Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego na termomodernizację wraz z kolorystyką elewacji budynku internatu ZSP Nr 2 w Gryfinie
Rozstrzygnięcie:
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) zawiadamiamy, że w ww. postępowaniu Zamawiający podjął następujące rozstrzygnięcie:
Zamawiający wybiera ofertę oznaczoną numerem 3 Biuro Projektów i Nadzoru Budowlanego mgr inz. Mirosław Strugarek z siedzibą przy ul. 11 Listopada 64/5, 74-100 Gryfino z oferowaną ceną w wysokości 12.187,80 zł brutto
Kryterium oceny ofert: 100% - cena
Wykonawcy , którzy złożyli oferty:
Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy
Cena
Punktacja
1.
Termoprojekt Sp. z o.o. ul. Janickiego 20B, 60-542 Poznań
19.764,00 zł brutto
61,66
2.
Narodowa Agencja Poszanowania Energii S.A. ul. Świętokrzyska 20, 00-002 Warszawa
26.840,00 zł brutto
45,41
3.
Biuro Projektów i Nadzoru Budowlanego mgr inż. Mirosław Strugarek, 74-101 Gryfino, ul. 11 Listopda 64/5
12.187,80 zł brutto
100,00
4.
III X Poland Sp. z o.o., 70-535 Szczecin, ul. Wielka Odrzańska 23
AM-PROJEKT arch. Agnieszka Małagacka, ul. Boh. Warszawy 15/16, 70-370 Szczecin
49.000,00 zł brutto
24,87
7.
Inwest-Projekt mgr inż. Habit Hamdaui, 74-100 Gryfino, ul. Kołłątaja 17
29.280,00 zł brutto
41,62
8.
Dominik Barszczewski ARCHITEKT, 70-781 Szczecin, ul. Beżowa 20/17
37.820,00 zł brutto
32,22
9.
mgr inż. arch. Zdzisław Staniszewski Pracownia Projektowania Architektoniczno-Budowlanego Nadzoru i Urbanistyki, 71-037 Szczecin, ul. Kielecka 4A
48.312,00 zł brutto
25,22
Przetarg nieograniczony na "Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego na termomodernizację wraz z kolorystyką elewacji budynku internatu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Gryfinie"
Zamawiający: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych
Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
Przedmiot zamówienia: (kod CPV: 71220000-6)
Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie projektu budowlano wykonawczego na termomodernizację wraz z kolorystyką elewacji budynku internatu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Gryfinie wraz z przylegającą stołówką.
Przed przystąpieniem do prac należy uzgodnić wytyczne do projektowania i kosztorysowania z Zamawiającym oraz kierownikiem jednostki Powiatu Gryfińskiego objętej pracami projektowymi z uwzględnieniem tego, iż prace budowlane będą się odbywać na czynnym i zamieszkanym obiekcie.
Zakres prac: (wszystkie dokumenty również w wersji elektronicznej):
wykonanie projektu budowlano-wykonawczego oraz kolorystyki elewacji - koncepcja kolorystyki musi nawiązywać do kolorystyki docieplenia budynku szkoły oraz musi być uzgodniona z Zamawiającym (wszystkie branże niezbędne do wykonania robót w tym instalacja odgromowa)
wykonanie audytu energetycznego
uzyskanie uzgodnień wymaganych przepisami prawa budowlanego,
przedmiar robót wraz z kosztorysem inwestorskim zgodnie z obowiązującymi przepisami szczegółowymi dot. zamówień publicznych (Dz.U.04.130.1389 z dn.08.06.04r z późn. zmianami),
Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót,
sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
przygotowanie i złożenie zgłoszenia zgodnie z przepisami Prawa budowlanego
Lokalizacja obiektów objętych przedmiotem zamówienia: Budynek internatu ZSP nr 2 w Gryfinie, ul. Łużycka 91
Podstawy prawne do wykonania przedmiotu zamówienia:
Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego Dz.U. Nr 202 poz 2072 z dnia 16 września 2004r.
Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, Dz.U. Nr 130 poz 1389 z dnia 08 czerwca 2004r.
Ustawa z dnia 7 lipca 1994 - prawo budowlane, (tekst jednolity - Dz.U.z 2006 Nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami)
Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. Nr 75 poz.690 z 15 czerwca 2002r. z późniejszymi zmianami).
Pozostałe przepisy szczególne, w tym normy branżowe:
Ustawa z dnia 27.04.2001 Prawo ochrony środowiska ( tj. Dz.U. 2001 nr 62 poz. 627)
Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 22.06.2005 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz.U.Nr 116, poz. 985)
przepisy szczegółowe dotyczące wymagań akustycznych dla budynków
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Termin realizacji zamówienia: Termin wykonania zamówienia: 60 dni od daty zawarcia umowy.
Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku przy ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 102, pocztą na pisemny wniosek lub pobrać ze strony internetowej.
Warunki udziału: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a w szczególności:
posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia.
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ)
Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ)
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert)
Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne (zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ)
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów.
Wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ)
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia tych osób (poświadczone kserokopie)
uprawnienia zawodowe w formie decyzji,
aktualne zaświadczenia o wpisie do właściwej Izby Inżynierów i Techników Budowlanych
Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest: Z-ca Naczelnika Wydziału Remontów, Inwestycji i Zamówień Publicznych - Pan Andrzej Krzemiński - tel. (091) 4045000 wew. 217
Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 27 lutego 2009 r. do godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27 lutego 2009 r. o godz. 12.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro)
Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: Cena - 100%
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
data opublikowania: 2009-02-17 13:24:00 data ostatniej aktualizacji: 2009-03-06 13:41:39
Strona odwiedzona 1368 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Stojan Diakowski
Informacja wprowadzona przez:
Marcin Konopnicki