Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum - przetargi inne

Przetarg nieograniczony "Zakup i dostawa wielkoformatowej kopiarki cyfrowej"

Rozstrzygnięcie:

Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2006r. nr 164 poz. 1163 z późn. zm.) zawiadamiamy, że w ww. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający podjął następujące rozstrzygnięcie:

  1. Zamawiający wybiera ofertę nr 1 Wykonawcy "DKS" Sp. z o.o., 80-044 Gdańsk, Trakt Św. Wojciecha 29, z oferowaną ceną 81 008,00 zł brutto
  2. Kryterium oceny oferty: cena 100%
  3. Wykonawcy, którzy złożyli oferty:
Nr oferty Firma (nazwa) lub nazwisko i adres Wykonawcy Cena
1. "DKS" Sp. z o.o., 80-044 Gdańsk, Trakt Św. Wojciecha 29 81 008, 00
2. OCE-Poland LTD. Sp. z o.o., ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. 7, 02-366 Warszawa 98 502,80
3. RICOH Polska Sp. z o.o., ul. Tkacka 65, 70-556 Szczecin 94 916,00

Przetarg nieograniczony "Zakup i dostawa wielkoformatowej kopiarki cyfrowej"

  1. ZAMAWAJĄCY
    Starosta Gryfiński , ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
    tel. (091) 415 31 82, fax (091) 416 30 02,
    e-mail: starostwo@gryfino.powiat.pl
    NIP: 858-15-62-872
    Adres strony internetowej, na której udostępniona będzie SIWZ: bip.gryfino.powiat.pl
  2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
    Przetarg nieograniczony z zachowaniem zasad określonych ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz.1163).
  3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy wielkoformatowej kopiarki cyfrowej, z możliwością drukowania i skanowania, dla potrzeb Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru Starostwa Powiatowego w Gryfinie, mieszczącego się w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4.
      Wielkoformatowa kopiarka cyfrowa z możliwością drukowania i skanowania
      Parametry techniczne:
      • szybkość kopiowania/drukowania i skanowania: min. 2,5 A0/min, 4.2 A1/min
      • rozdzielczość min. 600/600 dpi,
      • obsługiwane formaty drukowania: DWF, PDF, TIF Group 4, Cals Group 4, Integraph CIT/TG4, JPG, TIF, HP GL/2,
      • panel dotykowy w j. polskim
      • możliwość skonfigurowania skanera z ploterem Oce 5250,
      • możliwość skanowania pierworysów geodezyjnych (plansz aluminiowych),
      • możliwość skanowania w kolorze i do pliku,
      • możliwość przeskalowania bez konieczności ponownego skalowania,
      • automatyczne dostosowanie jakości obrazu, dynamiczne usuwanie tła, automatyczne wykrywanie szerokości oryginałów,
      • wydruk monolaserowy,
      • praca w sieci,
      • koszt przeglądów gwarancyjnych poniżej 1 000 zł/3000 mb kopii lub rocznie,
      • koszt toneru poniżej 50gr/m2 - zaczernienie 5%.

      Wymogi dodatkowe
      • Gwarancja na sprzęt min. 36 miesięcy lub do 50 000 mb kopii,
      • Sprzęt musi spełniać normę "CE",
      • Czas reakcji serwisu na zgłoszone usterki do 48 godz. W siedzibie użytkownika: gwarantowany czas naprawy w ciągu 24 godzin roboczych lub dostarczenie urządzenia zastępczego o podobnych parametrach
    2. Opis przedmiotu zamówienia zgodny z nomenklaturą Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV) - 30121300-6 - urządzenia do powielania,
    3. Obligatoryjnie wymaga się aby oferowane urządzenie i jego elementy były fabrycznie nowe oraz odpowiadały normie CE w zakresie bezpieczeństwa urządzeń informatycznych,
    4. Zamawiający wymaga, aby oferowane urządzenie było gotowe do druku
  4. OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
    Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.
  5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
    Wymagany termin wykonania zamówienia: 7 dni od dnia podpisania umowy.
  6. OPIS WARUNKÓW (PRZEDMIOTOWYCH I PODMIOTOWYCH) UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
    1. spełniają warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
    2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
    3. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w niniejszej SIWZ, oraz dołączyć do oferty opisy techniczne i funkcjonalne oferowanego przedmiotu zamówienia (instrukcję obsługi przy dostawie), a także przeprowadzić szkolenie dla pracowników w zakresie obsługi urządzenia,
    4. Oferowane urządzenie i jego elementy muszą być fabrycznie nowe oraz odpowiadać normie CE w zakresie bezpieczeństwa urządzeń informatycznych,
    5. Wykonawca musi zaoferować min. 36 miesięczny okres gwarancji (lub do 50 000 mb) liczony od daty odbioru przedmiotu zamówienia. W okresie gwarancyjnym wykonawca zobowiązany jest do bieżącej konserwacji i naprawy przedmiotu zamówienia, zapewniając ciągłość jego pracy. Usługi gwarancyjne świadczone są bezpłatnie. Czas reakcji serwisu na zgłoszone przez użytkownika usterki nie może przekroczyć 48 godzin. Gwarantowany czas naprawy - w ciągu 3 dni roboczych. W przypadku uzasadnionej okolicznościami bądź siłą wyższą zwłoki w naprawie wykonawca musi zapewnić na czas naprawy urządzenie zastępcze,
    6. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści , jak i podpisać wzór umowy, stanowiące integralną część niniejszego SIWZ
    7. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w niniejszym SIWZ:
      1. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty,
      2. Wykonawcy niespełniający powyższych warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z postępowania lub ich oferty zostaną odrzucone
  7. DOKUMENTY WYMAGANE W OFERCIE, POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
    1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
      1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ)
      2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ)
      3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert)
      4. Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne (zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ).
      5. wypełniony i podpisany formularz oferty oraz podpisany wzór umowy
      6. oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa, o ile oferta będzie podpisana przez pełnomocnika,
      7. opisy funkcjonalne i techniczne oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzające fakt spełnienia przez niego wymogów postawionych przez Zamawiającego w treści niniejszego SIWZ,
      8. oświadczenie o spełnianiu przez oferowany przedmiot zamówienia normy CE w zakresie bezpieczeństwa urządzeń informatycznych .
  8. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  9. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
  10. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 17 lipca 2007 r. do godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11
  11. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17 lipca 2007 r. o godz. 12.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (II piętro)
  12. Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie:
    Cena - 100%
    Najkorzystniejszą ofertą, będzie oferta z najniższą ceną.
  13. Termin związania ofertą: 30 dni od daty wyznaczonej na termin składania ofert.
  14. Ogłoszenie zostało przekazane Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych w Warszawie w dn. 9 lipca 2007r.
TREŚĆ MODYFIKACJI

Na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163 z późn. zm.) w załączeniu przekazujemy odpowiedzi na pytania z dnia 13 lipca 2007 r. do Zamawiającego w związku z ww. postępowaniem:

Pytanie nr 1:
Czy zamawiający dopuszcza następujące parametry techniczne urządzenia stanowiącego przedmiot postępowania:

  1. szybkość kopiowania/ drukowania i skanowania min. 3mb/min.
  2. obsługiwane formaty PDF, TIFF, CALS, JPEG, HPGL2
  3. interfejs użytkownika w języku polskim

Odpowiedź:
Tak, Zamawiający dopuści ofertę na urządzenie o ww. parametrach technicznych.

Jednocześnie Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 6 przedłuża termin składania ofert:

Termin składania ofert wyznacza się na dzień 20 lipca 2007 r. do godz. 11.00. Termin otwarcia ofert wyznacza się na dzień 20 lipca 2007 r. na godz. 12.00.

TREŚĆ MODYFIKACJI

Na podstawie art. 38 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163 z późn. zm.) Zamawiający dokonuje modyfikacji SIWZ w następujący sposób:

Zamawiający przedłuża termin składania ofert:

Termin składania ofert wyznacza się na dzień 2 sierpnia 2007 r. do godz. 11.00.
Termin otwarcia ofert wyznacza się na dzień 2 sierpnia 2007 r. na godz. 12.00.


data opublikowania: 2007-07-09 15:56:12
data ostatniej aktualizacji: 2007-09-06 14:46:40

Strona odwiedzona 2258 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Andrzej Krzemiński
Informacja wprowadzona przez: Marcin Konopnicki

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zgo zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.