OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA
ZAMAWIAJĄCY:
Powiat Gryfiński
ul. Sprzymierzonych 4
74-100 Gryfino
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. "Przebudowa drogi powiatowej Nr 1350Z Szczecin - Żelisławiec na odcinku od 4+180 km do 4+630 km", ogłoszonego BZP pod nr 38521 - 2015.
CENA OFERTY:
cena oferty najtańszej: 524.820,30 zł;
cena oferty najdroższej: 602.156,71 zł;
DANE O OFERTACH:
liczba złożonych ofert: - 4
liczba odrzuconych ofert: - 0
KWOTA PRZEZNACZONA NA REALIZACJĘ ZADANIA (brutto): 595.150,00 złotych.
Działając zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013, poz.907) informuje się, że Zarząd Powiatu w Gryfinie w dniu 22.04.2015r. zatwierdził przetarg na "Przebudowę drogi powiatowej Nr 1350Z Szczecin - Żelisławiec na odcinku o długości 450 mb, tj. od 4+180 km do 4+630 km", jako najkorzystniejszą przyjął ofertę firmy MALDROBUD Spółka z o.o., Spółka Komandytowa, ul.Królewiecka 43, 74-300 Myślibórz za kwotę brutto 524.820,30 zł (słownie: pięćset dwadzieścia cztery osiemset dwadzieścia 30/100 zł), oraz okresem gwarancji i rękojmi wynoszącym 60 miesięcy, licząc od bezusterkowego końcowego protokołu odbioru robót.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się kryterium "cena" - 95% i okres gwarancji 5%.
Nw. Wykonawcy spełnili wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Nw. Wykonawcy spełnili wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Nie odrzucono żadnej oferty i nie zastosowano w stosunku do żadnej z ofert art. 87 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.
Zestawienie ofert przedstawia tabela poniżej:
Nr oferty | Nazwa oferenta | Cena oferty w zł | Gwarancja Ilość m-cy | Ilość punktów |
1. | EUROVIA Polska S.A.Bielany Wrocławskie, ul.Szwedzka 5, 55-040 Kobierzyce | 602 156,71 | 62 | 87,80 |
2. | STRABAG Spółka z o.o. ul.Parzniewska 10, 05-800 Pruszków | 557 449,78 | 60 | 94,28 |
3. | MALDROBUD Sp. z o.o. Sp. Komandytowa, ul.Królewiecka 43, 74-300 Myślibórz | 524 820,30 | 60 | 99,84 |
4 | PRD NOWOGARD S.A.ul. Górna 2/1, 72-200 Nowogard | 550 241,09 | 36 | 93,51 |
*czcionką wytłuszczoną zaznaczono ofertę najkorzystniejszą
Zgodnie z art. 179 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013r., poz.907 ze zmianami) wykonawcom i uczestnikom postępowania przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI cytowanej wyżej ustawy, na zasadach w niej określonych.
Ponadto zgodnie z art. 94 ust.1 pkt 2 Zamawiający informuje, że umowa z wykonawcą na wykonanie zadania pod nazwą "Przebudowa drogi powiatowej Nr 1350Z Szczecin - Żelisławiec na odcinku o długości 450 mb. tj.od 4+180 km do 4+630 km", zostanie zawarta po 28 kwietnia 2015r.
ZARZĄD POWIATU W GRYFINIE OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA: "Przebudowa nawierzchni odcinka drogi powiatowej Nr 1350Z Szczecin-Żelisławiec na odcinku od 4+180 km do 4+630 km"
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) Zamawiający dokonuje następujących zmian w SIWZ:
- Zmienia się brzmienie wzoru gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ - nowy wzór w załączeniu.
- CZĘŚĆ XIX SIWZ: OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY otrzymuje brzmienie:
"1. Zamawiający przewiduje wynagrodzenie ryczałtowe. Podstawą wyliczenia ceny ofertowej powinna być dla wykonawcy jego własna ekonomiczna kalkulacja zaś przedmiar stanowiący załącznik do SIWZ Wykonawca powinien traktować jako element pomocniczy.
2. Cena ofertowa musi obejmować wszystkie prace wynikające z zakresu SIWZ i Programu funkcjonalno użytkowego oraz wszystkie roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotowego zamówienia.
3. Cena ofertowa musi zawierać również:
- koszt robót przygotowawczych w tym roboty rozbiórkowe, porządkowe
- koszty związane z zagospodarowanie placu budowy, utrzymaniem zaplecza budowy oraz wszelkie prace porządkowe związane z ukończeniem przedmiotu zamówienia i przywróceniem terenu do stanu przed rozpoczęciem prac budowlanych.
- koszty związane z zagospodarowaniem odpadów
- inne koszty niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia
4. Zastosowanie przez Wykonawcę stawki podatku VAT od towarów i usług niezgodnej z obowiązującymi przepisami na dzień składania ofert spowoduje odrzucenie oferty.
5. Jeżeli złożona oferta powodować będzie powstanie obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrz wspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do oferowanej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia robót zamiennych, których wartość nie zwiększa wynagrodzenia umownego. Podstawą wprowadzenia robót zamiennych jest protokół zatwierdzony przez inspektora nadzoru i Wykonawcę."
- Wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ w §9 otrzymuje brzmienie:
"§ 9
1. Wynagrodzenie ryczałtowe za roboty budowlane będące przedmiotem niniejszej umowy wynosi netto ............................ zł. (słownie: .......................... złotych) plus podatek VAT w wysokości 23 %, co stanowi kwotę ............................ zł. (słownie: .......................... złotych). Wartość robót brutto wynosi ............................ zł. (słownie: ......................... złotych).
1. Wynagrodzenie obejmuje wszelkie koszty bezpośrednie i pośrednie związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym:
- ubezpieczenie budowy od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone osobom trzecim,
- koszty organizacji placu i zaplecza budowy łącznie z kosztami doprowadzenia i użytkowania mediów w okresie realizacji umowy (energia elektryczna, woda itp.) oraz kosztami dozoru mienia,
- koszty wszelkich robót przygotowawczych, demontażowych, wyburzeniowych, odtworzeniowych (w tym terenów zielonych) porządkowych, zagospodarowania, zabezpieczających i ochrony placu budowy i utrzymania zaplecza budowy.
2. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych i przy użyciu własnych urządzeń.
3. Materiały i urządzenia, o których mowa w ust. 3, powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dnia 07 lipca1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 ze zm.)
4. Wykonawca pokryje koszty korzystania z wody i energii zużytej w trakcie realizacji zadania na podstawie odczytu z podliczników, które na własny koszt zamontuje w trakcie realizacji zadania niezwłocznie po przekazaniu placu budowy oraz przed przystąpieniem do robót bądź na podstawie odczytu z liczników przed rozpoczęciem robót oraz po ich zakończeniu dokonanego w obecności inspektora nadzoru."
5. Strony ustalają, że termin płatności wynosi do 21 dni, licząc od daty dostarczenia Zamawiającemu faktury z podpisanym protokołem odbioru robót. Po wykonaniu co najmniej 50 % przedmiotu umowy dopuszcza się wystawienie przez Wykonawcę 1 faktury częściowej obejmującej prace, które zostały już wykonane.
6. Wynagrodzenie należne Wykonawcy przekazane będzie na wskazane przez niego rachunek bankowy.
7. Fakturę należy wystawiać na:
Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino, NIP 858-15-63-280.
Za datę zapłaty strony uważają dzień obciążenia konta bankowego Zamawiającego."
- Wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ w §11 ust.2 otrzymuje brzmienie:
"2.Wykonawca, przed podpisaniem umowy, przekazał Zamawiającemu pełną kwotę zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie ....."
- Nowy wzór załącznika nr 4 do SIWZ - wzór umowy - w załączeniu.