Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Starostwa Powiatowego w Gryfinie
Rozstrzygnięcie:
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. "Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Starostwa Powiatowego w Gryfinie"
Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) zawiadamiamy, że w ww. postępowaniu Zamawiający podjął następujące rozstrzygnięcie:
Zamawiający wybiera ofertę oznaczoną nr 2 Wykonawcy INTER AUTO Sp. z o.o. Sp. k. ul. Jasnogórska 62, 31-358 Kraków z oferowaną ceną w wysokości 56.033,59 zł brutto oraz opcją na rodzaj paliwa: benzyna + LPG
Kryterium oceny i uzasadnienie: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się kryterium "cena" - 90%, "technologia" - 10 %. Ww. wykonawca spełnił wszystkie wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uzyskał najwyższą liczbę punktów.
Wykonawcy, którzy złożyli oferty:
Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy
Cena w zł brutto/ pkt
Technologia / pkt
Punktacja razem
1.
PH-U TOP MOTORS Swietłana Topczewska, 16-070 Chorosz, Porosły-Kolonia 1F
oferta wycofana
oferta wycofana
oferta wycofana
2.
INTERAUTO Sp. z o.o. Sp. k. ul. Jasnogórska 62, 31-831 Kraków
56.033,59 zł/ 90,00 pkt
(benzyna +LPG)/ 10,00 pkt
100,00 pkt
3
POLMOTOR Sp. z o.o. ul. Szymborskiej 8, 70-784 Szczecin
62.853,00 zł/ 80.24 pkt
(benzyna)/ 0,00 pkt
80,24 pkt
Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Starostwa Powiatowego w Gryfinie
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA:
Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Starostwa Powiatowego w Gryfinie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
NAZWA I ADRES: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfino.powiat.pl
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Starostwa Powiatowego w Gryfinie
Rodzaj zamówienia: dostawy
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Starostwa Powiatowego w Gryfinie. Szczegółowy opis wyposażenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Wymogi dodatkowe:
odbiór przedmiotu zamówienia odbędzie się w siedzibie Zamawiającego po uprzednim pisemnym zawiadomieniu o terminie dostawy na miejsce: ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino.
odbiór nastąpi w godzinach 9.00-15.00, Wykonawca załączy wszelkie dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu, gwarancje, instrukcje obsługi, książki gwarancyjnej pojazdu, karty pojazdu itp.
Wykonawca przygotuje przedmiot zamówienia zaopatrzony w paliwo w ilości 50 litrów benzyny w baku.
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34110000-1
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 30 dni od daty zawarcia umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WADIUM Informacja na temat wadium: nie dotyczy
ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Wiedza i doświadczenie
Potencjał techniczny
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: -
W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
Dokumenty podmiotów zagranicznych: -
Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt 4) albo w pkt 5) Wykonawca składa wraz z ofertą, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów oraz oświadczenie o grupie kapitałowej - listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ) a także aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert oraz materiał opisowy z nazwą handlową proponowanego samochodu wraz z dokumentacją zdjęciową Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych na podstawie przepisów ustawy PZP w tym zakresie, wg formuły spełnia, nie spełnia
SEKCJA IV: PROCEDURA
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA : przetarg nieograniczony.
KRYTERIA OCENY OFERT: cena - 90%, technologia - 10 %.
CZY PRZEPROWADZONA BĘDZIE AUKCJA ELEKTRONICZNA: nie.
ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
Na podstawie i w granicach art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy o zamówienie zawartej w stosunku do treści ofert, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiana nastąpi wyłącznie w drodze aneksu do umowy, którego przedmiot stanowić mogą następujące okoliczności (warunki zmiany umowy):
obniżenie podanej w umowie ceny (np. roboty zaniechane, zmiana limitu finansowego w danym roku budżetowym),
wydłużenie terminu wykonania zamówienia w stosunku do wskazanego w umowie, jeżeli jego dotrzymanie stanie się niemożliwe lub poważnie utrudnione z przyczyn niezależnych od wykonawcy lub zamawiającego, a zaistniałych po zawarciu umowy,
wydłużenie terminu wykonania zamówienia w stosunku do wskazanego w umowie z powodu wystąpienia trudności organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego,
inne niż wskazane w ust. a-c okoliczności, jeżeli w stosunku do zawartej umowy będą korzystne dla zamawiającego, np. zastosowanie lepszej technologii wykonania lub zastosowanie materiałów lepszej jakości bez zmiany wysokości wynagrodzenia,
aktualizacja rozwiązań z uwagi na zmiany obowiązujących przepisów odnoszących się do tego zamówienia,
zmiany tekstu umowy, jeżeli nie będą miały wpływu na treść ustalonych w umowie zobowiązań stron,
zmiana stawki podatku VAT.
Postanowienia ust. 1 nie będą stanowiły dla żadnej ze stron zawartej umowy zobowiązania do zawarcia aneksu (obie strony muszą zgodzić się na zawarcie aneksu)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Gryfinie ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 102, pocztą na pisemny wniosek lub pobrać ze strony internetowej
Termin składania ofert:. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 22 marca 2013r. do godz. 13.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 11.03.2013 r.
TREŚĆ MODYFIKACJI
Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2010 r., Nr 113. poz. 759 z późn. zm.) Zamawiający dokonuje następujących zmian w SIWZ:
Zamawiający dokonuje modyfikacji SIWZ poprzez dopuszczenie pojemności silnika od 1390 cm3.
Zamawiający dokonuje modyfikacji SIWZ w sposób następujący: zmienia się załącznik nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy (poprawiony formularz ofertowy w załączeniu)
Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2010 r., Nr 113. poz. 759 z późn. zm.) Zamawiający dokonuje następujących zmian w SIWZ:
W załączniku nr 5 do SIWZ - wzór umowy : § 6 ust 3 otrzymuje brzmienie: "Wykonawca zapewnia Zamawiającemu w okresie gwarancji bezpłatny serwis gwarancyjny (przegląd) na zakupiony przedmiot umowy".
W załączniku nr 4 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia: dodaje się punkt 15 w brzmieniu: "bezpłatny serwis (przegląd) gwarancyjny"
Zmawiający zmieni termin składania i otwarcia ofert w następujący sposób: Część XVI MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT otrzymuje brzmienie:
Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 26.03.2013 r. do godz. 9.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4, w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26.03.2013 r. o godz. 10.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro).
TREŚĆ MODYFIKACJI
Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2010 r., Nr 113. poz. 759 z późn. zm.) Zamawiający dokonuje następujących zmian w SIWZ:
W załączniku nr 5 do SIWZ - wzór umowy : § 6 ust 3 otrzymuje brzmienie: "Wykonawca zapewnia Zamawiającemu w okresie gwarancji bezpłatny serwis gwarancyjny (przegląd) na zakupiony przedmiot umowy w odległości mak. 50 km od siedziby Zamawiającego".
W załączniku nr 4 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia: dodaje się punkt 15 w brzmieniu: "bezpłatny serwis (przegląd) gwarancyjny w odległości maks. 50 km od siedziby Zamawiającego"
TREŚĆ MODYFIKACJI
Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2010 r., Nr 113. poz. 759 z późn. zm.) Zamawiający dokonuje następujących zmian w SIWZ:
Zmawiający zmieni termin składania i otwarcia ofert w następujący sposób: Część XVI MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT otrzymuje brzmienie:
Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 28.03.2013 r. do godz. 13.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4, w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.03.2013 r. o godz. 14.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro).
data opublikowania: 2013-03-11 13:49:11 data ostatniej aktualizacji: 2013-04-04 14:00:25
Strona odwiedzona 1491 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Stojan Diakowski
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga