Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum - przetargi inne

Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego na termomodernizację wraz z kolorystyką elewacji budynku internatu ZSP Nr 2 w Gryfinie

Rozstrzygnięcie:

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) zawiadamiamy, że w ww. postępowaniu Zamawiający podjął następujące rozstrzygnięcie:

  1. Zamawiający wybiera ofertę oznaczoną numerem 3 Biuro Projektów i Nadzoru Budowlanego mgr inz. Mirosław Strugarek z siedzibą przy ul. 11 Listopada 64/5, 74-100 Gryfino z oferowaną ceną w wysokości 12.187,80 zł brutto
  2. Kryterium oceny ofert: 100% - cena
  3. Wykonawcy , którzy złożyli oferty:
Numer oferty Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy Cena Punktacja
1. Termoprojekt Sp. z o.o.
ul. Janickiego 20B, 60-542 Poznań
19.764,00
zł brutto
61,66
2. Narodowa Agencja Poszanowania Energii S.A.
ul. Świętokrzyska 20, 00-002 Warszawa
26.840,00
zł brutto
45,41
3. Biuro Projektów i Nadzoru Budowlanego mgr inż. Mirosław Strugarek,
74-101 Gryfino, ul. 11 Listopda 64/5
12.187,80
zł brutto
100,00
4. III X Poland Sp. z o.o.,
70-535 Szczecin, ul. Wielka Odrzańska 23
22.692,00
zł brutto
53,71
5. Neptun Eko mgr. Inz. Jarosław Kozub,
84-230 Rumia, ul. Słowackiego 3
21.960,00
zł brutto
55,50
6. AM-PROJEKT arch. Agnieszka Małagacka,
ul. Boh. Warszawy 15/16, 70-370 Szczecin
49.000,00
zł brutto
24,87
7. Inwest-Projekt mgr inż. Habit Hamdaui,
74-100 Gryfino, ul. Kołłątaja 17
29.280,00
zł brutto
41,62
8. Dominik Barszczewski ARCHITEKT,
70-781 Szczecin, ul. Beżowa 20/17
37.820,00
zł brutto
32,22
9. mgr inż. arch. Zdzisław Staniszewski Pracownia Projektowania Architektoniczno-Budowlanego Nadzoru i Urbanistyki,
71-037 Szczecin, ul. Kielecka 4A
48.312,00
zł brutto
25,22

Przetarg nieograniczony na "Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego na termomodernizację wraz z kolorystyką elewacji budynku internatu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Gryfinie"

  1. Zamawiający: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
  2. Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych
  3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
  4. Przedmiot zamówienia: (kod CPV: 71220000-6)
    1. Przedmiot zamówienia:
      Przedmiotem zamówienia jest:
      wykonanie projektu budowlano wykonawczego na termomodernizację wraz z kolorystyką elewacji budynku internatu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Gryfinie wraz z przylegającą stołówką.
    2. Przed przystąpieniem do prac należy uzgodnić wytyczne do projektowania i kosztorysowania z Zamawiającym oraz kierownikiem jednostki Powiatu Gryfińskiego objętej pracami projektowymi z uwzględnieniem tego, iż prace budowlane będą się odbywać na czynnym i zamieszkanym obiekcie.
    3. Zakres prac: (wszystkie dokumenty również w wersji elektronicznej):
      • wykonanie projektu budowlano-wykonawczego oraz kolorystyki elewacji - koncepcja kolorystyki musi nawiązywać do kolorystyki docieplenia budynku szkoły oraz musi być uzgodniona z Zamawiającym (wszystkie branże niezbędne do wykonania robót w tym instalacja odgromowa)
      • wykonanie audytu energetycznego
      • uzyskanie uzgodnień wymaganych przepisami prawa budowlanego,
      • przedmiar robót wraz z kosztorysem inwestorskim zgodnie z obowiązującymi przepisami szczegółowymi dot. zamówień publicznych (Dz.U.04.130.1389 z dn.08.06.04r z późn. zmianami),
      • Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót,
      • sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
      • przygotowanie i złożenie zgłoszenia zgodnie z przepisami Prawa budowlanego
    4. Lokalizacja obiektów objętych przedmiotem zamówienia:
      Budynek internatu ZSP nr 2 w Gryfinie, ul. Łużycka 91
    5. Podstawy prawne do wykonania przedmiotu zamówienia:
      1. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego Dz.U. Nr 202 poz 2072 z dnia 16 września 2004r.
      2. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, Dz.U. Nr 130 poz 1389 z dnia 08 czerwca 2004r.
      3. Ustawa z dnia 7 lipca 1994 - prawo budowlane, (tekst jednolity - Dz.U.z 2006 Nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami)
      4. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. Nr 75 poz.690 z 15 czerwca 2002r. z późniejszymi zmianami).
      5. Pozostałe przepisy szczególne, w tym normy branżowe:
        • Ustawa z dnia 27.04.2001 Prawo ochrony środowiska ( tj. Dz.U. 2001 nr 62 poz. 627)
        • Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 22.06.2005 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz.U.Nr 116, poz. 985)
        • przepisy szczegółowe dotyczące wymagań akustycznych dla budynków
  5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  7. Termin realizacji zamówienia:
    Termin wykonania zamówienia: 60 dni od daty zawarcia umowy.
  8. Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
  9. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku przy ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 102, pocztą na pisemny wniosek lub pobrać ze strony internetowej.
  10. Warunki udziału:
    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
    1. spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
    2. nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a w szczególności:
    3. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia.
  11. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
    1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ)
    2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ)
    3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert)
    4. Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne (zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ)
    5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów.
    6. Wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ)
    7. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia tych osób (poświadczone kserokopie)
      • uprawnienia zawodowe w formie decyzji,
      • aktualne zaświadczenia o wpisie do właściwej Izby Inżynierów i Techników Budowlanych
  12. Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu
  13. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  14. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest: Z-ca Naczelnika Wydziału Remontów, Inwestycji i Zamówień Publicznych - Pan Andrzej Krzemiński - tel. (091) 4045000 wew. 217
  15. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 27 lutego 2009 r. do godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11
  16. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27 lutego 2009 r. o godz. 12.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro)
  17. Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie:
    Cena - 100%
  18. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.

data opublikowania: 2009-02-17 13:24:00
data ostatniej aktualizacji: 2009-03-06 13:41:39

Strona odwiedzona 1368 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Stojan Diakowski
Informacja wprowadzona przez: Marcin Konopnicki

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zgo zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.