Przebudowa drogi gruntowej - dojazd do pól miejscowości Żelechowo i Grzybno
Rozstrzygnięcie:
OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA
ZAMAWIAJĄCY:
Powiat Gryfiński
ul. Sprzymierzonych 4
74-100 Gryfino
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. "przebudowa drogi powiatowej Nr 1384Z Kłodowo - Trzcińsko-Zdrój - Warnice na odcinku Żelechowo - Grzybno o łącznej długości 2.288,34 m"
DANE O OFERTACH:
liczba złożonych ofert: - 4
liczba odrzuconych ofert: - 0
CENA OFERTY:
Cena oferty: najtańszej - 991.720,17 złotych brutto.
najdroższej - 1.595.918,15 złotych brutto.
KWOTA PRZEZNACZONA NA REALIZACJĘ ZADANIA: 700.000,00 złotych brutto.
Unieważnia się postępowanie przetargowe na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz.759 ze zmianami), ponieważ Zarząd Powiatu w Gryfinie na realizację powyższego zadania przeznaczył kwotę w wysokości 700.000,00 złotych, a złożone oferty znacznie ją przewyższają.
Mając na uwadze powyższe postanowiono, jak w sentencji.
Zarząd Powiatu w Gryfinie ogłasza przetarg nieograniczony na: "Przebudowa drogi gruntowej - dojazd do pól miejscowości Żelechowo i Grzybno".
Zamawiający: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino.
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
Przedmiot zamówienia: - oznaczenie według CPV - 45.23.31.20-6 oraz 45.23.32.20-7 Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej Nr 1384Z Kłodowo - Trzcińsko-Zdrój - Warnice na odcinku Żelechowo - Grzybno o łącznej długości 2.288,34 m, poprzez wykonanie następujących prac:
Przebudowa drogi gruntowej dwukierunkowej o jezdni jednopasmowej szerokości 4 m z mijankami o szerokości 1 do 3m w odległości od siebie ok. 250 m, w celu jej utwardzenia kruszywem łamanym dla poprawy dojazdu do pół i umożliwienia sprawnego wymijania się pojazdów.
Wykonanie obustronnych poboczy o szerokości 0,5 do 1,0 m.
Wykonanie rowów drogowych o głębokości ok. 0,8 m po obu stronach drogi, które mają za zadanie zbierać wody opadowe z pól oraz jezdni.
Wykonanie zjazdów do każdej z działek.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Termin realizacji zamówienia: do 15 października 2012r. W trakcie trwania umowy Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie zmiany przedmiotu oraz terminu wykonania zamówienia lub zmiany ceny:
z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
z powodu działań osób trzecich uniemożliwiają wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,
z powodu warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót.
Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających.
Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni licząc od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. 11 Listopada 16 D, 74-100 Gryfino, lub pocztą na pisemny wniosek.
Warunki udziału:
spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1, 1a i 2 ustawy,
spełniają warunki SIWZ a w szczególności są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie niższą niż wartość zamówienia.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków poprzez sprawdzenie czy Wykonawca złożył:
oświadczenia z art.22 ust. 1 i art. 24 ust. 1, 1a i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wypełniony zał. 2 i 3,
dokumenty potwierdzające wykonanie 2-ch robót o wartości min. 800.000 zł każda w formie referencji i wypełnionego załącznika 4 i 5,
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. Nr 2 do SIWZ),
Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 3 do SIWZ),
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert),
Zaświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków w Urzędzie Skarbowym
Zaświadczenie o nie zaleganiu z opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne w ZUS.
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów,
Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (ze wskazaniem kierownika robót), wraz z informacjami na temat wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z zał. Nr 4 do SIWZ).
Wykaz wykonanych w okresie pięciu lat robót budowlanych o charakterze tożsamym lub zbliżonym do przedmiotu przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 robót o wartości nie mniej niż 800.000 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, zakresu, daty i miejsca robót - zał. nr 5; W przypadku oceny wykonawców wspólnie ubiegających o zamówienie (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą sumowane .
wypełniony i załączony przedmiar robót oraz oświadczenie o przeprowadzeniu wizji w terenie.
Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpo-wiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż przedmiot zamówienia.
Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń, zaświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
Oferent wniesie wadium w wysokości 10.000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych), w pieniądzu na konto Starostwa Powiatowego w Gryfinie Nr 27 2030 0045 1110 0000 0194 1850 lub w innej formie dopuszczonej ustawą tj.:
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej,
gwarancjach ubezpieczeniowych ,
gwarancjach bankowych,
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 245, z późn. zm.).
Termin wniesienia wadium do dnia 9 lipca 2012 r. do godziny 10,00.
Informację w sprawie przetargu można uzyskać w Starostwie Powiatowym w Gryfinie, Wydział Zarządzania Drogami - tel. 91 40 45 000 wewn. 218; fax. wewn. 247 .
Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 9 lipca 2012 r. do godz. 10.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 9 lipca 2012r. o godz. 10,30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro).
Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: Cena - 100 % - oferta z najniższą ceną.
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień publicznych w dniu 21.06.2012r. pod pozycją Nr 214590 - 2012.
MODYFIKACJA
Działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) Zamawiający dokonuje poniższych modyfikacji:
ZMIANA ZAMAWIAJĄCEGO:
Zamawiający na stronie 6-ej w SIWZ - Część XV pkt. 1, ppkt. 1.5 litery a) i b) koryguje zapis sposobu opisu kopert (wewnętrznej i zewnętrznej) i w miejsce błędnego zapisu o nazwie "Przebudowa ulic powiatowych w Chojnie" wprowadza się właściwą nazwę przetargu pt. "Przebudowa drogi gruntowej Nr 1384Z".
data opublikowania: 2012-06-21 15:15:13 data ostatniej aktualizacji: 2012-07-27 13:50:25
Strona odwiedzona 1005 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Maria Ilińczyk
Informacja wprowadzona przez:
Marcin Konopnicki