Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum - przetargi inne

Przebudowa istniejącego utwardzenia terenu przy budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie

Rozstrzygnięcie:

OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA

ZAMAWIAJĄCY:
Powiat Gryfiński
ul. Sprzymierzonych 4
74-100 Gryfino

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. "Przebudowa istniejącego utwardzenia terenu przy budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie na ul.11 Listopada 16D"

CENA OFERTY:
cena oferty najtańszej: 146.843,55 zł;
cena oferty najdroższej: 304.681,86 zł;

DANE O OFERTACH:
liczba złożonych ofert: - 8
liczba odrzuconych ofert: - 2

KWOTA PRZEZNACZONA NA REALIZACJĘ ZADANIA (brutto): 250.012,51 złotych.

Działając zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz.759 ze zmianami) informuje się, że Zarząd Powiatu w Gryfinie w dniu 28.06.2012r. zatwierdził przetarg na "Przebudowa istniejącego utwardzenia terenu przy budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie na ul.11 Listopada 16D", jako najkorzystniejszą przyjął ofertę Przedsiębiorstwa Wielobranżowego AB M.Andrych, ul. 9 Maja 21/4, 74-101 Gryfino, za kwotę brutto 207.474,38 zł (słownie: dwieście siedem tysięcy czterysta siedemdziesiąt cztery 38/100 zł);

Jednocześnie informuje się, że w postępowaniu w stosunku do oferty nr 5 (Przedsiębiorstwo Wielobranżowe AB M.Andrych), został zastosowany art. 87 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.
Ponadto na podstawie art. 89 ust.1 pkt. 2 odrzucono ofertę nr 7 firmy "DANKOM" Daniel Błażkiewicz, Lisie Pole nr 52, 74-506 Nawodna i ofertę nr 3 - GLOBAL PROJEKT Spółka z o.o. ul.Łubinowa 20a, 70-785 Szczecin, ponieważ nie spełniały warunków SIWZ, gdyż do ofert nie zostały dołączone (zgodnie z załącznikiem nr 1), wypełnione przedmiary robót.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się kryterium "cena" - 100%.

Zestawienie oceny ofert przedstawia tabela poniżej:

Nr oferty Nazwa oferenta Cena ofertowa Ilość punktów
1 Przedsięb.Budowlane INWEST-BUDOWA, ul.Duńska 64/2, 71-795 Szczecin 254.610,67 81,48
2 SANBUD Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe B.Najmrodzka, 74-300 Myślibórz 242.656,45 85,5
3 GLOBAL PROJEKT Spółka z o.o. ul.Łubinowa 20a, 70-785 Szczecin 184.131,00 odrzuc.
4 MUSING Sp. z o.o. ul.Sanatoryjna 5, 70-775 Szczecin 288.195,20 71,99
5 Przedsiębiorstwo Wielobranżowe AB M.Andrych ul.9 Maja 21/4, 74-101 Gryfino 207.474,38 100
6 "INTERBAU" Sp. z o.o. ul.Flisacza 17/6, 74-100 Gryfino 227.492,61 91,2
7 "DANKOM" Daniel Błażkiewicz, Lisie Pole nr 52, 74-506 Nawodna 146.843,55 odrzuc.
8 Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. ul.Szczecińska 5, 74-100 Gryfino 304.681,86 68,1

*czcionką wytłuszczoną zaznaczono ofertę najkorzystnie

Zgodnie z art. 179 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz.759 ze zmianami) wykonawcom i uczestnikom postępowania przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI cytowanej wyżej ustawy, na zasadach w niej określonych.

Ponadto zgodnie z art. 94 ust.1 pkt 2 Zamawiający informuje, że umowa z wykonawcą na wykonanie zadania pod nazwą "Przebudowa istniejącego utwardzenia terenu przy budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie na ul.11 Listopada 16D", zostanie zawarta po 4 lipca 2012r.

Zarząd Powiatu w Gryfinie ogłasza przetarg nieograniczony na: "Przebudowa istniejącego utwardzenia terenu przy budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie".

  1. Zamawiający:
    Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino.
  2. Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
  4. Przedmiot zamówienia:
    Roboty budowlane - CPV: 45.23.24.51-8

    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącego utwardzenia terenu przy budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie na ul.11 Listopada 16D, zgodnie z niżej wymienionym zakresem robót:

    1. Rozbiórka istniejącej konstrukcji nawierzchni parkingu z brukowej kostki betonowej, wraz ze spaletowaniem i odwozem na odległość do 1 km.
    2. Rozbiórka istniejącego chodnika i boksu na odpady komunalne;
    3. Wykonanie stabilizacji gruntu cementem Rm=2,5MPa gr. 15cm oraz ułożenie podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 gr. 15cm o pow. 925 m2;
    4. Ułożenie nawierzchni z brukowej kostki betonowej gr. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej o pow.1.137 m2 (dotyczy nawierzchni jezdni, miejsc postojowych, chodnika);
    5. Ustawienie krawężników betonowych oraz obrzeży, jako opornik nawierzchni.
    6. Budowa wiaty na pojemniki do odpadów komunalnych o wymiarach 5m x 2,5m zgodnie z rysunkiem technicznym.
    7. Plantowanie i humusowanie skarp z obsianiem trawą - 290 m2 wraz z nasadzeniem krzewów w ilości 30 szt.
    8. Ustawienie studzienek ściekowych ulicznych Ø500mm kanalizacji deszczowej - 4 kpl;
    9. Regulacja pionowa istniejących urządzeń infrastruktury podziemnej - studnie telekomunikacyjne, gazowe, zawory wodociągowe i kanalizacyjne - 6 szt.;
    10. Roboty ziemne, przygotowawcze i transportowe związane z utwardzeniem terenu.
  5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  7. Termin realizacji zamówienia: od dnia przekazania terenu - 40 dni kalendarzowych. Istnieje możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia z powodu wystąpienia wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie prac lub wystąpienia robót dodatkowych.
  8. Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni licząc od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
  9. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. 11 Listopada 16 D, 74-100 Gryfino, lub pocztą na pisemny wniosek.
  10. Warunki udziału:
    1. spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
    2. nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1, 1a i 2 ustawy,
    3. spełniają warunki SIWZ a w szczególności są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie niższą niż wartość zamówienia.
    4. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków poprzez sprawdzenie czy Wykonawca złożył oświadczenia z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1, 1a i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz dokumenty potwierdzające uprawnienia kierownika robót i posiadanie polisy ubezpieczeniowej.
  11. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
    1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. Nr 2 do SIWZ),
    2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 3 do SIWZ),
    3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert),
    4. Zaświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków w Urzędzie Skarbowym
    5. Zaświadczenie o nie zaleganiu z opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne w ZUS.
    6. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów,
    7. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (ze wskazaniem kierownika robót), wraz z informacjami na temat wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z zał. Nr 4 do SIWZ).
    8. Wykaz wykonanych w okresie pięciu lat robót budowlanych o charakterze tożsamym lub zbliżonym do przedmiotu przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 roboty o wartości nie mniej niż 100 000 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca robót - zał. nr 5; W przypadku oceny wykonawców wspólnie ubiegających o zamówienie (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą sumowane .
    9. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpo-wiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 100.000 złotych.
  12. Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń, zaświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz wypełnione załączniki od nr 1-5.
  13. Wykonawca wniesie wadium w wysokości: Oferent wniesie wadium w wysokości 4.000,00 zł. (słownie: cztery tysiące złotych), w pieniądzu na konto Starostwa Powiatowego w Gryfinie Nr 27 2030 0045 1110 0000 0194 1850 lub w innej formie dopuszczonej ustawą tj.:
    • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej,
    • gwarancjach ubezpieczeniowych ,
    • gwarancjach bankowych,
    • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 245, ze zm.). Termin wniesienia wadium do dnia 15 czerwca 2012 r. do godziny 10,30.
  14. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
  15. Informację w sprawie przetargu można uzyskać w Starostwie Powiatowym w Gryfinie, Wydział Zarządzania Drogami - tel. 91 40 45 000 wewn. 218; fax. wewn. 247 .
  16. Zabezpieczoną ofertę wraz z wypełnionym przedmiarem robót należy złożyć w terminie do dnia 15 czerwca 2012 r. do godz. 10,30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.
  17. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15 czerwca 2012 r. o godz. 11,00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro).
  18. Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: Cena - 100 % - oferta z najniższą ceną.
  19. Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień publicznych w dniu 31.05.2012 r. pod pozycją Nr 181496 - 2012.

data opublikowania: 2012-05-31 14:53:13
data ostatniej aktualizacji: 2012-06-28 15:21:58

Strona odwiedzona 1298 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Maria Ilińczyk
Informacja wprowadzona przez: Marcin Konopnicki

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zgo zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.