Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum - przetargi inne

Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Starostwa Powiatowego w Gryfinie

Rozstrzygnięcie:

INFORMACJA O WYBORZE OFERTY

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. "Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Starostwa Powiatowego w Gryfinie"

Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) zawiadamiamy, że w ww. postępowaniu Zamawiający podjął następujące rozstrzygnięcie:

  1. Zamawiający wybiera ofertę oznaczoną nr 2 Wykonawcy INTER AUTO Sp. z o.o. Sp. k. ul. Jasnogórska 62, 31-358 Kraków z oferowaną ceną w wysokości 56.033,59 zł brutto oraz opcją na rodzaj paliwa: benzyna + LPG
  2. Kryterium oceny i uzasadnienie: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się kryterium "cena" - 90%, "technologia" - 10 %. Ww. wykonawca spełnił wszystkie wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uzyskał najwyższą liczbę punktów.
  3. Wykonawcy, którzy złożyli oferty:
Numer ofertyFirma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcyCena w zł brutto/ pktTechnologia / pktPunktacja razem
1.PH-U TOP MOTORS
Swietłana Topczewska,
16-070 Chorosz, Porosły-Kolonia 1F
oferta wycofanaoferta wycofanaoferta wycofana
2.INTERAUTO Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Jasnogórska 62, 31-831 Kraków
56.033,59 zł/
90,00 pkt
(benzyna +LPG)/
10,00 pkt
100,00 pkt
3POLMOTOR Sp. z o.o.
ul. Szymborskiej 8, 70-784 Szczecin
62.853,00 zł/
80.24 pkt
(benzyna)/
0,00 pkt
80,24 pkt

Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Starostwa Powiatowego w Gryfinie

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA:

Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Starostwa Powiatowego w Gryfinie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

  1. NAZWA I ADRES: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
    Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfino.powiat.pl
  2. RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

  1. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
    1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
      Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Starostwa Powiatowego w Gryfinie
    2. Rodzaj zamówienia: dostawy
    3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
      Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Starostwa Powiatowego w Gryfinie.
      Szczegółowy opis wyposażenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
      Wymogi dodatkowe:
      • odbiór przedmiotu zamówienia odbędzie się w siedzibie Zamawiającego po uprzednim pisemnym zawiadomieniu o terminie dostawy na miejsce: ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino.
      • odbiór nastąpi w godzinach 9.00-15.00, Wykonawca załączy wszelkie dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu, gwarancje, instrukcje obsługi, książki gwarancyjnej pojazdu, karty pojazdu itp.
      • Wykonawca przygotuje przedmiot zamówienia zaopatrzony w paliwo w ilości 50 litrów benzyny w baku.
    4. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
      Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
    5. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34110000-1
    6. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
    7. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
  2. CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
    30 dni od daty zawarcia umowy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

  1. WADIUM
    Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  2. ZALICZKI
    • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
  3. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
    1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
    2. Wiedza i doświadczenie
    3. Potencjał techniczny
    4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
    5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
  4. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
    1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: -
    2. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
      • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    3. Dokumenty podmiotów zagranicznych: -
  5. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
  6. INNE DOKUMENTY
    Inne dokumenty niewymienione w pkt 4) albo w pkt 5)
    Wykonawca składa wraz z ofertą, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów oraz oświadczenie o grupie kapitałowej - listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ) a także aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert oraz materiał opisowy z nazwą handlową proponowanego samochodu wraz z dokumentacją zdjęciową
    Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych na podstawie przepisów ustawy PZP w tym zakresie, wg formuły spełnia, nie spełnia

SEKCJA IV: PROCEDURA

  1. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA : przetarg nieograniczony.
  2. KRYTERIA OCENY OFERT: cena - 90%, technologia - 10 %.
  3. CZY PRZEPROWADZONA BĘDZIE AUKCJA ELEKTRONICZNA: nie.
  4. ZMIANA UMOWY
    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
    1. Na podstawie i w granicach art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy o zamówienie zawartej w stosunku do treści ofert, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiana nastąpi wyłącznie w drodze aneksu do umowy, którego przedmiot stanowić mogą następujące okoliczności (warunki zmiany umowy):
      1. obniżenie podanej w umowie ceny (np. roboty zaniechane, zmiana limitu finansowego w danym roku budżetowym),
      2. wydłużenie terminu wykonania zamówienia w stosunku do wskazanego w umowie, jeżeli jego dotrzymanie stanie się niemożliwe lub poważnie utrudnione z przyczyn niezależnych od wykonawcy lub zamawiającego, a zaistniałych po zawarciu umowy,
      3. wydłużenie terminu wykonania zamówienia w stosunku do wskazanego w umowie z powodu wystąpienia trudności organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego,
      4. inne niż wskazane w ust. a-c okoliczności, jeżeli w stosunku do zawartej umowy będą korzystne dla zamawiającego, np. zastosowanie lepszej technologii wykonania lub zastosowanie materiałów lepszej jakości bez zmiany wysokości wynagrodzenia,
      5. aktualizacja rozwiązań z uwagi na zmiany obowiązujących przepisów odnoszących się do tego zamówienia,
      6. zmiany tekstu umowy, jeżeli nie będą miały wpływu na treść ustalonych w umowie zobowiązań stron,
      7. zmiana stawki podatku VAT.
    2. Postanowienia ust. 1 nie będą stanowiły dla żadnej ze stron zawartej umowy zobowiązania do zawarcia aneksu (obie strony muszą zgodzić się na zawarcie aneksu)
  5. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
    1. Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
      Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Gryfinie ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 102, pocztą na pisemny wniosek lub pobrać ze strony internetowej
    2. Termin składania ofert:. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 22 marca 2013r. do godz. 13.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11
    3. Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
    4. Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
    5. Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 11.03.2013 r.


TREŚĆ MODYFIKACJI

Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2010 r., Nr 113. poz. 759 z późn. zm.) Zamawiający dokonuje następujących zmian w SIWZ:

  1. Zamawiający dokonuje modyfikacji SIWZ poprzez dopuszczenie pojemności silnika od 1390 cm3.
  2. Zamawiający dokonuje modyfikacji SIWZ w sposób następujący: zmienia się załącznik nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy (poprawiony formularz ofertowy w załączeniu)


TREŚĆ MODYFIKACJI

Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2010 r., Nr 113. poz. 759 z późn. zm.) Zamawiający dokonuje następujących zmian w SIWZ:

  1. W załączniku nr 5 do SIWZ - wzór umowy : § 6 ust 3 otrzymuje brzmienie:
    "Wykonawca zapewnia Zamawiającemu w okresie gwarancji bezpłatny serwis gwarancyjny (przegląd) na zakupiony przedmiot umowy".
  2. W załączniku nr 4 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia: dodaje się punkt 15 w brzmieniu: "bezpłatny serwis (przegląd) gwarancyjny"
  3. Zmawiający zmieni termin składania i otwarcia ofert w następujący sposób:
    Część XVI MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT otrzymuje brzmienie:
    1. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 26.03.2013 r. do godz. 9.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4, w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.
    2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26.03.2013 r. o godz. 10.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro).

TREŚĆ MODYFIKACJI

Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2010 r., Nr 113. poz. 759 z późn. zm.) Zamawiający dokonuje następujących zmian w SIWZ:

  1. W załączniku nr 5 do SIWZ - wzór umowy : § 6 ust 3 otrzymuje brzmienie:
    "Wykonawca zapewnia Zamawiającemu w okresie gwarancji bezpłatny serwis gwarancyjny (przegląd) na zakupiony przedmiot umowy w odległości mak. 50 km od siedziby Zamawiającego".
  2. W załączniku nr 4 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia: dodaje się punkt 15 w brzmieniu: "bezpłatny serwis (przegląd) gwarancyjny w odległości maks. 50 km od siedziby Zamawiającego"

TREŚĆ MODYFIKACJI

Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2010 r., Nr 113. poz. 759 z późn. zm.) Zamawiający dokonuje następujących zmian w SIWZ:

  1. Zmawiający zmieni termin składania i otwarcia ofert w następujący sposób:
    Część XVI MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT otrzymuje brzmienie:
    1. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 28.03.2013 r. do godz. 13.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4, w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.
    2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.03.2013 r. o godz. 14.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro).

data opublikowania: 2013-03-11 13:49:11
data ostatniej aktualizacji: 2013-04-04 14:00:25

Strona odwiedzona 1491 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Stojan Diakowski
Informacja wprowadzona przez: Wojciech Sztanga

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zgo zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.