Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum - przetargi inne

Przebudowa drogi gruntowej - dojazd do pól miejscowości Żelechowo i Grzybno

Rozstrzygnięcie:

OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA

ZAMAWIAJĄCY:
Powiat Gryfiński
ul. Sprzymierzonych 4
74-100 Gryfino

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. "przebudowa drogi powiatowej Nr 1384Z Kłodowo - Trzcińsko-Zdrój - Warnice na odcinku Żelechowo - Grzybno o łącznej długości 2.288,34 m"

DANE O OFERTACH:
liczba złożonych ofert: - 4
liczba odrzuconych ofert: - 0

CENA OFERTY:
Cena oferty: najtańszej - 991.720,17 złotych brutto.
najdroższej - 1.595.918,15 złotych brutto.

KWOTA PRZEZNACZONA NA REALIZACJĘ ZADANIA: 700.000,00 złotych brutto.

Unieważnia się postępowanie przetargowe na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz.759 ze zmianami), ponieważ Zarząd Powiatu w Gryfinie na realizację powyższego zadania przeznaczył kwotę w wysokości 700.000,00 złotych, a złożone oferty znacznie ją przewyższają.

Mając na uwadze powyższe postanowiono, jak w sentencji.

Zarząd Powiatu w Gryfinie ogłasza przetarg nieograniczony na: "Przebudowa drogi gruntowej - dojazd do pól miejscowości Żelechowo i Grzybno".

  1. Zamawiający:
    Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino.
  2. Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
  4. Przedmiot zamówienia:
    - oznaczenie według CPV - 45.23.31.20-6 oraz 45.23.32.20-7
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej Nr 1384Z Kłodowo - Trzcińsko-Zdrój - Warnice na odcinku Żelechowo - Grzybno o łącznej długości 2.288,34 m, poprzez wykonanie następujących prac:
    1. Przebudowa drogi gruntowej dwukierunkowej o jezdni jednopasmowej szerokości 4 m z mijankami o szerokości 1 do 3m w odległości od siebie ok. 250 m, w celu jej utwardzenia kruszywem łamanym dla poprawy dojazdu do pół i umożliwienia sprawnego wymijania się pojazdów.
    2. Wykonanie obustronnych poboczy o szerokości 0,5 do 1,0 m.
    3. Wykonanie rowów drogowych o głębokości ok. 0,8 m po obu stronach drogi, które mają za zadanie zbierać wody opadowe z pól oraz jezdni.
    4. Wykonanie zjazdów do każdej z działek.
  5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  7. Termin realizacji zamówienia: do 15 października 2012r.
    W trakcie trwania umowy Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie zmiany przedmiotu oraz terminu wykonania zamówienia lub zmiany ceny:
    1. z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
    2. z powodu działań osób trzecich uniemożliwiają wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,
    3. z powodu warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót.
  8. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających.
  9. Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni licząc od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
  10. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. 11 Listopada 16 D, 74-100 Gryfino, lub pocztą na pisemny wniosek.
  11. Warunki udziału:
    1. spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
    2. nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1, 1a i 2 ustawy,
    3. spełniają warunki SIWZ a w szczególności są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie niższą niż wartość zamówienia.
    4. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków poprzez sprawdzenie czy Wykonawca złożył:
      • oświadczenia z art.22 ust. 1 i art. 24 ust. 1, 1a i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wypełniony zał. 2 i 3,
      • dokumenty potwierdzające wykonanie 2-ch robót o wartości min. 800.000 zł każda w formie referencji i wypełnionego załącznika 4 i 5,
      • dokument potwierdzający posiadanie polisy ubezpieczeniowej.
  12. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
    1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. Nr 2 do SIWZ),
    2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 3 do SIWZ),
    3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert),
    4. Zaświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków w Urzędzie Skarbowym
    5. Zaświadczenie o nie zaleganiu z opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne w ZUS.
    6. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów,
    7. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (ze wskazaniem kierownika robót), wraz z informacjami na temat wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z zał. Nr 4 do SIWZ).
    8. Wykaz wykonanych w okresie pięciu lat robót budowlanych o charakterze tożsamym lub zbliżonym do przedmiotu przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 robót o wartości nie mniej niż 800.000 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, zakresu, daty i miejsca robót - zał. nr 5; W przypadku oceny wykonawców wspólnie ubiegających o zamówienie (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą sumowane .
    9. wypełniony i załączony przedmiar robót oraz oświadczenie o przeprowadzeniu wizji w terenie.
    10. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpo-wiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż przedmiot zamówienia.
  13. Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń, zaświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
  14. Oferent wniesie wadium w wysokości 10.000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych), w pieniądzu na konto Starostwa Powiatowego w Gryfinie Nr 27 2030 0045 1110 0000 0194 1850 lub w innej formie dopuszczonej ustawą tj.:
    • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej,
    • gwarancjach ubezpieczeniowych ,
    • gwarancjach bankowych,
    • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 245, z późn. zm.).

      Termin wniesienia wadium do dnia 9 lipca 2012 r. do godziny 10,00.
  15. Informację w sprawie przetargu można uzyskać w Starostwie Powiatowym w Gryfinie, Wydział Zarządzania Drogami - tel. 91 40 45 000 wewn. 218; fax. wewn. 247 .
  16. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 9 lipca 2012 r. do godz. 10.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.
  17. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 9 lipca 2012r. o godz. 10,30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro).
  18. Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: Cena - 100 % - oferta z najniższą ceną.
  19. Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień publicznych w dniu 21.06.2012r. pod pozycją Nr 214590 - 2012.
MODYFIKACJA

Działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) Zamawiający dokonuje poniższych modyfikacji:

ZMIANA ZAMAWIAJĄCEGO:
Zamawiający na stronie 6-ej w SIWZ - Część XV pkt. 1, ppkt. 1.5 litery a) i b) koryguje zapis sposobu opisu kopert (wewnętrznej i zewnętrznej) i w miejsce błędnego zapisu o nazwie "Przebudowa ulic powiatowych w Chojnie" wprowadza się właściwą nazwę przetargu pt. "Przebudowa drogi gruntowej Nr 1384Z".

Pozostałe warunki pozostają bez zmian.


data opublikowania: 2012-06-21 15:15:13
data ostatniej aktualizacji: 2012-07-27 13:50:25

Strona odwiedzona 1005 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Maria Ilińczyk
Informacja wprowadzona przez: Marcin Konopnicki

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zgo zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.