drzew oraz wycinką krzaków w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego, z podziałem na 2 zadania: zadanie I - gminy: Banie, Gryfino, Stare Czarnowo i Widuchowa, zadanie II - gminy: Cedynia, Chojna, Mieszkowice, Moryń i Trzcińsko-Zdrój.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2009 r. Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. 11 Listopada 16 D, 74-100 Gryfino, lub pocztą na pisemny wniosek.
Warunki udziału: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a w szczególności:
dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym:
min. 1 osoba przeszkolona w zakresie wycinki i pielęgnacji drzew,
min. 2 osoby przeszkolone w zakresie obsługi pilarek spalinowych,
dysponują potencjałem technicznym w postaci minimum:
pilarki łańcuchowe lub tarczowe (2 szt.),
podnośnik koszowy (1 szt.),
rozdrabniarka do gałęzi (1 szt.),
frezarka do pni (1 szt.),
drabina wysokościowa, komplet lin.
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. Nr 2 do SIWZ),
Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. Nr 3 do SIWZ),
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert),
Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne (zgodnie z zał. Nr 4 do SIWZ),
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów,
Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ), w tym:
min. 1 osoba przeszkolona w zakresie wycinki i pielęgnacji drzew,
min. 2 osoby przeszkolone w zakresie obsługi pilarek spalinowych, Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia tych osób,
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (zgodnie z zał. Nr 9 do SIWZ),
Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu, narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca (zgodnie z zał. Nr 6 do SIWZ), w postaci minimum:
pilarki łańcuchowe lub tarczowe (2 szt.),
podnośnik koszowy (1 szt.),
rozdrabniarka do gałęzi (1 szt.),
frezarka do pni (1 szt.),
drabina wysokościowa, komplet lin.
Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 100.000 zł
Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
ZamawiajÄ…cy nie wymaga wniesienia wadium.
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest: Specjalista Wydziału Zarządzania Drogami - Pan Zdzisław Skrycki - tel. (091) 4045000 wew. 216.
Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 10 lipca 2007 r. do godz. 11.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10 lipca 2007 r. o godz. 12.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro).
Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: Cena - 100%
data opublikowania: 2007-07-02 15:37:49 data ostatniej aktualizacji: 2007-07-19 09:50:46
Strona odwiedzona 1765 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Arkadiusz Durma
Informacja wprowadzona przez:
Marcin Konopnicki