Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum - przetargi inne

Remont drogi powiatowej nr 1381Z Widuchowa - Lubanowo na odcinku Babinek - Lubanowo

Rozstrzygnięcie:

OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA

ZAMAWIAJĄCY:
Powiat Gryfiński
ul. Sprzymierzonych 4
74-100 Gryfino

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. "Remont drogi powiatowej nr 1381Z Widuchowa - Lubanowo na odcinku Babinek - Lubanowo".

CENA OFERTY:
cena oferty najtańszej: 1.289.655,74 zł;
cena oferty najdroższej: 1.732.066,33 zł;

DANE O OFERTACH:
liczba złożonych ofert: - 4
liczba odrzuconych ofert: - 0

KWOTA PRZEZNACZONA NA REALIZACJĘ ZADANIA (brutto): 1.292.878,76 złotych.

Działając zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz.759 ze zmianami) informuje się, że Zarząd Powiatu w Gryfinie w dniu 21.04.2011r. zatwierdził przetarg na remont drogi powiatowej Nr 1381Z Widuchowa - Lubanowo, jako najkorzystniejszą przyjął ofertę firmy- "FDO" Spółka z o.o., 72-004 Tanowo, Leśno Górne 11, za kwotę brutto 1.289.655,74 zł (słownie: jeden milion dwieście osiemdziesiąt dziewięć tysięcy sześćset pięćdziesiąt pięć 74/100);

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się kryterium "cena" - 100%. Nw. Wykonawcy spełnili wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Nie odrzucono żadnej oferty. Zestawienie oceny ofert przedstawia tabela poniżej:

Nr oferty Nazwa oferenta Cena oferty w zł Ilość punktów
1 STRABAG Spółka z o.o. ul.Parzniewska10, 05-800 Pruszków 1.540.501,03 83,72
2 "MAL:DROBUD" Sp.Jawna, ul.Królewiecka 43, Myślibórz 1.368 767,64 94,22
3 "SALDRÓG" Sp. z o.o. ul.Usługowa 11, Stargard Szczeciński 1.732.066,33 74,46
4 FDO Spólka z o.o., Leśno Górne 11, 72-004 Tanowo 1.289.655,74 100

*czcionką wytłuszczoną zaznaczono ofertę najkorzystniejszą

Zgodnie z art. 179 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz.759 ze zmianami) wykonawcom i uczestnikom postępowania przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI cytowanej wyżej ustawy, na zasadach w niej określonych.

Ponadto zgodnie z art. 94 ust.1 pkt 2 Zamawiający informuje, że umowa z wykonawcą remontu drogi powiatowej nr 1381Z Widuchowa - Lubanowo na odcinku Babinek - Lubanowo, zostanie zawarta po 27 kwietnia 2011r.

Zarząd Powiatu w Gryfinie ogłasza przetarg nieograniczony na: "Remont drogi powiatowej nr 1381Z Widuchowa - Lubanowo na odcinku Babinek - Lubanowo"

  1. Zamawiający:
    Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino.
  2. Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
  4. Przedmiot zamówienia:
    - oznaczenie według CPV - 45.23. 31.41-9 i 45.50.00.00-2
    Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni drogi powiatowej Nr 1381Z na odcinku Babinek - Lubanowo poprzez:
    1. Mechaniczne ścinanie poboczy o pow. 17.600 m2.
    2. Mechaniczne karczowanie istniejących zakrzaczeń wraz z usunięciem karczy i karpiny o pow. łącznej 2,00 ha.
    3. Oczyszczenie rowów z namułu wraz z profilowaniem dna i skarp rowu drogowego obustronnie na całej długości remontowanej drogi 3.700 mb x 2.
    4. Mechaniczne rozebranie 3.230 m2 nawierzchni z mieszanek mineralno bitumicznych,
    5. Mechaniczne wykonanie koryta, podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem Rm = 2,5MPa oraz podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm
    6. Wykonanie warstwy wiążącej asfaltowej grubości po zagęszczeniu 5 cm - w miejscu rozbiórek.
    7. Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowej, skropienie nawierzchni emulsją asfaltową pozostałej nawierzchni drogi o łącznej powierzchnia 12.310 m2.
    8. Wyrównanie profilu jezdni mieszanką mineralno-asfaltową w ilości 125kg/m2 na powierzchni 12.310 m2
    9. Podwójne powierzchniowe utrwaleniem grysami i emulsją asfaltową całej nawierzchni drogi - 15.540 m2.
  5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  7. Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy 90 dni, z tym, że zakres podstawowy w terminie 60 dni. W trakcie trwania umowy istnieje możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia z powodu warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie zadania, wystąpienia robót dodatkowych lub trudności organizacyjnych związanych z prowadzeniem robót.
  8. Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni licząc od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
  9. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. 11 Listopada 16 D, 74-100 Gryfino, lub pocztą na pisemny wniosek.
  10. Warunki udziału:
    1. spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
    2. nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,
    3. spełniają warunki SIWZ a w szczególności są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie niższą niż wartość zamówienia.
    4. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków poprzez sprawdzenie czy Wykonawca złożył oświadczenia z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz dokumenty potwierdzające uprawnienia kierownika robót i posiadanie polisy ubezpieczeniowej.
  11. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
    1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. Nr 2 do SIWZ),
    2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 3 do SIWZ),
    3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert),
    4. Aktualne zaświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków w Urzędzie Skarbowym
    5. Aktualne zaświadczenie o nie zaleganiu z opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne w ZUS.
    6. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów,
    7. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (ze wskazaniem kierownika robót), wraz z informacjami na temat wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z zał. Nr 4 do SIWZ). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia i przynależności do Izby (dotyczy kierownika robót),
    8. Wykaz wykonanych w okresie pięciu lat robót budowlanych o charakterze tożsamym lub zbliżonym do przedmiotu przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 3 roboty o wartości nie mniej niż 150 000 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca robót - zał. nr 5; W przypadku oceny wykonawców wspólnie ubiegających o zamówienie (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą sumowane .
    9. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż przedmiot zamówienia.
    10. Potwierdzenie wniesienia wadium.
  12. Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń, zaświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
  13. Wykonawca wniesie wadium w wysokości: 12.000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych), w pieniądzu na konto Starostwa Powiatowego w Gryfinie Nr 27 2030 0045 1110 0000 0194 1850 lub w innej formie dopuszczonej ustawą.
  14. Informację w sprawie przetargu można uzyskać w Starostwie Powiatowym w Gryfinie, Wydział Zarządzania Drogami - tel. 91 40 45 000 wewn. 218; fax. wewn. 247 .
  15. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 18 kwietnia 2011 r. do godz. 10.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.
  16. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18 kwietnia 2011r. o godz. 10,15 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro).
  17. Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: Cena - 100 % - oferta z najniższą ceną.
  18. Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień publicznych w dniu 31.03.2011r. pod pozycją Nr 60528- 2011.

data opublikowania: 2011-03-31 14:59:07
data ostatniej aktualizacji: 2011-04-21 14:58:32

Strona odwiedzona 2151 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Maria Ilińczyk
Informacja wprowadzona przez: Marcin Konopnicki

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zgo zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.